Od trojky k sedmeKoho nezaujima pribeh, nech scrolluje dalej
318i e36Vsetko to zacalo ako ma raz dodoIPD viezol v jeho tusim prvej 320d e46. Ine ako BMW som odvtedy nechcel, mal som vtedy dakych 18 rokov a bol som student Adlerky. Hned ako bolo mozne som mal vodicak a prislo na rad vyberanie rodinneho auta, ako jediny vodic som teda vyberal ja. Proti narazkam ako drahy servis, vysoka spotreba, velkost, draha poistka som bojoval argumentami bezpecnosti, jazdnych vlastnosti, komfortu a hlavne som chalan tak snad nebudem jazdit na corse alebo yarise

Zacali sme vyberat medzi 316i a 318i. Vtedy som o tych autach nic nevedel tak sme hladali klasicky najnizsie km, najvyssi r.v., najschopnejsia vybava, co najmenej hrdze. Boli sme pozriet v meste tusim Velky cetin na zelenu e36, 316i, z vybavy tusim len el. okna vpredu, kurenie na sposob sporaku, rucickove hodinky.. strasne som ho chcel (nevedel som ze je to vlastne najsocialnejsia mozna vybava okrem okien) ale predajca nam nechcel spustit z ceny tusim 120 000sk ani 1000sk tak sme sli domou. Chvalabohu! Druha prisla 318i cosmosschwartz metallic, digi klima dvojzonova, predne okna v el., hmlovky, maly bc, 2x airbag, bez hrdze, dovezene z talianska.. Hned to lepsie vyzeralo cize bola jasna volba. Sme teda spolu uz par rokov a asi 60 000km, prezili sme zopar mensich buraciek pri zimnych smykanicach, jednu skoro totalku do stromu, nacuval mi do nej kamion a ine auta ale stale sme spolu

Je to moje prve auto, ine som pred tym nemal a ani nesoferoval okrem autoskoly.
Takto vyzerala po kupe:

Takto vyzerala naposledy, uz obuchana zprezu zozadu zboku, strecha olupana ale kola sa to snazia zachranit
535i e34Onedlho som zistil ze 318i moc toho nenahrabe a ked sa rozbije nemam na com jazdit tak som hladal daco rychle a lacne. V tej dobe co som mal 318 si kamos kupil 735i e32 aby nezostal v hanbe