Potah volantu vyzera ako v ciganskom favorite, nepochopim nikdy ako toto niekto moze dat do Alpiny Celkovo sa skor pripajam k nazoru ze Alpina ako nieco vynimocne by si zasluzila garaz a majitela fajnsmekra kt. by ju hyckal. GO motora chvalim
Ten poťah volantu je samozrejme preč, len špinil ruky, preto tam bol. Momentálne je volant očalúnnený tak ako bol pôvodne, čiže čierna koža a modro zelená niť... len nemám foto
ešte na margo výnimočnosti, netvrdím že to nie je trochu rarita, bolo ich málo, ale je to len ľahšia E39 (táto konkrétne aj so slabšou výbavou) s lepšími jazdnými vlastnosťami a silnejším motorom
pekná alpinka rarita to je určite, ale aj tak je to len auto, napr. viem o jednej V8s, čo je už fakt rarita lebo bolo ich celkom málo a pred 5rokmi tam bolo 300tis. na tacho, takže teraz to už možno ťahá aj na 500tis. a je tam aj lpg
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Auto je zase po dlhšej dobe na Slovensku, porobili sa nejaké veci na podvozku, hlavne brzdy komplet, ložiská kolies, repas serva a nejaké tyčky riadenia a manžety... Ešte diagnostika vyhodila senzor kľuky, keď sa dlhšie stojí neštartuje na prvýkrát. Už som aj zabudol ako dobre to jazdí
taketo auto by bol, alebo bude hriech predat.. to je srdcovka, a sem tam to vybrat, dat dokopy, vyumyvat, vycistit a ist na tom par km posantit musi byt rozkos :)
taketo auto by bol, alebo bude hriech predat.. to je srdcovka, a sem tam to vybrat, dat dokopy, vyumyvat, vycistit a ist na tom par km posantit musi byt rozkos :)
Tak majiteľ sa rozhodol a je to na ňom, ono je to daily car a skôr by sa mu teraz hodil kombík a automat. Čo sa týka šantenia, keď s tým idem, niečo sa mi prepne v hlave, ako "debil mód" a šantím... v hornom spektre otáčok, sám sa nespoznávam