... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 17:47

Motor ma Go hlavy zrovnanu , zabrusene sedla blok zostal seria len sa pretesnil na novo
Prílohy
WP_000637.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
miro11491
Príspevky: 438
Registrovaný: 28.11.2011
Auto: BMW 3coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Melmak

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 17:51

no tom dvoj-litri ti to šlo? :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
miro11491
Príspevky: 438
Registrovaný: 28.11.2011
Auto: BMW 3coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Melmak

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 17:51

Petrik22102 napísal:
Motor ma Go hlavy zrovnanu , zabrusene sedla blok zostal seria len sa pretesnil na novo

vyzera to super
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:09

Na 2,0 som to ani neskušal na kolko to bol vanos a blok bol hlinik . Mnohy ste pisali ze bude ťažke znižiť kompresiu stačil napisať čechom a medzikus s chyrurgickej ocele bol na svete , hlava bola zvyšovana o 2,6 mm
Prílohy
1474920_640250292704219_1952674492_n.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:12

Pfuu, hlava cez medzikus a dve tesnenia? #-o
banned... ...connecting people :)
 
Užívateľov profilový obrázok
miro11491
Príspevky: 438
Registrovaný: 28.11.2011
Auto: BMW 3coupe
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Melmak

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:17

Petrik22102 napísal:
Na 2,0 som to ani neskušal na kolko to bol vanos a blok bol hlinik . Mnohy ste pisali ze bude ťažke znižiť kompresiu stačil napisať čechom a medzikus s chyrurgickej ocele bol na svete , hlava bola zvyšovana o 2,6 mm


hlinik nehlinik aj tak to pôjde :D zaujimavy medzikus :P
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:19

Tak mi to radil čech ktori na tom beha na drifty normalne a fuka 1,2 bar a madari pisali to iste ale ked tak vieš porad
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:19

Ahoj,

Ja ako tuner SR20DET motoru v Nissane 200sx ti mozem povedat, ze toto turbo mozes rovno predat :)
Taky velky Holset pri 0.5 bare nenafukas vzivote akurat si zadrhnes auto benzinom.

Kup si to co kupil odomna Dendo, je to T28 Garrett seriove turbo z Nissanu 200sx S14. Nabeh uz niekde pri 2200 otacok a plny tlak uz pri cca 3200 otackach.

V SR20DET (2liter) sa s tymto turbom na 1.2 baru da ist do 300k, to je limit turba, pri tom uz vsak treba 555cc vstreky, vacsiu palivovu pumpu (walbro 255 cca 100e) , sviecky ngk bkrix7.

Olejovy chladic ti netreba, staci spravit vratku do vane a privod do turba, takisto je to chladene aj vodou cize potrebujes vyriesit aj toto.

KP neznizuj, nechaj jak to je , 80-90 koni navyse ten motor vpohode zvladne. Pri ladeni treba davat pozor na detonacie a urcite si kupit nieco ako AEM UEGO na meranie AFR (Air-Fuel ratio) pomer vzduchu a paliva.

Takze drzim palec.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:22

Ak bude toto tesnit tak som asi kok*t. :mrgreen: Ze sa staram, ale nieje obvykla cesta znizovania kompresie uprava stavajucich piestov, pripadne ich vymena, alebo vymena ojnic?
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:34

Starynvy medzi kus je presne kopia tochto http://www.youtube.com/watch?v=9cElEbhwQWo . A dodino chcem tak 1x vykonu motora tak ked vieš čo mi bude chybať tak piš rj už mam obiednanu aj budik na pomer čekuj toto ten isty motor to iste turbo samozrejme že o par ťisc eur viac ale chcem sa toho držať http://www.youtube.com/watch?v=O5Q1xMTb5VU
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 18:52

Veru, veru, ked to ma byt riadna zastavba turba, urcite znizit KP ojnicami napr.
banned... ...connecting people :)
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 19:14

Teraz len tak s nody som hladal na bimerre tak tam davaju tiež medzi kusy
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 19:16

Pride mi to take riesenie ako sa skrobat na lavom uchu pravou rukou. Toto nemoze dlhodobo tesnit, pretoze s kazdym zohriatim motora prejde blok, a hlava tepelnym cyklusom ktory stlaci to tesnie, a ked vychladne, znovu povoli, taky hruby sendvic nema sancu to cyklovanie ustat, a eventualne zacne prepustat. Potom poreferuj ako dlho to vydrzalo.
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Nedeľa, 22. Decembra 2013, 19:29

ano aj to to mi čech pisal a mam 3 rôzne velkosti 2,4 , 2,7 3,0 mm a mam odskušať a naladiť a ked budem chcieť ist o level vižšie tak samozrejme kradsie a pevnejsie ojnice
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: E36 turbo projekt

Pondelok, 23. Decembra 2013, 11:27

dodoIPD napísal:
Ahoj,

Ja ako tuner SR20DET motoru v Nissane 200sx ti mozem povedat, ze toto turbo mozes rovno predat :)
Taky velky Holset pri 0.5 bare nenafukas vzivote akurat si zadrhnes auto benzinom.

Kup si to co kupil odomna Dendo, je to T28 Garrett seriove turbo z Nissanu 200sx S14. Nabeh uz niekde pri 2200 otacok a plny tlak uz pri cca 3200 otackach.

V SR20DET (2liter) sa s tymto turbom na 1.2 baru da ist do 300k, to je limit turba, pri tom uz vsak treba 555cc vstreky, vacsiu palivovu pumpu (walbro 255 cca 100e) , sviecky ngk bkrix7.

Olejovy chladic ti netreba, staci spravit vratku do vane a privod do turba, takisto je to chladene aj vodou cize potrebujes vyriesit aj toto.

KP neznizuj, nechaj jak to je , 80-90 koni navyse ten motor vpohode zvladne. Pri ladeni treba davat pozor na detonacie a urcite si kupit nieco ako AEM UEGO na meranie AFR (Air-Fuel ratio) pomer vzduchu a paliva.

Takze drzim palec.


Vies co je sakra zvlastne? ze ja mam na 1,8 baru a 350 vstreky naslahane na 9 bar a predstav si ze 4500 otacok 1,8 baru a motor drzal podla sirokopasmovej 12.5 ako je to mozne preboha? ](*,) uplne jednoducho, takisto mam seriovu RJ a seriovu vahu,(Neviem ci ti nieco hovori ze RJ je analogova a ze sa da oklamat cez obycajne nastavovacie rezistory a cez napetie a vahu vzduchu s potenciometrom ](*,) auto malo 0-200 za 12sekund hrabalo este v 160 na 15kach, ked clovek vie aj fyziku motora tak sa to zvladnu da e nie len megasquirt kovanice atd. nechcem rypat ale tie jeble reci typu ze sa mi motor rozsipe na 1,2? a predstav si ze znesie aj 1,8 a to mal kopresiu az 9.0 ziadne detonacie nic,

toto co tu robil veduci je v poho az na tesnenia znacky AJusa, goetze znesie nespocetne naklady , ja mam plech ale hovorim len co a ako, ked neprehreje hlavu cez 90 tak nepraskne ani pri 0,6
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných