Tak tento stary raketoplan sa rozhodol dat do pohybu.
Motor poskladany, na prve otocenie kluca nenastartoval no v zlomku minuty bola vizualne diagnostikovana zavada - neprisrobovana halovka na kluke

Na druhy pokus sa tato stara raketa pomaly zacala prebudzat az na koniec sla na skoro vsetkych 6 valcov. Presnejsie na 5. Po chvili sa zistilo ze nepali posledny valec, zavada bola vo vypadnutom konektore vstreku. Po tychto modoch sa uz rozbehol na 6 valcov ale hodne nepravidelne. Testovacia jazda sa zdala byt OK kym som nedal plny kotol. Vtedy som sa citil ako keby som mal pod kapotou hladky diesel. Po stlaceni podlahy postupne narastal vykon ale bol tak mozno 10%. Zhodila sa vaha a hadica a zistili sme ze sa EML otvara len asi na tych 10%. Pri zapinani klucu aj v testoch budikov nesvietitila kontrolka EML, cize chyba bola zjavne v EML systeme. Po brouzdani netom som narazil na problem, ktory sa stava na motoroch s EML. Drzte sa, zly kontakt na ziarovke

Ano, citate dobry riadok, zly kontakt kontrolky EML v palubovke v starom 7er raketoplane = chod motora v safe mode s vykonom zaskrtenym asi na 10% a vypadok elektronickych systemov ako napr. ASC, tempomat..

kto by to bol povedal vsak? Budiky som rozobral, prepojil drotom zly kontakt a motor necakane ozil
Okrem ineho samozrejme vymenene filtre, chladiaca a olej
Ukazal sa vsak jeden problem. Na volnobehu motor dost trase a niekde zo spodu nepravidelne volaco silno klepe. Niekde ako je zotrvak a pocut to ako keby tam niekto zabudol srob a hrkalo to tam. Z prevodovky to nejde pretoze po stlaceni spojky sa nic nezmeni. Po pridani do otacok to stichne ale nejde hladko ten motor a nepravidelne myka autom

To uz asi bude chciet vziat niekde do servisu
Docela ma prekvapila spotreba, udrzovat rychlost mimo mesta cize do nejakych 90km/h sa dalo aj za 8 litrov
Nakoniec by som chcel podakovat chalanom a slecne, ktory mi to pomohli poskladat
