pozri ono všetko sa dá riešiť lacnejšie aj drahšie..... osobne som to riešil asi tak rok dozadu a napríklad PB racing ponúkal obdobu BC racingu za cca. 600 eur aj s chamber plates... boli tam presne rovnaké parametre... (ale bola to akcia na ebay...)... čo sa týka staviteľnosti... vždy je to o tých leveloch ako to tu raz napísal MichalTT... nedá sa povedať, že TAtechnixx alebo JOM sú zlé podvozky ale to koľko za to dáš, to za to aj dostaneš... ak ti ide o vizuál daj v pohode TAčko, je tu plno chalanov čo na tom jazdí a v pohode... jasné je to tvrdé ale porovnám ti to sám - ja osobne mám komplet pevný HR (pružiny, tlmiče, stabíky) so strongflexami a s 18tkami kolami... a ked som to porovnával s TAtechnixx tak to bolo veľmi vyrovnané...

(mám na mysli skôr komfort... extremy ako ostré zákruty, dážď, sneh a pod. som neporovnával...)... ďalšia vec je tá, že ak ideš cestou, že budeš riešiť odklony a komfort tak potom holt treba došetriť lebo oproti serii alebo mpacketu je preste "štelovák" bez ovládania tuhosti tvrdší... (je úplne jedno, ktorý si vyberieš... ).
Ohľadne AP sportfahrwerk, KW, Weitec... sú to jedna firma akurát majú tri rôzne varianty - cenové...
Poviem to ešte inak... ak ti ide len čiste o vzhľad a obetuješ komfort... kľudne hociktorý štelovák... tam cenu nejako nemusíš riešiť keďže po dvoch - troch zimách ho proste vymeníš... a vybavené (nie preto že by nefungoval, len je problém ho štelovať...)...
Ak chceš mať komfort a zároveň byť "dole" tak potom niečo drahšie ale tiež by som ťa rád upozornil, že zabudni na to že D2, XYZ, BC alebo čokoľvek ďalšie je odolný voči hrdzke... nie je... proste tiež je tam po 2 - 3 rokoch problém...
Otázkou zostáva, či to budeš furt štelovať hore dole.... (ja sám som práve preto volil pevnú variantu...a môj silný favorit bol v tomto KONI, ktorý robí podvozky aj s možnosťou nastavenia tuhosti...)...
Čiže zhrnuté a podčiarknuté... či tam dáš TA, JOM,Weitec, KW var. 1, AP, LowTec a čokoľvek z tejto sekcie ... je viac menej len o značke... kedže použitý matroš na tlmiče je ten istý, funkcia tlmiča samotného tiež a v podstate rozdiel je len v pružine ako takej a farbe podvozku...

(treba si k tomu ako zvlášť položku prirátať chamber plates, menšie tyčky stabíkov ak to zošteluješ nadoraz a povedzme, že nejaké tie nové uloženia ak nebudeš riešiť chambery...)
Ak pôjdeš do drahšej varianty tak, získaš ako bonuš štelovanie tuhosti, v niektorých typoch podvozkov aj chamber plates a tým pádom väčšiu variabilitu jak v komfote tak aj designe auta kedže si vieš riešiť odklon kolies...
Ohľadne pevného podvozku získaš v podstate nový tlmič, pružinu ale je nutné sa zmieriť s tým, že auto sadne a ostane tak ako je (zabudni na výrobcov + - 25 / 50 sú to blbosti, ktoré proste nie vždy sú presné a ani tam o to až tak nejde... ) a hlavne je dobré pre ozajstnú funkčnosť poriešiť aj ďalšie komponenty (silenty, stabilizátory atď ak sa máme baviť o športovom podvozku...)...
Najlacnejší variant je kúpiť len čiste športové pružiny... ale na rovinu je to podľa mňa (a väčšiny výrobcov blbosť... ) kedže tlmič je navrhnutý spolu s pružinou a ak zmeníš pružinu tak tomu tlmiču skracuješ životnosť... (či sa to niekomu páči alebo nie je to proste tak...)...
Extrémny variant je rezanie pružín... ale to odporúčam len magorom a totálnym žebrákom, ktorí na ceste nemajú čo hľadať...
Každopádne nech zvolíš čokoľvek vždy platí (u podvozkov dvojnásobne)... dostaneš to čo si zaplatíš...
Ak ti môžem poradiť skôr ako značku sa zamysli nad týmito vecami a odpovedz si na tieto otázky a podľa toho budeš vedieť aj odpoveď:
- Kde jazdím ? (dialnice, okresky, mesto ?)
- Ako často využívam auto ? (denne, víkendovo)
- Koľko som ochotný do toho dať ? (podvozkom sa to nekončí... je tam mrte dielov - uloženie, prachovky, silenty...atď...)
- Chcem viac dizajn alebo komfort ? alebo chcem oboje bez kompromisov ?
- Jazdí s mojím autom aj niekto iný ? (frajerka, manželka... pes...

)...
Ak si na toto odpovieš, tak budeš presne vedieť v ktorých vodách máš loviť... osobne ti odporúčam ebay... sú tam často cenovky lepšie ako u miestných predajcov...

držím palec...
