Nedeľa, 3. Decembra 2017, 10:36
Vymenil som termostat. Pôvodne som chcel dať z E31 840i, ktorý pracuje pri nižšej teplote ako klasický. Ale bol problém ho tam napasovať, bolo by treba robiť podložky atď. tak som sa na to vykašľal a kúpil klasický. Keď to vydržalo ďaleko cez milión pracovať pri viac ako 100 stupňovej teplote tak zvládne aj ďalej. Z technicko - estetických vecí som vymenil vzpery prednej kapoty, lanko kapoty z kabíny, čidlo vačky motora, stierače, mechanizmus otvárania kapoty zospodu ktorý na aute vôbec nebol. V interiéri sme napasovali stredový tunel na palubovku, takže už neodstáva kade-tade ale sedí čo najlepšie ako sa vzhľadom k jeho poškodeniu dá. Kaslík vedľa vodiča na rukavice už je tiež opravený, rozlámané kryty pedálov sú tiež na mieste, okolo monitora navigácie pribudol nový rámik. A samozrejme drevené lampičky nesmú chýbať. Ešte jeden deň roboty a interiér bude v obývateľnom a relatívne slušnom stave. Potom pôjde na čistenie a bude to konečne dobré.
-
Prílohy
-

-

-

-

-

-

-

-

-

INSTAGRAM: korado_korado