tak dodam HPFP vraj postihlo max 7% aut globalne, na mojom tiez nebolo menene, a uz je novy model pumpy
LPFP je podla mna uplna kacica nevidim dovod preco by sa jebalo na tom aute viac jak na inom, potvrdene od servisakov ze sa to nemeni
vodna pumpa deto
turba su robustne a so samotnym turbo problem neni ale s wastegate, pricom sa ma menit cele turbo aj ked je par ludi na USA nete co to urobilo, hlavny priznak by mal byt ze ti nieco kovove rachoti
dalsia vec je na studeny motor hrkajuca klapka v lavom vyfuku ktora trosku zadrnci ked je zavreta, viac menej len zvukova chyba
ale co sa meni su vstreky, hlavne kopa ich islo na zvolavacku, podla vinka to nie je, ale skenuje sa kod dielu a napr niekomu vymenia jeden vstrek niekomu dva niekomu vsetky
sviecky a cievky to je normalne asi u kazdeho benzinu to sa asi meni ako prva vec aby sa vylucilo ze je chyba tam
plusy 335i je krutak, tusim ze ma pruzne zrychlenie na hranici m3, dalej velky potencial pre tuning lahko sa da ist na 400koni
ja som skusal aj manual a to mi tam moc nesedelo som velmi spokojny s automatom a ten je aj standard pre xdrive
najvacsi problem auta je slaba diagnostika, ked mas chybu tak v servise sa standardne menia sviecky, cievky, hpfp, vstreky, a potom sa riesi dalej hlavne ked narazis na vymienacov a nie skutocnych servisakov
este upravim pocitovo je 335i lepsie ako v8 napr v bmw6 zvuk je tam lepsi tiez ci od vyfukov alebo motora, hlavne v otackach je to 335i cista formula a nie aky klasicky zvuk aspon pre mna, a inak m3 je velmi zaujimave ale myslim ze drahsia prevadza ze neni to moc ako daily car, ale zas tusim ze motor je menej problemovy.. rozdiel robi fakt ten krutak lebo to ma slusny tah uz pri 1200 otackach a ja fakt kolko krat nejazdim nad 3000, hlavne to taha donekonecna, nema to podla mna pocitovu vykonovu spicku
kazdopadne si myslim ze 335i alebo m3 je hlavne problem predat :) kedze kazdy chce 320d
Miloš_330i napísal:Páni tažká dilema, či ísť do 335i. Pozeral som po nejakej peknej V8 ( 5er ) ale nie je ich veľa a 5er asi nie je pre mňa momentálne, pretože sa chcem s autom aj zabaviť. M3 E46 nie je žiadna cukríková na predaj a M3 E92 - tých je viac ale vačšinou sú to socky a keď už M3 tak v peknej výbave. A 30 tis a viac momentálne za auto nedám, kedže budem mať aj iné výdavky.
Preto som začal pozerať po 335i. Už som si písal aj s niektrými majiteľmi ale trošku ma odrádza možná poruchovosť.
Náchylné sú teda : HPFP - high pressure fuel pump , low pressure fuel pump, vstreky, vodná pumpa, turbá ...
Od akého roku je ideálne pozerať 335i? Vyriešili vôbec tieto muchy?
Dá sa podľa VIN-ka pozrieť, či dané auto spadá pod zvolávačku BMW?
Ďakujem za rady :) Nerád by som odchádzal od BMW
