... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: e30 328i TURBO LPG

Sobota, 18. Mája 2013, 22:33

Super cas :thumbup: Som zvedavy za kolko to da ta M50B30 :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
rixo
Príspevky: 740
Registrovaný: 7.5.2011
Auto: BMW E36 323i Coupé
Kraj: Trnavský

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 00:07

myslíš moju ? :D
E36 B330i Reborn Hellrot Coupé akt.
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 10:46

jeba :D odmeraj 0-200 ja to mam kolo 13 sekund ked sa zadari rozbeh :D musi to chodit krasne ked to ma vysoku kompresiu a agresivny predstih, no piesty dostavuju riadne cez hubu nepocujes detonacie? 35 predstih a 0,5 baru? kompresia cca 10 typujem ,, daj tam programovaltelnu rJ kvoli predstihu fakt, nech ho nespalis
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
rixo
Príspevky: 740
Registrovaný: 7.5.2011
Auto: BMW E36 323i Coupé
Kraj: Trnavský

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 11:29

alebo hrubšie tesnenie by nepomohlo ?
E36 B330i Reborn Hellrot Coupé akt.
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 11:51

tesnenie ti pomoze 1mm a to spravi kopresiu dole asi tak 1cm kubicky, cize mozno tak z 10 na 9,9 a to je prt :D
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Forreet
Autor témy
Príspevky: 91
Registrovaný: 5.8.2006
Auto: E30 328i M50
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Humenne

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 13:46

Ide to dobre predstih som poriesil cez remenicu,kompresiu mam 11kg/cm2 dnes som meral tlaky
Prílohy
IMAG0219.jpg
IMAG0214.jpg
MOBIL 0917/770565
BMW E30 328i Turbo
BMW E39 523i
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 15:15

rixo napísal:
myslíš moju ? :D

Ty mas M52B30, ja zasa M50B30 (momentalne M50B25 ale ak boh da tak cez vykend sa prehadzuje)
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 15:33

dobre vidim ze sa poriadne makalo., aspon ten predstih je ok, teraz to bude cisto len o vydrzi :D potom ponatacaj aj nejake videa alebo pomeraj casi :D
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
slevin
Príspevky: 1857
Registrovaný: 29.4.2010
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Senec

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 18:56

BouBou napísal:
jeba :D odmeraj 0-200 ja to mam kolo 13 sekund ked sa zadari rozbeh :D musi to chodit krasne ked to ma vysoku kompresiu a agresivny predstih, no piesty dostavuju riadne cez hubu nepocujes detonacie? 35 predstih a 0,5 baru? kompresia cca 10 typujem ,, daj tam programovaltelnu rJ kvoli predstihu fakt, nech ho nespalis

Si sa trochu pomylil chlapce, ne? 13s na 200km/h je nereal s tvojim autom. U seba v pribehu si pisal sprint 13,8 a to je tak max do 170 to sedi s realitou.
M36R
F11 525xd
next car: radical sr3
skr 2:33.847 onboard
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 19:05

to bolo mokro som pisal a m3 e92 mala 13,9 rad osobne tovjej m-ke ukazem rit mojej tricatky kedy len chce
cele je to len o rozbehu a to som pisal ze mi praskla priruba a turbo tlacilo iba 1,2 baru, Tuto v TN ma jeden miestny nacipovanu e92 335i odbrzdenu na 437 koni a piatok ma na sprintoch dal asi o 4 metre dve jazdy to iste, teraz mi tlaci 1,6- 1,7 a potom v 5000 klesne na 1,4 viem ake auta nahanam aju tu po okoli a na dialnici ale ja sa znikym hadat nebudem lebo seci to pochopia az v reale vacsinou mne je to tak fuk akurat
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
slevin
Príspevky: 1857
Registrovaný: 29.4.2010
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Senec

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 19:23

BouBou napísal:
to bolo mokro som pisal a m3 e92 mala 13,9 rad osobne tovjej m-ke ukazem rit mojej tricatky kedy len chce
1jazda 14,2 kocnova 180 2jazda 14,05 koncova 175 a 3 jazda 13,8 a koncova 170 ,cele je to len o rozbehu a to som pisal ze mi praskla priruba a turbo tlacilo iba 1,2 baru, Tuto v TN ma jeden miestny nacipovanu e92 335i odbrzdenu na 437 koni a piatok ma na sprintoch dal asi o 4 metre dve jazdy to iste, teraz mi tlaci 1,6- 1,7 a potom v 5000 klesne na 1,4 viem ake auta nahanam aju tu po okoli a na dialnici ale ja sa znikym hadat nebudem lebo seci to pochopia az v reale vacsinou mne je to tak fuk akurat

Sprintovat nechodim, no raz som bol a uz stvrta jazda bola s casom 13,6 keby som trenoval urcite by to islo aj pod 13,5 tak never tomu tak silno ze ma das. Ta e92m3 musi jazdit s dobrym soferom okolo 13 a mozno pod 13s. Este mi vysvetli ako si dal 200 za 13 :D
M36R
F11 525xd
next car: radical sr3
skr 2:33.847 onboard
 
Užívateľov profilový obrázok
gasp0
Príspevky: 1354
Registrovaný: 9.1.2009
Auto: e36 96 328i qp
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava-Druzba

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 19:57

ja len dodam ze seriova e92 by mala jazdit okolo 12,5

https://www.youtube.com/watch?v=H-9H2Z65lHw
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 20:36

dodoIPD napísal:
To by si chcel videt ktory turbo motor s tak velkym turbom moze chodit na lpg...

Ak tlacis 0,4-0,5 baru este povedzme ok, ale tak velke turbo musi mat actuator na 1 bar, a pri 1 bare ti 100% lpg nebude stacit a bude ti detonovat motor a detonovat a detonovat.. a potom ho vyhodis :(

Tam uz nemozes liat ani 95tku ale len 98 a viac.



pokud ma ale moznost pristriku benzinu tak bych v tom nevidel problem ... pokud bude mit merak aktualni bohatosti smesi, tak se to da zjistit jestli to stiha ukrmit ci ne, a pak by nejake katastoficke scenare nastat nemeli :)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Forreet
Autor témy
Príspevky: 91
Registrovaný: 5.8.2006
Auto: E30 328i M50
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Humenne

Re: e30 328i TURBO LPG

Nedeľa, 19. Mája 2013, 21:09

MattyX napísal:


pokud ma ale moznost pristriku benzinu tak bych v tom nevidel problem ... pokud bude mit merak aktualni bohatosti smesi, tak se to da zjistit jestli to stiha ukrmit ci ne, a pak by nejake katastoficke scenare nastat nemeli :)


Meraky mam a dnes som dal aj olejovy chladic z e39 tds pred vstup oleja do turba,mal som na skusku z ford probe taky maly co vo forde chladil prevodovy olej aj z obehovym cerpadlom,to mozno pouzijem na difer alebo prevodovku.Na lpg mi to stiha viacej ako na benzin zo vstrikamy M30B35 A 3,5Bar regulator
Prílohy
IMAG0224.jpg
MOBIL 0917/770565
BMW E30 328i Turbo
BMW E39 523i
 
Užívateľov profilový obrázok
rixo
Príspevky: 740
Registrovaný: 7.5.2011
Auto: BMW E36 323i Coupé
Kraj: Trnavský

Re: e30 328i TURBO LPG

Pondelok, 20. Mája 2013, 09:15

Arnold napísal:
Ty mas M52B30, ja zasa M50B30 (momentalne M50B25 ale ak boh da tak cez vykend sa prehadzuje)

ja mám m50b30, alpinácky motor prevrtaný z m50b25tu na 2997ccm, ostré vačky, etc...
E36 B330i Reborn Hellrot Coupé akt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných