Streda, 3. Augusta 2016, 14:24
za mna hlavne treba na auto pozerat ako celok, a hlavne z pohladu fun fuctoru
mpower to sleduje moc podla vykonu, zrychlenia ci maximalky
rozdiel medzi RS4 a A4 alebo M3 a 335d neni o vykone ale o odladenom podvozku riadeni atd co seriove auta mat nikdy nebudu ani po sebemensom tuningu
ja si myslim tiez ze audi prestane bavit, lebo ako daily bude chybat kvalita idrive-u, komfort automatu ci ergonomia ovladacov
ale rozhodne dobra volba az ma to nastrbilo ze som kukal dake kusky aj ja ine ako od bmw lebo motoricky riadenim je to bez konkurencne a na jazdenie na kopci ci ringu to podla mna bude dost dobre a tam navigacia nebude nikoho zaujimat :)
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin
G02 BMW X4
EXG31 BMW 5 tourig
EXBMW S1000r dynamic+sport paket
EXF48 BMW X1 xdrive
EXF15 BMW X5 xdrive
EXF22
BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket
EX PRÍBEHE92 BMW
M3 LCI akrapovic evolution exhaust
PRÍBEHE92 BMW
335i Xdrive LCI Mperformance
EX PRÍBEHE91 330xd
EX