Od trojky k sedmeKoho nezaujima pribeh, nech scrolluje dalej
318i e36Vsetko to zacalo ako ma raz dodoIPD viezol v jeho tusim prvej 320d e46. Ine ako BMW som odvtedy nechcel, mal som vtedy dakych 18 rokov a bol som student Adlerky. Hned ako bolo mozne som mal vodicak a prislo na rad vyberanie rodinneho auta, ako jediny vodic som teda vyberal ja. Proti narazkam ako drahy servis, vysoka spotreba, velkost, draha poistka som bojoval argumentami bezpecnosti, jazdnych vlastnosti, komfortu a hlavne som chalan tak snad nebudem jazdit na corse alebo yarise

Zacali sme vyberat medzi 316i a 318i. Vtedy som o tych autach nic nevedel tak sme hladali klasicky najnizsie km, najvyssi r.v., najschopnejsia vybava, co najmenej hrdze. Boli sme pozriet v meste tusim Velky cetin na zelenu e36, 316i, z vybavy tusim len el. okna vpredu, kurenie na sposob sporaku, rucickove hodinky.. strasne som ho chcel (nevedel som ze je to vlastne najsocialnejsia mozna vybava okrem okien) ale predajca nam nechcel spustit z ceny tusim 120 000sk ani 1000sk tak sme sli domou. Chvalabohu! Druha prisla 318i cosmosschwartz metallic, digi klima dvojzonova, predne okna v el., hmlovky, maly bc, 2x airbag, bez hrdze, dovezene z talianska.. Hned to lepsie vyzeralo cize bola jasna volba. Sme teda spolu uz par rokov a asi 60 000km, prezili sme zopar mensich buraciek pri zimnych smykanicach, jednu skoro totalku do stromu, nacuval mi do nej kamion a ine auta ale stale sme spolu

Je to moje prve auto, ine som pred tym nemal a ani nesoferoval okrem autoskoly.
Takto vyzerala po kupe:


Takto vyzerala naposledy, uz obuchana zprezu zozadu zboku, strecha olupana ale kola sa to snazia zachranit
535i e34Onedlho som zistil ze 318i moc toho nenahrabe a ked sa rozbije nemam na com jazdit tak som hladal daco rychle a lacne. V tej dobe co som mal 318 si kamos kupil 735i e32 aby nezostal v hanbe

Samozrejme ze som zacal chciet e32 735i. Ziadnu som vsak nenasiel a tu na klube sa nasla z Kysuckeho noveho mesta e34 535i za 500 euro. Bola nepojazdna - odpalene palivove cerpadlo - tak vravim ze prijdem a opravim. Sadol som teda s kamosom na vlak vybaveny dakym naradim a palivovym cerpadlom v batohu. Boli sme uz skoro v KM a pan nedvihal. Pytam sa teda tety vo vlaku ci ho nepozna a vravi ze jasneee a co za nim idete? Kupit auto vravim. Noo on tam ma aut asi dvadsat to najdete

Tak nam povedala kade ist, zazvonim, pride starsi pan tak vravim prisiel som po auto

Po tme sme dokoncili cerpadlo, auto naskocilo a trielil som domou. Na aute skoro nic neslo.. nesli okna, nesli smerovky, nesvietili brzdove svetla, fucalo jedno kolo, baterka bola KO ale co bolo podstatne 3.5ka slapala jak zmyslov zbavena a samosvor v zakrutach to bola jena radost.
Zacalo mi vsak nieco chybat a to e32.. Tu som chcel este stale a nejak som sa nevedel s e34 uspokojit. Penazi moc nebolo lebo som v tej dobe dufal ze mi na nieco bude studovat vysoku skolu. Studoval som na FEI STU. Kto vie co to je tak urcite vie ake tazke casy bez volneho casu, penazi, radosti a vole do zivota to su. Auto ostalo neprihlasene, skoncila STK a EK ale aj napriek tomu som si neodpustil ju sem tam v noci prevetrat. V domneni ze hned zozeniem e32 som ju nakoniec predal a od vtedy toho lutujem. To auto sa mi vrylo do pamati tak ako malo ktora vec. So slzami v ociach ktore sa mi tlacia aj teraz pri pisani som pozeral ako dilucca odchadza s mojou 535

Nastali dlhe casy bez nejakej poriadnej kraksne. Nie ze by 318i nejazdila ale kto raz mal e34 alebo e32 urcite vie ze sa to s e36 neda porovnat.
O aute535i m30b35 skrtiaca na lanko, asi 1989, manual, dvojzon klima, okna vsetky v el, spataky v el, el siber, cierny interier, sede latkove sedacky, intensive wash, velky BC, samosvor a viac si nepamatam
Po kupe:


Takto ked som opravoval sem tam potrebne veci:

Takto ked som startoval:

A takto ked som jazdil.. to boli pohlady ludi

e32 735iKazdy den som pozeral klub, autobazar, bazos a pod. ci nieco nove nebude. Objavila sa tam e32 735i. Tak isto nepojazdna, 4 roky odhlasena ale oblbnuty srdcom som sa po nu vybral a odviezol si ju domou. Skoro rok trvalo kym sa mi ju podarilo spojazdnit, je to tu rozpisane v pribehu ale problem s papiermi predcil vsetky problemy a tak som ju s tazkym srdcom musel poslat dalej. Auto skoncilo v srote, co sa dalo odmontovat som si zobral, motor s prevodovkou ma tomagee.
O aute735i m30b35 s EML, 1992, manual, okna siber spataky v el, nastavitelne svetla, bezovo hnedy interier, latkove anatomy sedacky v el. s vyhrevom, tempomat, dvojzon klima s AUC, intensive wash, airbag, samozatmavovaci spatak, velky BC a mozna este daco co neviem kedze uz je rozobrate
Pri kupe:


Viac fotiek v pribehu
e32 730i V8Tu som sa konecne po asi 4 rokoch dostal k svojmu vysnivanemu 4 okemu autu ktore je legalne na papieroch. Chcel som stavat e32 na zavody tak som hladal 735i v manuale alebo 740i. Bol som pozriet zo zufalosti jednu 730i m30 za 450 euro, bol som v Nemecku pozriet na 740i ktora mala KO motor aj KO automat no neuspesne. Nakoniec som pod nosom v Bratislave kupil 730i V8. Auto malo len drobne chyby ktore su uz popisane v pribehu od strany 5. Toto auto je tak dokonale ze nemam srdce z neho robit zavodak. Vsetko funguje, krasne ticho ide cize moj ciel zavodneho auta sa zase odsuva. Rysuje sa vsak uz dalsia e32 tak isto V8 ale o liter vacsia ktora uz naozaj bude zavodna.

Nepredpokladam ze sa najde niekto kto bude zdielat moje nadsenie robit z e32 zavodne auto ale aj tak to spravim a napisem to sem
O aute730i V8 m60b30, 1992, manual, lazurblau metallic, klasika okna a spataky v el - lomene s vyhrevom, nastavitelne svetla, hmlovky, seda koza comfort v predu vyhrev + laktovky + bedrove podpory, vzadu roletky a zadna elektricka, el. hlavove opierky vzadu, tempomat, vyhrev predneho skla, dvojzon klima - ta lepsia s AUC, intensive wash, ostreky svetiel a hmloviek, 25% samosvor, servotronic, 2x airbag, alarm s tilt senzorom (nemam dialkove cize nepouzivam), samozatmavovacie spataky, velky BC, licht packet - citacie lampy vzadu vpredu malovacie svetielka za clonitkami a to je asi vsetko
A tu je, viac fotiek od strany 5:
