... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Marek-WAR
Príspevky: 487
Registrovaný: 30.12.2011
Auto: BMW E91
Kraj: Zahraničie

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 24. Mája 2012, 12:02

Kolik za neho chces? problem se vyresil vymenou?
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: hlasny chod motora

Piatok, 25. Mája 2012, 08:52

Marek-WAR napísal:
Kolik za neho chces? problem se vyresil vymenou?

25€
a ved si to tu precitaj, ja ti nepoviem, pretoze som to nerobil... auto som predal
 
Užívateľov profilový obrázok
xH4wK
Príspevky: 357
Registrovaný: 11.4.2010
Kraj: Košický

Re: hlasny chod motora

Utorok, 31. Júla 2012, 13:21

Peter_NR napísal:
Fall 2:
Für Motoren N47, N47DKO, N47S, N47T Produktionszeitraum ab 05.01.2009 - 01.03.2011
......menia sa len obe retaze atd ale klukovy by mal byt ok [/size]

Pocuj, takze motor N47D20O0 by mal byt ok alebo jak ?
 
pe3k69
Príspevky: 212
Registrovaný: 28.10.2011
Kraj: Prešovský

Re: hlasny chod motora

Utorok, 31. Júla 2012, 13:28

vsetky N47 su naprd :D
 
Užívateľov profilový obrázok
xH4wK
Príspevky: 357
Registrovaný: 11.4.2010
Kraj: Košický

Re: hlasny chod motora

Utorok, 31. Júla 2012, 13:59

Takuto odpoved som nechcel pocut :D
 
pe3k69
Príspevky: 212
Registrovaný: 28.10.2011
Kraj: Prešovský

Re: hlasny chod motora

Streda, 1. Augusta 2012, 10:26

neries to.. ak mas podobny zvuk ako ja - pozri videa, tak to neries.... teda kladky a remenicu si vymen.. ale to sustanie retaze s tym nic nespravis.... voz sa dalej.. a ked to ma prasknut tak to praskne (myslim tu rozvodovu retaz) ....
 
BMatoW
Príspevky: 31
Registrovaný: 18.7.2012
Auto: BMW 318D 2008
Kraj: Košický

Re: hlasny chod motora

Piatok, 10. Augusta 2012, 14:28

ahojte,
aj ja mam E91 318D rv 2008 178tis real.km a po nastartovani mi tiez klepoce na pravej strane pred spolujazdcom..
cisto ocelovy zvuk..klep klep ako aj v niektorych videach..
no klepoce to len asi max minutu a prestane..
to ze pocut retaz ma netrapi,ved to je normalne ale ten klepot mi neskutocne vadi..
co mam skusit ako prve?? precital som si tu vsetko a neviem cim zacat...
Dakujem BMatoW
 
gdobos
Príspevky: 34
Registrovaný: 14.12.2008
Auto: BMW E91
Kraj: Košický
Bydlisko: Trebišov

Re: hlasny chod motora

Sobota, 26. Januára 2013, 15:03

BMW E91, 320d, r.v.2006, manual
 
BMatoW
Príspevky: 31
Registrovaný: 18.7.2012
Auto: BMW 318D 2008
Kraj: Košický

Re: hlasny chod motora

Nedeľa, 27. Januára 2013, 14:11

gdobos napísal:


ahojte,tiez mam ten problem s klepotanim od rozvodov,caka ma vymena napinakov a retazi..
podporil som tu peticiu,tiez som toho nazoru,ze tak drahe auta by uz nemali mat taketo problemy,ved nemaju retazovy rozvod prvy rok predsa...
BMatoW
 
Hartge120d
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.1.2013
Auto: 120D 130kw
Kraj: Zahraničie

Re: hlasny chod motora

Streda, 30. Januára 2013, 18:23

Ahoj,

Hele já mám 120d 130kw rok 2009 najeto 36.600km a mám úplne stejný problém. V Bmw Renocar v Brně mi řekli, ze je to "jen remenice " a ze až se rozbije úplne tak se to pak bude řešit dále... Pomohla teda někomu výměna toho "šroubu" aby to přestalo Šelestit??
BMW 120D M-packet 130Kw
BMW 535D M-packet 200Kw
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 31. Januára 2013, 06:49

Chlopi, drbla vam uz niekomu ta retaz? Som nieco pogoogloval o tomto fantastickom motore a kukam, ze to je ocividne len otazka casu :mrgreen: Nejake chrastenie som si nevsimol, auto mam teraz od pondelka u klampiarov, budem ho mat az zajtra, tak cakam, ze co budem pocut. Momentalne mam 130tkm, normalne mam aj sto chuti to auto predat.
Hlaste sa prosim vsetci, co mate N47, dakujem.

(Ja som vedel ze som si mal benzin kupit :mrgreen: )

Btw, to s tym srobom niekomu pomohlo? Mam 20d 130kw 11/2008
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 31. Januára 2013, 14:23

BMatoW napísal:

caka ma vymena napinakov a retazi..


to nemyslis vazne, ze?
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 31. Januára 2013, 14:24

kubog napísal:
Chlopi, drbla vam uz niekomu ta retaz? Som nieco pogoogloval o tomto fantastickom motore a kukam, ze to je ocividne len otazka casu :mrgreen: Nejake chrastenie som si nevsimol, auto mam teraz od pondelka u klampiarov, budem ho mat az zajtra, tak cakam, ze co budem pocut. Momentalne mam 130tkm, normalne mam aj sto chuti to auto predat.
Hlaste sa prosim vsetci, co mate N47, dakujem.

(Ja som vedel ze som si mal benzin kupit :mrgreen: )

Btw, to s tym srobom niekomu pomohlo? Mam 20d 130kw 11/2008

tem srob este stale mam 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 31. Januára 2013, 18:40

A pomoze to niecomu? Ja co som cital servisny informacny bulletin, tak sa tam toho meni viac a treba dal dole prevodovku, cely motor vybrat... To sa asi skor oplati pockat, kedy to drbne. Ci?

From:
'01/03/07 - 01/03/11'

Cause:
'Sharp edges on the chain wheels or the timing chain does not run evenly over the sliding rails'

There are two distinct methods of dealing with the problem depending on build date.

N47, N47DK0, N47S, production period 01.03.2007 to 05.01.2009:
Renew:
- 11 21 7 803 479 Exchange crankshaft with bearing shells [Crank must be manufactured after 05/01/2009] >> this suggests that all cranks prior to that build have questionable sprockets??
- 11 41 7 797 896 Chain for the oil pump drive.
- 11 31 8 506 652 Bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 27 7 800 523 Gearwheel (idler gear for the balancing shafts).
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.

N47, N47DK0, N47S, N47T, production period 05.01.2009 - 01.03.2011:
Renew:
- 11 31 8 506 652 bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.

-----------------------------
 
pe3k69
Príspevky: 212
Registrovaný: 28.10.2011
Kraj: Prešovský

Re: hlasny chod motora

Štvrtok, 31. Januára 2013, 23:24

No pozeram, ze stara tema sa rozbieha znova:-) ja a coWon sme to riesili asi najviac
1. Retaz uz praskla a novy motor stal 3500e
2. coWon uz ma 5- tkove BMW
3. Ten sroub asi nicomu nepomoze :-) je to skor psychologicke
4. Oprava tak ako by mala byt spravena by stala cca 2500e takze to cele nema zmysel radsej pockat kym tu retaz sekne a novy motor.....
5. Ako prevencia castejsie menit olej ... necakat na 30 tis ale menit po cca 15- 20 tis km alebo samozrejme 1rok
6. Remenica nema kovovy zvuk... ved tam je guma a kus zeleza nema tam co klepat, ono to piska...

Moj pribeh je tam popisany vratane videa... take piskave zvuky remenica, kladky a remen,
Kovovy zvuk retaz, no s nou realne asi nic nespravime, mne osobne pripada ze po vymene oleja je to lepsie a klepotanie pocut po nastartovani kym sa nedopne retaz- ako keby sa napinak nedopinal??? Po chvilke je to OK

Takze asi to nerieste oprava 2500e novy motor 3500e stoji to za to?
Ak mate auto v zaruke tak bombardovat servis!!! A stale chodits tou istou vecou- klepotanie retaze... po 3tej navsteve s tym istym problemom uz sa to musi menit a hlavne si to dat zapisat do knizky! Lebo u Audi zabudaju zapisovat staznosti a nasledne sa to spetne tazko dokazuje:-)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní