... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Pondelok, 21. Januára 2013, 22:36

Okolo 80 t.
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Pondelok, 21. Januára 2013, 22:36

Okolo 80 t.
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Pondelok, 21. Januára 2013, 23:26

ROKI49 napísal:
v diffe treba menit po kolko km asi tak?


Ked zacne tiect :P
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
mihal.to
Príspevky: 54
Registrovaný: 4.8.2010
Auto: 530aD 05/2008
Kraj: Trenčiansky

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Utorok, 22. Januára 2013, 08:19

Stojim vzdy na D s nohou na brzde. Ked ma boli noha, brzdim lavackou.
Ked vidim ze je fakt zapcha na viac ako 5min dam do P (bez rucnej).


S tou rucnou brzdou pri ukonceni jazdy som to robil ked som mal Ford Taurus rv 1996. Voliaca paka automatu bola pod volantom.
Tu som citil rozdiel ci hmotnost auta drzala na P, alebo na rucnej (v tomto pripade noznej) brzde.
ak bolo na P bez rucnej brzdy -> pri nastartovani a voleni si z P do D to islo tazsie az tazko.
ak bolo na P s rucnou brzdou -> pri nastartovanie a voleni si z P do D to islo ako po masle.
 
dokopy
Príspevky: 4
Registrovaný: 4.7.2013
Kraj: Trenčiansky

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 06:38

Otázka laika: Keď musím na križovatke pridlho stáť je lepšie nechať D a zatiahnúť ručnú brzdu, alebo dať P bez ručnej brzdy?
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 07:00

ak dlho, kludne daj P, najlepsie s rucnou. Ale inak stoj na Dcku
 
dokopy
Príspevky: 4
Registrovaný: 4.7.2013
Kraj: Trenčiansky

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 07:39

kosti123 napísal:
ak dlho, kludne daj P, najlepsie s rucnou. Ale inak stoj na Dcku

Ja som sa pýtal, či je lepšie zatiahnuť ručnú brzdu, alebo zaradiť P. Nie oboje.
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 07:55

Preco nie oboje? Nie je dobre, ak sa cela vaha auta opiera o kolik v prevodovke, ktory ju v P blokuje. A kedze clovek malo kedy stoji s autom na rovnej ceste, podla mna je lepsie hodit tam este rucnu. Ja to tak robim... Neviem o tom, aby ludia bezne stali v Dcku s rucnou...
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 09:53

Keď si a aute (ktoré má danú funkciu zabudovanú) zapneš funkciu Auto Hold, tak sa ti pri každom zastavení zatiahne ručná brzda a vôbec nevadí, že je zaradené D.
Z toho vyplýva, že státie so zaradeným D a zatiahnutou ručnou brzdou je úplne v pohode a netreba sa toho obávať. A dokonca sa môže stať úplne bežnm javom :mrgreen:
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 09:54

j anevravim ze je to blbost, len ze som to este na e46 nikoho nevidel robit. ci ta drzi rucna alebo riadna brzda je jedno, ucinok je rovnaky.
 
dokopy
Príspevky: 4
Registrovaný: 4.7.2013
Kraj: Trenčiansky

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Štvrtok, 4. Júla 2013, 10:47

mexican napísal:
Keď si a aute (ktoré má danú funkciu zabudovanú) zapneš funkciu Auto Hold, tak sa ti pri každom zastavení zatiahne ručná brzda a vôbec nevadí, že je zaradené D.
Z toho vyplýva, že státie so zaradeným D a zatiahnutou ručnou brzdou je úplne v pohode a netreba sa toho obávať. A dokonca sa môže stať úplne bežnm javom :mrgreen:

Predpokladajme že nemám tú funkciu a nechcem kývať pákami ako u manuálu, ale robiť len to najnutnejšie. Niekto tu písal, že ručnú brzdu používa len výnimočne povedzme v strmom kopci, teda na križovatke pri veľmi dlhom stáni len zaradí P. Stačilo by namiesto zaradenia P len zatiahnuť ručnú brzdu? Nech prevodovka nemusí 2x radiť.
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Piatok, 5. Júla 2013, 08:17

Mne to pride ako zbytocne trapenie tych pakni rucnej brzdy, ja ju musim zatiahnut celkom vysoko, aby mi auto stalo, motor to vzdy pretlaci, pokial je menej. Samozrejme skusane len 2x asi :D. Ked sa dlhsie stoji tak treba dat N/P a mas klud, ani tolko nafty sa nepali.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
tomikelly
Príspevky: 907
Registrovaný: 2.1.2011
Auto: BMW e39 530d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Lučenec

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Piatok, 5. Júla 2013, 08:31

Neviem ako u vás ale ja keby som chcel zastať v kopci s kombináciou N a ručná brzda tak asi ostávam sedieť v aute lebo v inej polohe ako P spínačka nepustí von kľúč.

Len doplním že na križovatkách semafóroch D s brzdou. Normálne na rovine P a ak že sa fakt bojíte o kopec tak postup je zastať na brzde poloha D zatiahnuť ručnú a až potom dať do P povoliť brzdu auto by sa už nemalo pohnúť ani na aretáciu. Pri odjazde presne opačne stáť na brzde dať D a povoliť ručnú potom brzdu a ide sa.
BMW e39 530d M-packet | Príbeh
http://www.bmw-europe.eu
Kontakt: 0949 711 300
 
dokopy
Príspevky: 4
Registrovaný: 4.7.2013
Kraj: Trenčiansky

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Piatok, 5. Júla 2013, 08:34

ROKI49 napísal:
Mne to pride ako zbytocne trapenie tych pakni rucnej brzdy, ja ju musim zatiahnut celkom vysoko, aby mi auto stalo, motor to vzdy pretlaci, pokial je menej. Samozrejme skusane len 2x asi :D. Ked sa dlhsie stoji tak treba dat N/P a mas klud, ani tolko nafty sa nepali.

Asi bude lepšie to P. Tiež sa mi stalo, že ma ručná brzda neudržala na mieste. :)
 
Užívateľov profilový obrázok
tomikelly
Príspevky: 907
Registrovaný: 2.1.2011
Auto: BMW e39 530d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Lučenec

Re: automaticka prevodovka - kontra statie

Piatok, 5. Júla 2013, 08:43

To že brzdí ručná len hore alebo že brzdí slabo nie konštrukčná vec. Mne nebrzdila vôbec mal som zodraté čeľuste a vo vnútri všetko hrdzavé. Strašne sa v tom systéme drží voda potom to hrdzavie. Najhoršie je že deformácia typu Koncern (VW,Audi,Škoda..) robí neviem či len z môjho predošlého majiteľa alebo všetkých plus garážových "BMW veľmajstrov" čo opravujú Octavie ľudí ktorí si myslia že keď má auto kotúčové brzdy tak asi nebude mať čeľuste. No to je bohužiaľ omyl... Aj preto som mal ručnú brzdu v otrasnom stave ale po výme vnútra a čeľustí brzdí tak že auto vyletí z bubnov. Nehovorím že keď zatiahneš ručnú a dáš plný kotol auto sa nepohne ale žiadny kopec ti nespraví to čo 410Nm..
BMW e39 530d M-packet | Príbeh
http://www.bmw-europe.eu
Kontakt: 0949 711 300

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných