... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
pe3k69 napísal:No pozeram, ze stara tema sa rozbieha znova:-) ja a coWon sme to riesili asi najviac
1. Retaz uz praskla a novy motor stal 3500e
2. coWon uz ma 5- tkove BMW
3. Ten sroub asi nicomu nepomoze :-) je to skor psychologicke
4. Oprava tak ako by mala byt spravena by stala cca 2500e takze to cele nema zmysel radsej pockat kym tu retaz sekne a novy motor.....
5. Ako prevencia castejsie menit olej ... necakat na 30 tis ale menit po cca 15- 20 tis km alebo samozrejme 1rok
6. Remenica nema kovovy zvuk... ved tam je guma a kus zeleza nema tam co klepat, ono to piska...
Moj pribeh je tam popisany vratane videa... take piskave zvuky remenica, kladky a remen,
Kovovy zvuk retaz, no s nou realne asi nic nespravime, mne osobne pripada ze po vymene oleja je to lepsie a klepotanie pocut po nastartovani kym sa nedopne retaz- ako keby sa napinak nedopinal??? Po chvilke je to OK
Takze asi to nerieste oprava 2500e novy motor 3500e stoji to za to?
Ak mate auto v zaruke tak bombardovat servis!!! A stale chodits tou istou vecou- klepotanie retaze... po 3tej navsteve s tym istym problemom uz sa to musi menit a hlavne si to dat zapisat do knizky! Lebo u Audi zabudaju zapisovat staznosti a nasledne sa to spetne tazko dokazuje:-)
kubog napísal:Diky za info, mam len niekolko doplnujucich otazok.
1. Bol to novy motor, jazdeny, repasovany? Kde si ho zohnal, kto ti to robil, cena je aj s pracou? Ak sa trosku rozpises, budem povdacny.
2. Mudry chlapec![]()
3. Tiez si myslim
4. To som pisal vyssie, tiez uz radsej "pockam" mozno to ani neprdne, to uz liter hore dole
5. Menim kazdych 10-13tkm, snad to niecom pomoze.
6. to je mi jasne.
Auto v zaruke nemam, je to jazdena plecka.Prosim ta, ak bude mozne, napis mi hlavne ze kto ti to robil, odkial si zohnal motor, celkovu cenu aj s pracou, za samotny motor, co vsetko bolo treba urobit, etc. Velka vdaka!
pe3k69 napísal:coWon ja len tak offtopic si teraz s 5-tkou spokojnejsi? a co tam mas vlastne za motor?
coWon napísal:
to nemyslis vazne, ze?
hugo7 napísal:tieto nové motory a celkovo autá sú proste hovná! u nejakého vyfajčeného taliana by ma to neprekvapilo, ale že bmw takto klesne by som nebol povedal...dovi dopo
BMatoW napísal:
ahoj,preco by som to nemyslel vazne??
auto mi uz checkol jeden znami co to robil uz x-krat a robil aj roztrhnutu retaz na X5 3.0D
uistoval ma,ze to prestane a ze sa to poriesi,neviem ci mu mam verit no mal tam tu X5 tak mi to poukazoval
najprv to rozoberie,potom ma zavola a ukaze mi co vsetko je opotrebovane a co treba menit,objedname to a vymeni to..
ved vsetko je to mechanicke cize ako sa to pokazi,tak sa to aj musi dat opravit
nemam velmi chut cakat kym bude motor KO a potom to riesit..
je to kazdeho osobna vec ako k tomu pristupi,keby som ho mal este v zaruke,tak by som tie nase BMW servisi otravoval kazdy den a nie len ja...
dufam ze to co som pisal aspon troska objasni co a preco to chcem dat vymenit..
petersss napísal:Ahojte,
nebudem zakladať novú tému, tak to napíšem sem. Zdá sa mi, že mi niečo šveholí (hrkoce) na voľnobehu, je to auto X3 a motor 2.0D 130kw, nabehané 169000km. Robí to, keď motor trochu ochladne a hneď ho naštartujem (čiže za studena). Keď je motor zohriaty, tak to ani nieje počuť, je tam nejaké šveholenie, ale buď to je niečo iné alebo to nieje tak počuť. Prikladám aj video
a tu je druhé, síce nieje úplne zohriaty motor, ale je to rozdiel
Ešte zajtra skúsim dať dole remeň a naštartovať, či to bude robiť (myslel som, že to bude robiť kladka. Tá bola zlá, vymenil som ju a aj remeň, ale robí to naďalej).
Ak niečo viete, poraďte.