... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] Mint power už brázdi Bratislavu

Streda, 3. Augusta 2016, 14:24

za mna hlavne treba na auto pozerat ako celok, a hlavne z pohladu fun fuctoru
mpower to sleduje moc podla vykonu, zrychlenia ci maximalky

rozdiel medzi RS4 a A4 alebo M3 a 335d neni o vykone ale o odladenom podvozku riadeni atd co seriove auta mat nikdy nebudu ani po sebemensom tuningu
ja si myslim tiez ze audi prestane bavit, lebo ako daily bude chybat kvalita idrive-u, komfort automatu ci ergonomia ovladacov

ale rozhodne dobra volba az ma to nastrbilo ze som kukal dake kusky aj ja ine ako od bmw lebo motoricky riadenim je to bez konkurencne a na jazdenie na kopci ci ringu to podla mna bude dost dobre a tam navigacia nebude nikoho zaujimat :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: [E92 335xi] Mint power už brázdi Bratislavu

Streda, 3. Augusta 2016, 14:54

tvaroh: uplne suhlas. Na jednej strane je presne ta komlexnost auta. Teda to ze auto co ma vykon a zrychlenie ma adekvatne doledene nielen brzdy, podvozok (nielen tlmice a pruziny ale aj stabiky, tuhsie silace, odlahcene ramena naprav...) ale aj odladenu geometriu naprav (nie je to zdaleka len o odklonoch) ale velmi dolezite je aby to aj nieco na tom okruhu vydrzalo (chladenie motoroveho oleja, chladenie brzd- co napr. M-modely riesene maju).
No a "last but not least" ze nie kazdy to mame s poziadavkami a skusenostami s autami rovnako. Rozhodne vsak mozem silne odporucit nevyberat auta "od stola" ak je priorita zabava za volantom. Treba si skusit. Ak ma auto bavit tak by malo byt jasno po par skusobnych km. Ja to mam definivane tak ze ked bezvyhradne prevysuje nadsenie z keho soferovania a ajo prve ked vnimam ze s autom mam id prvych metrov akoby doverne znamy vztah, tak to bude ono. Moze to byt kludne aj nejaka cudna plecka vo nadchne a naopak nieco nadherne a podla papierovych udajov skvostne moze sposobit rozpaky. Taktiez nieco ako silny pocit respektu ako orvy dojem sa mi potvrdzuje ze je nieco spatne medzi autom a mnou.
Ak by som sa mal vyjadrit k volbe tak proti 335xd, 335i E92 je RS4 urcite krok dopredu skoro v kazdom smere. Ak by som to zrivnal s E92 M3 tak uz by to bolo skoro uplne naopak. Tak velmi su rozdielne 335 vs M3 a nie je to o zrychleni
 
ceco232
Príspevky: 418
Registrovaný: 3.7.2007
Auto: BMW e39 530i
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] Mint power už brázdi Bratislavu

Pondelok, 19. Septembra 2016, 10:39

Táto RS4 je veľmi univerzálne auto s ktorým môže jazdiť bežne počas týždňa a občas sa veľmi príjemne zabaviť. Auto ako celok je z môjho pohľadu určite upgrade oproti 335i.

Každopádne Miloša celkom dobre poznám a myslím si, že jedného dňa si určite kúpi aj M3.
www.AutoTrip.sk - Strešné nosiče, boxy, nosiče bicyklov a lyží.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných