... všetko o BMW ...
 
											bysto napísal:Tiež si myslím, že to asc nemôže drať tie lamely. Práve naopak. Tie lamely sa najviac ničia, keď sa svor správa ako open dif (jedno koleso sa točí do mrte a druhé stojí). Tomuto práve asc+t zabraňuje a malo by ho tak viac šetriť.
 
 

icecold napísal:no jak myslíte, znám člověka co měl na 323i coupe ASC+T se svorem, a za rok ten svor úplně oddělal
 (ale je pravda, že som ho kupoval od klubaka driftera, ktorý tam menil lamely). Skôr si myslím, že kúpil svor pred smrťou, ktorý by skapal tak či tak.
(ale je pravda, že som ho kupoval od klubaka driftera, ktorý tam menil lamely). Skôr si myslím, že kúpil svor pred smrťou, ktorý by skapal tak či tak. V Mníhově určítě nebudou blbí :)
 V Mníhově určítě nebudou blbí :)icecold napísal:Pokial viem, tak svor bol za príplatok, ale asc+t bolo v štandarde (nie som si istý, či od nejakého roka v kombinacii so stupňom výbavy), ale bolo. A už som niekde aj videl výpis výbavy auta, ktoré majú aj šperu aj asc z výroby.kluci, trošku selského rozumu, kdyby to byla taková fajnovka tak montuji asc+t se svorem už z výroby ne?V Mníhově určítě nebudou blbí :)


