... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 33
bmwtt.sk

pe3k69
Kraj: Prešovský

Re: hlasny chod motora

Streda, 2. Mája 2012, 15:22

BMW Presov dalo cenu 650€ to je zahadaaaaaaa?????? traja ludia tri rozne ceny???
BTW: ze kluka sa nemeni len ozubene kolecko na nej...
vypis materialov poslem...

Marek-WAR
Auto: BMW E91
Kraj: Zahraničie

Streda, 2. Mája 2012, 18:45

pe3k69 napísal:
BMW Presov dalo cenu 650€ to je zahadaaaaaaa?????? traja ludia tri rozne ceny???

A přestalo to šepotat? Ted jsem dojel od mechanika a ten neveděl čím to je, neni to značkový servis. Asi s tím zajedu do BMW na prohlídku a tam mě reknou asi co to může být. Mechanik mě řekl že pokud se to nebude zhoršovat tak by to neřešil, tak nevím co mám dělat?

pe3k69

Streda, 2. Mája 2012, 20:46

ved to, ze ani my nevieme co s tym mame robit... ale divne je, ze kde sa na to spytam tam vravia, ze treba robit nieco ine, respektive menia ine diely...

Užívateľov profilový obrázok
Peter_NR
Auto: E91 318d
Kraj: Nitriansky

Streda, 2. Mája 2012, 21:28

pe3k69 napísal:

podla mna v tom servise nevedia co hovoria popr. si myslia ze mas M47 (alebo N47 este nerozoberali) - vela informacii na forach berem s rezervou ale viacero prispevkov davalo ako dovod vymeny klukoveho hriadela ze tie ozub. kola su sucastou hriadela -takze ich tak lahko neodmontuju :-( jedine ze by ich odrezali a prizvarali nove

pre zaujmavost par kecov/obrazkov ohladne N47
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html
Prílohy
_kurbelwelle_BMW_N47.jpg
_kurbelwelle_BMW_N47.jpg (44.72 KiB) 1827 zobrazení

pe3k69

Streda, 2. Mája 2012, 22:12

Peter_NR napísal: