Včera 29.8.2013 prišiel ten deň s velkým D - diferencial - uloženie.
Všetko sa to začalo hneď ráno s očakávaním , že to bude trvať pár hodín s nejakými komplikáciami ktoré vždy musia byť. Stahovák zostrojený doslova z bordelu čo sa našiel kade tade u swandesa, doma v koši, na záchode , v kúpelni ..
Celá výmena trvala nakoniec sk......vených 9 hodín , nervy v p....či, ruky v krčoch, špina bordel od dlane po krk. Pánko si zmyslel , že to vymení z pomoci vybehnutia na trámy.
Rannú smenu mal na pomocnej strane klubák potmehuth a poobednú si dal mišofeďo

...
Nejaký ten postup ? ?
Odmontovať celú stabilzačnú tyč so zadnými stabíkmi a vytiahnuť bez sundania výfucku - TETRIS ktorý si zahral potmehuth.
Dať dole vzperu medzi silentami nápravnice - Pohoda kšeft
Dať dole vyvažovák z nápravnice - ten lavý , nie pravý.
Vyradiť , uvolniť ručnú - samozrejme podložiť kolesá aby nám to neušlo

... čo sa skoro stalo

Nadvihnúť jednu stranu , nastaviť si poloos postupne uvolňovať , zopakovať 12 krát , 6 na každej strane. Torxné šróby na 10mm z totálneho hovna ... 10mm malo vôlu a 9mm bolo málo ... Samozrejme opatrne aby sme ich nestrhali ako sa podaril ten jeden...
Prichádza odpojenie kardanu - jedno zlomené kladivo a nervy v prdeli ... to ako to bolo zaseknuté do diffu , to bolo bohov a koko.... kým sa to oddelilo.
Tak máme uvarené predjedlo a môžme uvolniť diferák. 2 páry rúk , jeden zdvihák a miešame 10 minút.
Keď máme diferák vonku ideme nato. Hnilé železné trámy najdene ako opustená kôpka bordelu ráno u swandesa bolo nakoniec to čo zohralo najväčšiu úlohu. 12 mm závitová tyč , 4 kusy predlžených matíc ktoré nakoniec všetky dali zbohom.
Jedna velká matica ktorá sa musela zbrúsiť skoro presne na priemer silentu aby vyšiel aj s púzdrom ktoré aj keď sa rozrezalo nešlo von - ps: Druhé zlomené kladivo + 1 šrobovák
Blá blá blá , nakoniec to vyšlo von a išli sme lisovať , v tom sme pár krát strhli maticu , predlženu , no nejakým zázrakom to tam nakoniec vošlo.
Na dva malé silenty nezostalo energie a sily ... aj tak boli dobré tak sme sa nato jednoducho po slovensky vyjebali . Všetko sme zložili , postrhali tie torxy z hovna na poloosiach a jazdíme ... Nič nebúcha , všetko ide krásne.
Dnes sa vymenila aj visco spojka za BERU , ktorá bola dodaná miesto pôvodne reklamovanej MEYLE.
Vďaka autotechnik , od ktorého boli aj silenty Lemforder.
Vďaka potmehuth, swandes , mišofedo ... bez tejto homo party by sa toto neuskutočnilo.
A tak nejaké tie fotky, ani ten olej sa nevymenil v difíku nakoniec. Nasrať.