... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 11:10

Trochu velke by som povedal :D Inac s tym triafanim zmesi to myslite ako? Myslel som ze k takemuto projektu je merac lambda faktoru, a EGT nevyhnutnost.
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 11:44

ten silentblok bude dostavat pořádně naprdel od tepla :) Vidím, že máš 2.8 asi, tak hodně štěstí s hliníkovým blokem :) kdyby to byla M50 tak tam ve spojení s nekym kdo umí čarovat s mapama se da polečit palivova mapa :) idealni AFR merak s lambdou a hlidat si to jinak to bude rychla smrt :) U m52 a jednotky MS41 už to není tak jednoduchý prej...
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
rixo
Príspevky: 740
Registrovaný: 7.5.2011
Auto: BMW E36 323i Coupé
Kraj: Trnavský

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:04

ak máš komplet hliníkový blok (M52) tak presne jak mattyx povedal, neni najlepšie fúkať nejaké tlaky, nemám to samozrejme skúsené, only internet knowledge :D Niekde som dokonca zazrel magickú vetu že "Best block for boostin´ = M50" :D A tak mám M50 :D
Btw zožeň si wideband O2 senzor a k nemu AFR merák aby si videl akú cca zmes ti to dáva lebo keď pôjdeš na bohato tak ešte ako tak ok ale jakonahle pôjdeš opak tak piesty, ventily pôjdu srat :D

btw na svk je niekto kto vie ladiť standalone jednotky ? :-O
E36 B330i Reborn Hellrot Coupé akt.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:12

umiestnenie turba dole sa dosť často používa, sú 2 možnosti, umiestniť dole, alebo prevariť zvon prevodovky a vaňu - motor bude menej naklonený a potom môže ísť turbo aj hore
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:21

dogg cel bi som videť ako zvody bi si spravil ty tieto som si ani nevymyslel ale odkoproval podla foto z netu a ano chalani mate pravdu tieto veci treba riešiť ale teraz mam prvorade to vsetko zbuchat a potom ladiť
Prílohy
WP_000456.jpg
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:26

hoho, taky IC by som bral, z coho to je? ci osobitne kupeny?
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:28

ladene zvody si trochu inak predstavujem...uz ked vidim aky odpor ma prvy valec a aky ma treti...atd...riadne rozdiely
trochu som o tom cital a netrufol by som si zvody robit doma...ale ako citam cele vlakno, zvody nebudu jedina slabina projektu "500hp"
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:32

viděl jsem už horší svody, takže tyto pokládám za poměrně OK verzi ;) u atmosfery je to horší, ale v tomto případě kdy potřebuješ roztočit turbo je to asi jedno :)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:36

Kupensky je IC cca 90e
Prílohy
WP_000448.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:39

dogg ved tu nikto nepovedal tusim ze tie zvody su ladene , a ani to ze auto bude mat vo vysledku 500hp. Len spominal ze ladici z toho tolko zmykaju. U turba tie zvody podla mna nejsu nejak tragicke, samozrejme sa daju spravit lepsie ale myslim ze su hodne dostacujuce take ake su. Vidim ze na to ides celkom bleskovo, kedy je planovana first test drive? :P
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 12:46

Tento víkend mam v plane vyvariť vyfuk zatial iba s priemerom 60mm hola rura od turba az do zadu a už len počkam kým raceshopo pride tovar lebo do ma zbrdili tym ze pišu ze maju na sklade a nič ak bi tu mal dakto na predaj silikonove kolena s priemerom 63mm 90stupnou tak sa ozvite
Prílohy
WP_000461.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 13:38

kým sa neide do extrémov tak tvar zvodov sa riešiť nemusí, ale u cca 350-400HP by už trebalo mať zvody s rovnakou dĺžkou jednotlivých vetiev
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 14:10

cauko ako som ti aj pisal som rad ze satu zacinaju riesit konecne poriadne veci, turbo je zbytocne velke ale ked uz je tak je, maly ic na tak velke turbo , objemova ucinnost nebude dobra, bude ho moc dlho tlacit, ale zas sa nebude tolko hriat A TLakovat zvody, Zvody si spravil popici, dufam riadny priemer, BTW ked uz mas to turbo a diely co uz treba to spravit nech to je ake je, motor si pisal ze budes davat m50b25 a to jé aj moja rada, m52 hlinik blok to neni zrovna najlpsi nabad, m50 sa da postavit na 9,2 kompresiu neviem presne co z coho ale uz som sa bavil s jednym chalanom co to tak mal, holset hx55 je olejom chladene turbo a moja rada kup ten najvacsi olejovy chladic ako sa da lebo hentak mohutne turbo potrebuje aj chladit dost ak nechces aby sa z neho vracal do vane 200stupnovy olej lebo motor moc nelubi horucejsi olej ako napr 120 :D mal by sa drzat 85 - 100 :D inak to zatial mas celkom fajn, ale odtien ho poriadne lebo ti zhori polka kasne, po poriadnej nakladacke, o seriovej rj m50 a m52 ani nerozmyslaj ta sa riadi vahou vzduchu drotenou a neda sa nastavit teda jedine ze by ozaj sa niekto fakt ze vedel pohrat so siemensom ms41 a namapovat na 500vky vstreky aspon, prajem ti vela stastia a drzim palce nech sa dari kazdopadne budem cihat co a ako sa vyvyja , odvetranie motora& treba komplet prestavat nezavudni lebo ti ho roztrhne na dve polovice, je toho proste strasne vela aj co sa tyka zmesi lenze, teraz pozoR !!!
ako tvoja RJ bude vedet aky ma davat predstih ten treba menit v zavisloti od tlaku v sani kazde jedno PSI a seriova rj nema snimac tlaky a nevie kolko ma davat a napr na 1 bar da predstih 24 ze to nastavis na pevno, tak budes mat 24 aj pri 0 bar a to je tak nahovno, ze ledva natoci turbo, riesiel som podobne veci, ale ked ma atmosfera 33 predstih tak prve co sa dostane rucicka cez 1 bar tak ti detonacie rozjebu piesty alebo motor zacne vynechavat,,, no je toho proste vela keby daco napis ja ti skusim ked tak daco poradit, lebo nech tu nepisem slohy na 500stran ,,drz sa zatial
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Petrik22102
Autor témy
Príspevky: 30
Registrovaný: 2.1.2013
Auto: e36 320i M Packet
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Detva

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 17:33

Bou Bou rozhodne ťi budem pisať lebo v tomto som upny novačik a som rad ze ma v tom podporuješ :wink: Takto som poriešil mazanie
Prílohy
WP_000462.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: E36 turbo projekt

Piatok, 6. Septembra 2013, 18:21

Hmm, tipujem, ze bez velkeho zasahu financii tento projekt skoro stroskota. Ale ked ta to bavi a ides do toho s tym, ze ked to nevyjde tak prerobis "par" penazi, tak budis.

Iba taky zaklad, seriovu jednotku upravit s tak velkym turbom aby to AKO-TAK chodilo spravne, to je skor nemozne ako mozne. Piggyback by bol realnejsi, financne narocnejsi, najlepsie standalone, ale to vies asi aj sam, ked sa do toho pustas. Ale mysliet si, ze nechas original kompresiu, dat vacsie vstreky a pozvarat turbo na blok motora, a ze niekto chyti ECU, prepise v nej mapu a budes mat co i len 100ps k tomu, tak na to rovno zabudni. Prvorade je, znizit KP, ak by si ho znizil, nabeh tak velkeho turba, pri relativne tak malom objeme motora (v porovnani k velkosti turba), este posunies vyssie. V skratke: so seriovym KP ked to turbo roztoci niekde pri 4000, tocit budes do 7, tak parkrat pridas (ak bude dobre vyladena zmes - co je uz problem v tvojom pripade), tak prve co rozjebe, budu ojnice, kludne si viem predstavit aj dieru v bloku. Vykon v takejto kombinacii dosiahnes iba v hornom spektre otacok (spodok pri takejto velkej turbine na vyfuku bude min 3,500-4000ot), potom kam to chces tahat? Samozrejme, ze to bude nepouzitelne, keby ti to aj hned ide, dalsi problem spojka a prevody, ked preradis, znova sa dostanes na hranicu, kde ti turbo este nebezi a budes min 500otacok cakat, kym ti znova nabehne... Proste toho je vela, ale zaklad je jeden, kombinacia = seriova ECU, seriove piesty, ojnice, kompresny pomer a hentake megakokot turbo = unreal.

Skor by si mal zohnat nieco primerane, co by vydrzali aj vnutornosti, fukat tak max. 1bar, pekny nabeh, dobry priebeh a HLAVNE = zivotnost, a dobre fungovanie, nieco na istotu, nie takyto bezhlavy experiment...

Ale drzim palce, ja viem ake to je, clovek sa musi popalit sam, ked mu 100 ludi hovori, ze nie, on hovori ano, tak po popaleni si povie to ano aj on...
banned... ...connecting people :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Paulos_ a 14 neregistrovaných