... všetko o BMW ...
nadro napísal:Ak to nieje tajne co vyslo to turbo?
Inac na tych 15 to tiez vyzera dobre. Su velmi zachovale aspon na foto to tak vyzera. Jeden klubak ohladom toho cistenia tu dal postup tiez ma 46tku tak kukni. Ja davam vifko pravidelne a vstreky maju lepsie hodnoty ako ked som kupil auto.
potmehuth napísal:V prvom rade si musis uvedomit, ci chces naliat do nafty pripravok na "jendorazove" pouzitie, ze nalejes vyjadzis a zase nic alebo na pravidelne pouzivanie. To, co pise Daniel, mozem aj ja potvrdit. Po pravidelnom pouzivani VIF LETNE/ZIMNE, som upravili hodnoty vstrekov. Len necakaj zazraky hned. Chce to dlhsie pouzivanie VIFka. VIFko ma viac vyhod - zabranuje korozii vstrekov, zvysuje cetanove cislo a mazivost nafty, znizuje penivost nafty...atd.
Junior napísal:čaute,
keďže je vonku "zima" a sa mi nechce moc hrať s autom, tak nového nieje veľa. Snáď iba taký detail, ladvinky som potiahol do čiernej fólie, ale to iba dočasne, pokiaľ sa neoteplí, potom pôjdu na lak do čiernej lesklej.
Po výmene žhavičov auto pekne štartuje "na brnk", aj keď je vonku mínus 10C, tak som spokojný.
Skúmam teraz ale jednu záhadu, tzv. "boost efect"Auto po zošliapnutí plynu ťahá až od 2000 rpm. Aj keď radím smerom nahor 1,2,3... tak to je krásne vidieť. Vytočím motor na cca. 2500 rpm, zaradím vyšší stupeň, otáčky klesnú pod 2000 a zase je auto lenivé... za nejaké 2-3 sekundy, len čo prejdem opäť cez 2000 rpm, ide auto jak ustrlené
Upodozrievam váhu vzduchu, že nebude dobrá. Alebo to ešte môže byť turbo? ktoré sa menilo pred Vianocami. To ale nepredpokladám, pretože nad 2000 rpm ťahá super.
Po diagnostike (asi budúci týždeň) budem múdrejší, no ak máte nápady, čo by to mohlo byť, píšte. Ďakujem
Atavan napísal:moje autko sa sprava rovnako....ale nemyslim si ze to je problem ked "netaha" pod 2000....tie motory niesu tak skonstruovane a vyladene ako nove trojky....
mne zabera na plno az od cca 2200+ot, diag neukazuje ziadne chyby, a vsetky hodnoty su v norme....
6kamil6 napísal:od 1800-2000 turbo zopina skorej nie, tak je normalne ze auto je dovtedy lenive. A ak turbo nieje ovladane elektronicky co asi unas este nieje tak podtlakom. Skus popozerat podtlakove hadicky.
nadro napísal:tak to chipni
MCbucik napísal:tiez som si nieco podobne vsimol, presne ako opisujes..som zvedavy naco spolocnymi silami prideme, ze kde je chyba..
horsie je, ze nemam ani cas kedy nechat auto v servise nech pozru vsetko a predtmy este skocit na diagnostiku..
pisal som aj v sekcii e46, ohladne termostatu, opytam sa aj teba, mam 5/2003 318d a nemam egr termostat, podla viacerych predajcov dielov v TN by tam mal byt, kedze to je ta novsia 318ka 1995cm3. Ty mas dva ci jeden hlavny iba?ja mam taky problem ze vymenil som hlavny a auto sa aj tak nezohreje ako ma..max na 74°C, kedze egr term. nemam tak neviem kde je chyba..
MCbucik napísal:mechanika menit ani nemusim, lebo doteraz problem s nim nebol. Ale ja ho tam na 100% nemam, dnes som dal dole kryty motora a sam som sa presvedcil, ze tam nie je, nie je tam ani termostat, diel c.8 ani diel c.1..moj motor po odkrytovani vyzera ako na ilustracnom obrazku, tak teraz neviem kde moze byt chyba, kedze hlavny je vymeneny a auto sa aj tak nezohrieva.
Bushido46 napísal:Krásna starostlivosť, pekný príbeh, len tak ďalej :)