Čítal som že samotný výrobca udáva +6koní a 20-25nm. Pri nachipovanom aute som sa pýtal v profituningu pri mojom setupe namerali +10k a 10nm cca +/-. Čo bude na tom pravdy uvidíme, najväčšie opodstatnenie bude mať samozrejme ak bude vonku teplo a áno máš pravdu že opodstatnenie to má pri chipnutom aute

Hlavne mi ho už bolo ľúto lebo bolo vidno že dostáva na cez držku pri tom výkone a už dlhšie som plánoval, chcem to mať tam všetko čisté. Potom určite napíšem že čo a ako a určite aj teba to bude zaujímať a poprípade budeš mať chrobáka v hlave

Ale pravdupovediac som čakal že keď je taká veľká krabica že ten cooler bude brutálny, ale neni zase až tak

Ak budem sklamaný to nebudem rád.
Vieš čo, ja som menil tú hadicu rok a pol dozadu lebo som mal veľmi šikovného mechanika ktorý mi nepovedal že stačí tesnenia meniť. Takže mám túto novú a jednu do zásoby ešte kebyže niečo sa stalo

tretiu by som už asi naozaj nekupoval

Rudy, veď sám vieš že tieto autá robia radosť :) Písal som ti aj v tvojom príbehu že myslím ak z 335d sadneš do 220d tak niečo ti tam bude chýbať. Škoda že sa nerobí 235d

57k a 51k je cena nového vozidla? Je to cena s DPH alebo bez? Jeden nemenovaný z E92 335i presadol do 235i a auto ho bavilo len zopár mesiacov a už je na predaj. Jedná sa o väčšiu investíciu takže rozhodne si to zváž, evidentne chceš asi niečo novšie. Takú 435d kúpiš už za tie peniaze, síce nie novú ale zase ani nie starú

Teraz performance balík je podľa mňa zbytočnosť, zbehol by som s tým napríklad do profituningu a za tie peniaze ti vyčaria ten úsmev viac, veď sám vieš čo si mal v 335d

Mpower, ja som zdravo zmýšľajúci človek a viem že m3 z toho nikdy nebude aj ak ju bude stíhať, stále to bude naftová e92 ktorá mi ale vyhovuje neskutočne :) Treba povedať ale z M je M a na m3 sa hrať ja nejdem

Ale samozrejme chápem ako si to myslel, verím že to bude taká dobrá investícia
