Zdravim Vas.... nasa najoblubenejsia tema
Takze par postrehov..
Vymena retaze bez vybratia motora Chlapik od BMW mi rozpraval, ze uz motor nevyberaju... Robili to tak ale po par vymenach uz nabrali skill :)
Takze teraz to robia zo spodu, daju dole prevodovku, spojku, napravnicu a dostanu sa zozadu k motoru a tam je aj retaz.. pripravky a meni sa retaz, tak je to aj o dost rychlejsie a lacnejsie...
Menia klzaky retaz a este nieco ...
"Silny" klepot po starte Vsetci mame odpozorovane, ze to klepe po starte par sekund, alepo kym neprejdeme par km... Staci po nastartovani v N-ku pridat plyn cca 2500-3000 otacok a retaz sa dopne a je ticho..
Neviem presne v com to je? Ci je to tlakom oleja, alebo tym napinakom ktoremu trva kym dopne retaz, ale chce to trocha zataze... takze asi je tam viac vplyvov ...
vyskusajte.. samozrejme nie ked je vonku -20

to radsej neturujte .... u mna to funguje nastartujem klepe pridam trocha plyn a pocujem jak klepot prestral, alebo prejdem par km...
Cena noveho motoraTak N47 je lacnejsi nez ostatne BMW motory

to je fakt ostava za kolko to viete zohnat? Mohli by ste napisat kde kto kupoval motor a za kolko...
na nemeckej ebay.de su nove motory na vymenu za cenu okolo 2500€