... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Pondelok, 12. Októbra 2015, 16:18

No pre mna to tieš nie je nejako velmi podstatny údaj ale nabudil ma majitel s mojou ex 535d tak som len pre info chcel skusit ale pri 280 som sa vysral nato.. :mrgreen: Furt to chcelo ist dalej ale nechcel som ist uz do extremu, tak že bezpečnejšie bude ked sa opytam teba :)
Naposledy upravil/-a //MPower v Pondelok, 12. Októbra 2015, 16:31, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Pondelok, 12. Októbra 2015, 16:22

Na ringu som mal na rovinke 230 a v NEMECKU :D na diaľnici o pár desiatok km/h viac ale na 280 som to neťahal :thumbup:
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Pondelok, 12. Októbra 2015, 16:29

No ty by si mal teoreticky aj prakticky dosahovat ešte malinko večšiu rýchlost ako ja lebo máš na automate dlhšiu 6tku a ešte večší výkon ale magická 300 by asi padla obom :) No to už je na mna trochu moc :mrgreen: Ja len tak že či si ju nezdolal :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 15. Októbra 2015, 10:17

Takže po roku používania prišiel čas na menšie zhrnutie skúseností s 335i. Najskôr vypíšem zoznam dielov a porúch, ktoré som na aute počas tohto obdobia zaregistroval. Najazdil som 20 000km ( ou, to je fakt veľa a mal by som asi kúpiť diesel . Priemerná spotreba sa zastavila na 13,4 l/100 km ale sú v tom zahrnuté aj kopce, slovakiaring a rôzne neplánované naháňačky tkzv. Honenie :D Bolo by zaujímavé vypočítať koľko išlo na benzín pri tejto spotrebe, no budem sa radšej tváriť, že to neviem. Tankujem len 100 na Slovnafte a keď sa nedá tak aj Shellka. Pri tomto motore je to naozaj rozdiel, či sa dáva 95 alebo 100. Na druhej strane, keď už píšem o spotrebe, tak mimo mesta a diaľnica sa dá ísť aj za 8-9 litrov ale nie je to ono. Diaľnica 160km/h tempomat 10 litrov. Vzhľadom na 450ps - 6 valcov, dve turbá, automat a xDrive ešte slušné hodnoty.

Poďme na to klasický servis a poruchy : Motorový olej a filter ( absolvované 3x ), Olej v automate plus filter s vaňou, Olej v rozvodovke, Silentblok rozvodovky, Snímač hladiny vody ostrekovačov, 6x sviečky, Tesnenie veka ventilov, Mechanizmus otvárania nádrže, Motorček pozdĺžneho nastavenia spolujazdcovho sedadla, 1x zapaľovacia cievka, Zadné ložisko, TMAP senzor ( čidlo tlaku turba ), Predné a zadné brzdové platne. Nejaké kvapaliny ( brzdová, chladiaca atď... to nerátam ).
35i celkovo trpí na to, že sa často menia sviečky aj cievky, takže to má odpustené. Interval výmeny je cca 20 000km.
Oleje a brzdové platne beriem ako spotrebný materiál, takže nič hrozné. Auto drží slušne a budem dúfať, že to tak bude aj naďalej. Aj keď roky a km pribúdajú :D .
Teraz dajme zoznam vecí, ktoré nebolo potrebné meniť. Sú tam zahrnuté úpravy či už výkonové alebo len oku lahodiace. Tu je to podstatne zaujímavejšie

VÝKON : Riadiaca jednotka JB4, JB4 Pump Flash, Alpina software do prevodovky, KN vložka do airboxu, Wagner intercooler, PCV Ventil, Kompletná dekarbonizácia, Bezkatové 3" zvody VRSF, Sekundárne katy nahradené vibrantami, Upravený koncový diel výfuku – 100mm koncovky, plus upravený tak ako je origo Performance tlmič
OPTIK : Čierne ľadvinky, Rozšírené prahy, Performance difúzor, Performance zadný spoiler, Športové pružiny HR, Elektróny M3 260 style obuté na Contisportcontact5
INTERIÉR : M3 volant, Interiérové lišty High gloss Black

Vyhliadky do budúcna : na jar kompletná renovácia laku, interiér dostal kompletné čistenie teraz na jeseň. Čo sa výkonu týka, tak možno lepšie sanie plus chargerpipe. Turbá nebudem meniť pokiaľ neklaknú a vyzerá to tak, že majú toho pred sebou ešte dosť.

Veľmi ma lákajú nejaké falcové eletróny ako BBS LM / stred šedý alebo čierny ale ukážu pekne len vo veľkosti R19 a na ringu nechcem jazdiť na devätnástkach ( pozn. bavíme sa stále o kolesách ) pretože majú málo pneu a jazdné vlastnosti už nie sú tak dobré ako pri R18.

Budú sa meniť komplet brzdy a panciérové hadice. Mám vyhliadnutý STOPTECH set ale ak to neklapne, tak asi EBC set. Inak musím pochváliť OEM BMW kotúče, ktoré menil ešte tvaroh. Naozaj dobrý brzdný účinok, žiadne vednutie a teraz som k nim menil vpredu aj vzadu Textar platne a kotúče sú stále okej.

Samostne pár riadkov by som rád venoval pneumatikám, z ktorých mám zmiešané pocity. Kupoval som ich na jar ako nové, DOT mali január 2015. Vydržali cca 12 000km, čo sa mne osobne zdá málo. Okej, nepovedal by som ani slovo keby som mal čisto len zadok ale pri rozložení výkonu na všetky štyri ( aj keď zadok má navrch), je celkom rýchle opotrebovanie. Druhý problém je v tom, že nedržia tak ako som si predstavoval, pár krát sa mi stalo, že predok sa hrnul cez zatočené predné kolesá. Toto som už konzultoval s Danom ( inak ďakujem za všetky rady, nepoznám nikoho, kto má viac vedomostí ako ty :thumbup: ) a budem asi riešiť odklony na prednej náprave. O nejaký ten stupeň plus nahodím square setup, takže na prednú aj zadnú nápravu pôjdu rovnaké pneumatiky o rozmere 255/40/R18 značka na 90% Yokohama AD08, ktorá má vlastnosti ako semislick ale je to stále normálna pneu.

Brzdy máme, pneumatiky máme... Podvozok. Tu som volil pružiny HR 25/10 mm. Je naozaj problém nájsť komplet podvozok pre xDrive. Chcelo by to ísť ešte trošku nižšie ale už sa obávam komfortu. Na okruhu to drží pekne, náklony sú oproti sérii omnoho menšie a keď sa zakusnú aj pneumatiky, tak motokára s 1800kg je na svete. S******Á hmotnosť. S vodičom 1,8t je fuckt dosť.

Výfuk je kompletne vykuchaný, teda plne priechodný. Zvody značky VRSF, vibratny a upravený zadný tlmič. Tu nie je čo písať. Moji susedia vám zvuk radí popíšu. Hlavne ranné štarty su zaujímavé. Zvuk je ale krásny, pri preraďovaní a pustení plynu, krásne pukoce a občas aj plamienok vybehne. Yupí. Pomohol aj Alpina flash do AT, kedy za normálnej jazdy radí už pri 1500 otáčkach a pri športovej jazde radí zase rýchlejšie.

Sanie je riešené len cez vložku KN. To sa dá stále zlepšiť a dať dualcone sanie aj s chargerpipe. O tom sa rozpíšem, keď to budem meniť.

Dekarbonizáciu som spomínal dávnejšie.

Chladenie je riešené cez Wagner intercooler. Obrovská výhoda bola, že chladič sadol na originál hadice a je to naozaj plug and play riešenie.

Ako najväčší bonus hodnotím riadiacu jednotku JB4 od Burgermotorsportu – JUICE BOX 4. Na volante 7 máp, jazdím aj tak stále len na 5, čo je autotuning. Nastavené vychytávky ako bliknutie smeroviek ( len na palubovke, zvonku nie) , keď je auto zohriate a nachystané. Pri silnejšom stlačení plynového pedálu mi ukazuje palivomer tlak turba, atď... doteraz nechápem ako to dali všetko dokopy. Obrovské množstvo prispôsobení a nastavení podľa chuti jednotlivca. Top vecička.

Auto mám naozaj rád a užívam si ho. Keď som uvažoval, čo iné si kúpiť za rozumný peniaz s týmto výkonom, vždy som sa zasekol, lebo asi nič obdobné nie je. Ako klasický Slovák musím niečo zhejtovať nakonci, takže spotreba by mohla byť nižšia. :mrgreen:

Asi som spomenul všetko podstatné, čo sa úprav týka. Nebudem to písať klasické veci, ktoré si môžete kdekoľvek prečítať. Keď ma niečo napadne, tak ešte doplním a neskôr nahádžem nahromadené fotky. :D
Prílohy
93.jpg
92.jpg
91.jpeg
91.jpeg (90.27 KiB) 1630 zobrazení
9.jpeg
9.jpeg (51.51 KiB) 1630 zobrazení
8.jpeg
8.jpeg (49.03 KiB) 1630 zobrazení
61.jpeg
6.jpg
5.jpg
5.jpg (72.85 KiB) 1630 zobrazení
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Naposledy upravil/-a Miloš_330i v Štvrtok, 15. Októbra 2015, 14:17, upravené celkom 3 krát.
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Štvrtok, 15. Októbra 2015, 11:31

Pekne ideš :) Ale ked nechceš toľko vyhadzovať tak na to sanie sa vyser nepridá ti to ani 1k na výkone je to len optické a tam to konci, Jožo to mal na mojej 335i.

Pneu Continental ContiSportContact 5 som mal aj ja a zničil som ich nové za hodinu na ringu :( Inak mám s tou značkou výborne skúsenosti s zimnými. Teraz som kamošovi kupoval na jeho SUV zimné TS850P čo je ich najvyššia rada tak dúfam že mi nespičuje lebo robí 50t ročne :) Ale ak by som ja chcel top pneu tak Yokohamu by som neriešil, bez váhania by som šiel do Michelin Pilot Sport Cup 2. Nie nadarmo tuto značku sériovo dáva Ferrari a pod alebo Renault alebo Seat ked sa bijú o najlepší čas na Nürnbergringu.

Chargepipe daj až potom ked sa ti stane čo sa stalo mne, jedine že by si chcel blow ventil.

Podvozok by som neriešil lebo to bude už moc nekomfortne :)

Ja do môjho tankujem len Shell a úprimne ked dám V-Power alebo V-Power nitro+ (100 oktan) tak že by som cítil rozdiel nemôžem povedať a to mám mapy na coobe na 100 oktan (určite tam nejaký rozdiel bude) ale pri tomto výkone taško citeľný. Skorej na atmosfére to bude viac cítiť ako tuto ked tá tlačia turba :)

Staráš sa o auto pekne ale pri toľko námahy čo si doňho dal sa ti neoplatí ani predávať a potom sa naskytuje otázka že či nedať RB turba a vymeniť JB za COBB a neísť výkonom do novej dimenzie 500+
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Štvrtok, 15. Októbra 2015, 13:25

super popis Milos =D> urcite sa hodi aj pre nejakeho potencionalneho kupcu 335i/xi, nech vie do coho ide.
Btw. za benzin si dal za rok tolko, za kolko som si kupil zalozne daily auto :lol:
Naposledy upravil/-a LOKI v Sobota, 17. Októbra 2015, 12:05, upravené celkom 1 krát.
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Štvrtok, 15. Októbra 2015, 14:01

Ty by si sa mohol vyjadrit k tej M3 že čo sa vlastne stalo, čo bude ďalej a či stále to berieš ako dobrý nápad požičiavať auto najme take ako je M3.. (Ja som taký pacient že ked robím niečo na svojom aute tak to musí byt lepšie ako 100% a keby som ho požičiaval potom dehonestovať tak by som sa cítil ako blb že sa váľam po zemi a zabijam čas nadarmo :) )
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Piatok, 16. Októbra 2015, 11:25

Mpower : pozri si toto : http://www.vr-speed.com/vrsf-upgraded-i ... 0-e92.html tieto inlety, kde treba ale primiestnit expanzku a dost dalsich veci na druhu stranu ti spolu s chargerpipe hodia aj 60 Ps... Maju to aj odmerane. Ked pobehas fora, tak toho najdes dost. Vymena klasickeho airboxu za dve sisky nie je az tak ucinna, aj ked ti to hodi par koni. Problem, ktory sa dlho riesil, bol, ze ti nasavaju teply vzduch ked stojis ale ked ides, tak ti tam aj tak prudi studeny vzduch, takze sa im to potvrdilo. Preto je to aj premiestnene na druhu stranu. Chargerpipe je lepsie vymenit skor ako ju roztrhne tlak :D Ty to poznas asi. Ked budem robit upgrade sania, tak pojdem rovno do tohoto setupu.

To si na akom jazdil auto, ked si ContisportContact znicil za hodinu? Sa to hodi tak na C63 AMG :shock:
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
hyde21
Príspevky: 245
Registrovaný: 4.6.2009
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá plus foto

Piatok, 16. Októbra 2015, 12:03

Najvacsou vyhodou tych VFSF / MMP / Trueform inletov je kratka vzdialenost medzi vzduchovymi filtrami a turbami - turba nemaju tolko namahy dosiahnut pozadovane boost targety, menej sa zahrievaju (co okrem ineho znamena aj nizsie teploty oleja) a su tym padom pod mensim stresom.
Staci sa pozriet ako vyzeraju resp. su tvarovane seriove "inlety" tu a tu.
Pri pouziti custom map sa vdaka tomu posuvaju aj hodnoty maximalne dosiahnutelneho plniaceho tlaku, nielen pri seriovych ale hlavne pri aftermarket turbach.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Piatok, 16. Októbra 2015, 13:49

LOKI napísal:
super popis Milos =D> urcite sa hodi aj pre nejakeho potencionalneho kupcu 335i/xi, nech vie do coho ide.
Btw. za benzin si dal za rok tolko, za kolko som si kupil zalozne daily auto - Superba :lol:


Mal by som aj ja kúpiť niečo do mesta :thumbup: Len som pocul, ze Mini cooper 1.6S sa celkom kazí a spotreba tiež nie je výhra :mrgreen:
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá

Piatok, 16. Októbra 2015, 19:22

Miloš_330i napísal:
Mpower : pozri si toto : http://www.vr-speed.com/vrsf-upgraded-i ... 0-e92.html tieto inlety, kde treba ale primiestnit expanzku a dost dalsich veci na druhu stranu ti spolu s chargerpipe hodia aj 60 Ps... Maju to aj odmerane. Ked pobehas fora, tak toho najdes dost. Vymena klasickeho airboxu za dve sisky nie je az tak ucinna, aj ked ti to hodi par koni. Problem, ktory sa dlho riesil, bol, ze ti nasavaju teply vzduch ked stojis ale ked ides, tak ti tam aj tak prudi studeny vzduch, takze sa im to potvrdilo. Preto je to aj premiestnene na druhu stranu. Chargerpipe je lepsie vymenit skor ako ju roztrhne tlak :D Ty to poznas asi. Ked budem robit upgrade sania, tak pojdem rovno do tohoto setupu.

To si na akom jazdil auto, ked si ContisportContact znicil za hodinu? Sa to hodi tak na C63 AMG :shock:

Toto som videl uz často na iných autách (pri našich ma to nenapadlo) a dokonca extrémy boli pri 1000ps+ že mal turbo otvorené bez filtra rovno pred maskou :) ale čo som netušil teda tak toto dôkaze pridať 60PS len tým že skráti dráhu vzduchu??? Ako je mi jasne že tam logicky budú rýchlejšie reakcie ale taký výkon? :shock: Neverím že s týmto sa dostaneš na 500PS lebo ak hej tak za tie peniaze to okamžite kupujem :) problém tam bude že to bude brat ten najteplejší vzduch rovno od zvodov... A to by som si musel dať spraviť nový software do cobbu nato nejakým expertom. Viem ked som debatoval s rikim tak on aj s etanolom nevedel ísť nad 480ps s sériovými turbami.
Inak aký efekt ma ked si nahradil tie sekundárne katy? Sem tam mám chuť sa pustiť cez zimu do toho a dostať stoho maximum. Zaujímavé by bolo porovnanie že o koľko si rýchlejší momentalne, celkom by ma to zaujimalo.

Ps: tie pneu som zničil takým spôsobom že sa roztavili normálne a ked vychladli tak boli celé s deformované :mrgreen: a bolo to na mojej E92.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá plus foto

Sobota, 17. Októbra 2015, 13:08

Keď mal riki 335i, tak sa inlety ani nerobili a všetky úpravy na 35i boli v v plienkach. Ten nárast výkonu s inletmi plus chargerpipe je garantovaný v podstate. Jediný problém je, že práca trvá 6-12 hodín a na SVK to ešte nikto nerobil. Nie je to extra komplikované ale zdĺhavé. Samotné diely bez práce stoja cca 1000 Eur a viac.

Vibranty, ktoré som dal miesto sekudnárnych katov zvuk extrémne nezmenili už. Len ho upravili do krajšej podoby. Je mohutnejší a ešte viac to striela do výfuku. Odporúčam spraviť. Len si pozri, či už jožo nenahradil xPipe pred tebou za holé rúry, lebo potom už bude zvuk zlý a neznesiteľný pre bežné jazdenie.

Ešte na margo tých pneu Michelin Cup2... jedna vec, že sa dodávaju s dezenóm okolo 6mm, čo je oproti klasickým pneu o milimeter hneď menej. Pozor ako nové! a druhá vec, podľa mňa sú Cup pneu lepšie na ľahšie autá, pretože sú z naozaj jemnej zmesi, čo je síce fajn ale ja potrebujem na tých 1800kg niečo pevnejšie, keď sa auto v zákrute oprie o jednu pneu. Preto sú tie AD08 ideálne. Určite vydržia dlhšie a majú pevnejšiu bočnicu.
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá plus foto

Pondelok, 19. Októbra 2015, 23:49

Ok, podme po rade. Zaujíma ma prečo je nutná výmena chargepipe, zvýši to až tak tlak že seriová to neudrží? čo tam potom zvýši ten tlak? lebo samotné inlety asi nie.. Idem na to logicky, použitím tých inletov dokážu tunery spravit software s ktorým dokážu dosiahnut večší plniaci tlak sériových turb? Teda nebudu hardwarovo obmedzený? (Niečo podobné ako ked na PC dokážem s pomocou zvýšeneho napätia dosiahnuť večší takt?) Správne to chápem?

Co sa tyka toho že to tu nik nerobil v tom nevidím osobne problém.. Ani v tom že to trvá 6-12 hod. To by som bral ako výzvu a pokial je to naozaj plug&play tak si verím natolko že by som to s kamošom zvládol za 1 deň v pohode v garaži :wink:

K tej cene, inlety stoja 270USD, chargepipe 240USD to je 520USD, ak nerátam SW, poštovné a clo, ako si došiel na tu cenu cca 1000€?

K tým pneu, to či ma 6 alebo 7mm je už jedno ak chceš prvotriedne pneu, ale nemá náhodu nová pneu 8mm? K tej jemnej zmesi - ta je preto lebo tie pneu sa musia šialene lepiť a osobne by som ani pri 1800kg aute nevidel v tom problém, musia to mat určite otestované práve na takéto auta (1600kg+) lebo tých je daleko najviac s vysokým výkonom motora, a hlavne pre takéto vysoko výkonné vozidla tie pneu su určené. Tie pneu dávaju aj na hypercars ako je Porsche 918 Spyder a to ma 1675kg! A v Porsche určite dobre vedia prečo to obúvaju do toho, a už len tento fakt hovorí sam za seba. Tak isto to testuju na 911kach ktoré tieš maju 1500kg+ a tie pneu že su proste TOP. A pevné musia byt aj v zákrute dost, ved už sami o sebe pri tom nízkom profile a tlaku pneu im nič iné ani neostáva :) Je pritom jasné že všetky tieto vlastnosti tej pneu (aby čo najviac držali) idu na úkor životnosti ktorá je pre tuto pneu nepodstatný údaj.. tak že možno nevydržia ani 10 000km.. To bol len moj typ no, že ja by som proste volil bez váhania tieto Cup 2 najmä ak by som chcel posúvať desatinky sekundy na ringu :)
 
Užívateľov profilový obrázok
hyde21
Príspevky: 245
Registrovaný: 4.6.2009
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá plus foto

Utorok, 20. Októbra 2015, 10:50

//MPower napísal:
Ok, podme po rade. Zaujíma ma prečo je nutná výmena chargepipe, zvýši to až tak tlak že seriová to neudrží? čo tam potom zvýši ten tlak? lebo samotné inlety asi nie.. Idem na to logicky, použitím tých inletov dokážu tunery spravit software s ktorým dokážu dosiahnut večší plniaci tlak sériových turb? Teda nebudu hardwarovo obmedzený? (Niečo podobné ako ked na PC dokážem s pomocou zvýšeneho napätia dosiahnuť večší takt?) Správne to chápem?

Co sa tyka toho že to tu nik nerobil v tom nevidím osobne problém.. Ani v tom že to trvá 6-12 hod. To by som bral ako výzvu a pokial je to naozaj plug&play tak si verím natolko že by som to s kamošom zvládol za 1 deň v pohode v garaži :wink:

K tej cene, inlety stoja 270USD, chargepipe 240USD to je 520USD, ak nerátam SW, poštovné a clo, ako si došiel na tu cenu cca 1000€?


Ohladom chargepipe, nie je vyslovene nevyhnutne ju menit za aftermarket, vela ludom drzi/drzala seriova chargepipe plniace tlaky 15psi+ niekolko desiatok tisic kilometrov bez problemov, bol to aj moj pripad.
Pokial uz seriova CP praskne, nema zmysel kupovat znova ten fragilny plastovy predrazeny BMW diel ale siahnut po osvedcenych hlinikovych aftermarketovych CP. Tie su nielen pevnejsie a idealnejsie tvarovane tj. priechodnejsie, ale pridavaju aj port/porty na vstrekovanie methanolu a je moznost zvolit si CP variantu s jednym vystupom na velky BOV (nema pri N54 okrem akustickeho prejavu ziaden funkcny zmysel).
Pri zvysenych plniacich tlakoch zvykne byt obcas problem v seriovych diverter ventiloch, vela ludom prepustaju nad 15psi.
Potom su tu napr ludia, ktori maju boost leak pri 15psi+ s kombinaciou seriova CP + seriove DV a aj po nahradeni seriovych diverterov napr forge DV kitom to stale prefukuje - tam je problem v DV vystupoch na seriovej plastovej CP ktore jednoducho dostatocne netesnia.
Z tohoto pohladu je hlinikova aftermarket chargepipe + forge DV kit spolahliva prevencia ak to clovek s upravami N54 mysli naozaj vazne.

Inlety maju velky zmysel pri vacsich turbach, jednoznacne maju ale svoj prinos aj pri seriovych turbach, aktualny rekord 500rwhp na N54 so seriovymi turbami vdaka inletom hovori za vsetko (auto malo dvojite meth vstrekovanie a bezalo na cisty E85).
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] str. 47 update časť prvá plus foto

Utorok, 20. Októbra 2015, 12:16

Mpower tá cena CP mi vyšla aj s BOV 470 dolárov, 270 dolárov inlety. Poštovné plus clo a dph a prepočitaj si to ešte raz :smile: A to nerátam cenu za montáž.

K tým pneu. Hej nová 7-8mm. Cup ma 6mm. Ja nejdem nahánať sekundy na ringu, len občas zajazdiť. A radšej kúpim na sezónu jednu sadu, kde bude o nejakú sekundu na kolo horši čas ako meniť za sezónu dva krát letné pneumatiky. Možno ich vykúšam len zo zvedavosti. Len som chcel na to poukázať. :)
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných