Utorok, 19. Júla 2011, 13:17
S Lexusom sa nestalo nic, slapal ako hodinky (podla Lexusu v BA).
Papierovych 130kw a 400nm vidim ale ako zbozny sen konstrukterov v Toyote. Realne sa ten vykon nedal a auto mi ho doslova nedovolilo vyuzit. Pod 2000rpm mrtvo ale neskutocne mrtvo. Medzi 2100-4000 aky taky zatah, elektronicky plynovy pedal a riadiacka nastavena na co najnizsie emisie (ako kazdy Lexus) nicomu nepomahala a suma sumarum to sposobovalo odozvu na zoslapnuty plynovy pedal v rozmedzi od 30 minut az po jeden tyzden. Prevodovka mala extremne dlhy pomer, dlha 1ka, dlha 2ka, v meste som musel jazdit na 2ke a 3ke aby som agregat drzal v pouzitelnych otackach kde bol uz aj celkom hlucny a neprijemny. Na dialnici sla 6ka zaradit az nad 140kmh. Tento jav sa odzrkadlil na spotrebe - 8l v meste co je na "ekologicke" a ekonomicke vozidlo s technologiami tretieho tisicrocia dost. Su to vraj zname javy a Lexusaci s tym ziju. Po facelifte sa ten pomer vraj zmenil no charakteristika motora nie.
Jazda v tomto Lexuse bola pre mna utrpenim.
BMW 1M Coupe
BMW E53 4.8is
ex BMW F01 730d
ex BMW E30 318is
ex Mini Cooper S JCW
ex BMW 750i E65 LeMans Blau Individual
ex BMW 530d E61
ex BMW M3 E36
ex BMW M5 E39 LeMans Blau
ex BMW 325i E30
ex BMW Z3 coupe
ex Mini Cooper S