Nedeľa, 26. Mája 2013, 18:27
Dnes prišiel ten deň keď som sa odhodlal rýpať do turba, presnejšie nastaviť spodný doraz aby nedávalo vysoký tlak a tým pádom mi netrhalo autom pri prechode 1800ot .
Samozrejme v e46 je ovela menej priestoru na pohyb ako v e39. Najprv bolo treba zhodiť kryť motora umelý od náraznika , následne celý hliníkový dekel pod olejovou vaňou , tepelný štít pod katalyzátorom , zhodiť gumové koleno od turba a zvyšne trubky k intercooleru , zhodiť saciu pípu do turba , zhodiť podtlakový rezervoár aj s elektromagnetickým ventilom , odpojiť tiahlo od klapky, vyšróbovať podtlakovú banku z držiaku , vyšróbovať samotný držiak a nakoniec 40 cm dlhý pičús a osmička orech a bolo vymalované , vyšróboval som celú tyčku von a od oka nastavil pomocou teleskopickej kamery ... A čo sa stalo ? Na pičný chlp presné , už žiadne zbytočné trhanie , motor má ovela tichší prejav , žiadne tlakovanie , ovela väčšia jemnosť v ťahu. Jednoducho spokojnosť ... Zdalo sa , že horšie to bude zložiť , lebo matice ktoré držali podtlakovku na držiaku som musel dávať na slepo jedným prstom , no podarilo sa.
Na aute je už len jedna vada/nevada , chrčanie z olejového chladiča ...
-
Prílohy
-

-

-

-

-

-
