Nedeľa, 16. Októbra 2016, 21:14
Zdravim Fuxxo.. podľa toho čo čítam som Ti obsadil na M Days tú M6 ja.. takže v krátkosti doplním Tvoju recenziu ešte o M6 :))
- recenziu M4 competition si vystihol. Extémne presné, čitateľné a zábavné auto. Bolo cítiť, že s naladením M4 sa naozaj konštruktéri vyhrali a varianta Competition mi pripadala ostrejšia a živelnejšia ako predchádzajúca rada E9x. Motor s atmosferickými jednotkami porovnávať nebudem, ale musím potvrdiť, že na lepšom turbobenzíne som tú česť zatiaľ nemal. Niekde som sa dočítal, že reakcia na plyn je pomalšia ako v prípade N55 motora, ale s tým súhlasiť nemôžem (skúsenosť v M235i). Naozaj excelentná jednotka a mal som taký klasický M3 teda M4 pocit, že motor je ústredným faktorom celého auta. Potešil ten zvuk mechaniky a ani nafukovanie turieb sa nesnažili tíšiť :)) Fakt výborný zážitok..
- M6 by som zhrnul na tej krátkej testovacej jazde asi tak, že jej správanie sa dá odvodiť od inej šestky, akurát je v každom ohľade lepšia, rýchlejšia a citlivejšia. Teda komfortné GT so silným motorom a premakanou BMW M technikou. Práve to Fuxxo vystihol, že oproti 435i je M4 úplne iná - teda M4 nie je iba lepšia 435i v každom ohľade. Skutočne sa jedná o kompletne prerobený model. Týmto nechcem nijak M6 znevažovať, práveže by asi nebolo správne keby sa vydá cestou M4. Výborné a výkonné auto, ktoré presne plní to čo má plniť.
Ku DKG prevodovkám iba to, že znova výborná automatická prevodovka (osobne preferujem manuálne radenie), ktorá ma veľmi príjemne prekvapila okoľko citlivejšie je možné ovládať M modely s dvojspojkou oproti 8stup. ZF s hydromeničom. Je to práve prevodovka, čo v M6 sprostredkúva možnosť auto citlivejšie ovládať a cítiť reakcie na pridanie, či ubratie plynu. V M4 je ako som hovoril sú rozdiely ďaleko citeľnejšie :)
-
Prílohy
-

-

-

-

-
