Piatok, 6. Septembra 2013, 18:21
Hmm, tipujem, ze bez velkeho zasahu financii tento projekt skoro stroskota. Ale ked ta to bavi a ides do toho s tym, ze ked to nevyjde tak prerobis "par" penazi, tak budis.
Iba taky zaklad, seriovu jednotku upravit s tak velkym turbom aby to AKO-TAK chodilo spravne, to je skor nemozne ako mozne. Piggyback by bol realnejsi, financne narocnejsi, najlepsie standalone, ale to vies asi aj sam, ked sa do toho pustas. Ale mysliet si, ze nechas original kompresiu, dat vacsie vstreky a pozvarat turbo na blok motora, a ze niekto chyti ECU, prepise v nej mapu a budes mat co i len 100ps k tomu, tak na to rovno zabudni. Prvorade je, znizit KP, ak by si ho znizil, nabeh tak velkeho turba, pri relativne tak malom objeme motora (v porovnani k velkosti turba), este posunies vyssie. V skratke: so seriovym KP ked to turbo roztoci niekde pri 4000, tocit budes do 7, tak parkrat pridas (ak bude dobre vyladena zmes - co je uz problem v tvojom pripade), tak prve co rozjebe, budu ojnice, kludne si viem predstavit aj dieru v bloku. Vykon v takejto kombinacii dosiahnes iba v hornom spektre otacok (spodok pri takejto velkej turbine na vyfuku bude min 3,500-4000ot), potom kam to chces tahat? Samozrejme, ze to bude nepouzitelne, keby ti to aj hned ide, dalsi problem spojka a prevody, ked preradis, znova sa dostanes na hranicu, kde ti turbo este nebezi a budes min 500otacok cakat, kym ti znova nabehne... Proste toho je vela, ale zaklad je jeden, kombinacia = seriova ECU, seriove piesty, ojnice, kompresny pomer a hentake megakokot turbo = unreal.
Skor by si mal zohnat nieco primerane, co by vydrzali aj vnutornosti, fukat tak max. 1bar, pekny nabeh, dobry priebeh a HLAVNE = zivotnost, a dobre fungovanie, nieco na istotu, nie takyto bezhlavy experiment...
Ale drzim palce, ja viem ake to je, clovek sa musi popalit sam, ked mu 100 ludi hovori, ze nie, on hovori ano, tak po popaleni si povie to ano aj on...
banned... ...connecting people :)