Korzar: pokial viem, si mladsi rocnik. To ze si vymenil S3 za M3 3.0 je podla mna pre teba krok spat, hoc je to zadok. Mal si ist do 3.2 (nie e46, ale e36). Podla mna si silno prerobil a prisiel si o super auto. Bobrova S3 od teba je fakt nabombovana a velmi schopna. Kazdy obchod je len pre jednu stranu vyhodny a ty si velmi prerobil. Drahe ponaucenie.
germancars: na 18rocnom aute je vzdy co opravovat, sam vlastnim kasnu z 1994 a viem co to je. Mal si tam zalozit S50B32, kedze tie S50B30 boli skoro vsetky silno mlatene (a vekovo starsie a teda skor nachylne na nejaku vaznu poruchu) a B30 ide podla mojho subjektivneho nazoru velmi slabo.
bobor: myslim, ze si urobil velmi dobry obchod, ked si si spat kupil M3 a nasledne si ju vymenil za tu S3. Auta mali rozdielne trhove hodnoty, zarobil si.
Pre ostatnych, co vyzaduje dobra E36 M3 (3.0/3.2):
- pravidlne oil servis (ak tomu nonstop nakladame, 10w60 TWS kazdych 3000-4500km, popripade, ak navykneme motor na motul 20w60, tak ten)
- pravidelne kontrolovat tesnost motora, ci dakde netecie olej
- velky neseriovy oil cooler s elektrickym vetrakom a pravidelne sledovat TEPLOTU OLEJA na budiku (idealne vlastnit aj budik tlaku oleja, externy)
- pravidelne kontrolovat ojnicne loziska, pri kupe S50 ihned vymenit !
- pravidelne menit sviecky a cievky
- a kopu ineho co sa motoru nemusi tykat .. (prevodovky umieraju same, netreba sa cudovat)
Pre ostatnych: (je to jeden z dovodov, preco tu o mojej M3 nepisem pribeh )
Filozofiu jazdenia na M3 (bez ohladu na objem) opisem na nasledujucom priklade (na margo bobrovho videa). Predstavte si, ze mate za priatelku (ano, predpokladame heterosexualne zalozeneho jedinca

) velmi pohladnu, sexisticku, pritazlivu a vzdy chtivu zenu. Akej cinnosti sa budete venovat kazdy vecer ?
Urcite s nou nebudete pri kavicke pozerat nejaku reality show v telke

Ostatnym, ktory tento nazor nezdielaju, podla mna staci aj obycajny non-M povoz.