Tie fotky som videl ale tiez som z toho nejak nevykoumal ze kade to tam kvapalo. A kedze to pokracuje tak by som mal podozrenie ze chyba nebola v tesneni. Tmel som na tesnenie hlavy nikdy nepouzival a par motorov uz som skladala vsetky boli OK aj bez tmelu. To tesnenie stare ked vytiahnes z motora moze vyzerat vselijako a stale moze v klude tesnit. Neni tomu tak davno co som mal staru americku dodavku (3.0i V6) a tam bol olej plny vody. Dal som dolu hlavy a tesnenia uz boli skoro hnile na niektorych miestach, totalne rozpadnute, avsak - problem bol v jednej hlave ktora bola pozdlzne prasknuta priamo pod vackou , cca 10cm prasklina. Hlava sa dala zavarit, obe sa dali otlakovat, zabrusenie ventilov atd, dokonca nitridacia vaciek prebehla.... no a po poskladani to po asi 400km klaklo na kluke

. Ojnicne loziska vyzerali ako pomackany alobal lebo ako som sa dozvedel tak byvaly majitel s tou vodou namiesto oleja otocil este chorvatsko pre istotu

.