... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 12:22

moje staré TDSko dymí menej ako o 10rokov novšie TDi, takže úplne súhlasím s TT-SIMIK-om
američania majú takú oblohu akú majú lebo 90% z nich jazdí na 4 a viac litrových autách, čo aj pochopím pri tých cenách PHM
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 18:15

ViktorDDD napísal:
moje staré TDSko dymí menej ako o 10rokov novšie TDi, takže úplne súhlasím s TT-SIMIK-om
američania majú takú oblohu akú majú lebo 90% z nich jazdí na 4 a viac litrových autách, čo aj pochopím pri tých cenách PHM


Súhlas, pozerám na EK vo firme
Passat 1/2006 2.0TDI, 160 000 km, 103kW - dymivosť 1,02
530D 7/2003 250 000 km, 160kW - dymivosť 0,24

Max. povolená hodnota - 1,50

:mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 18:47

1,02? :shock: ja som mal s mojou starou predkomôrkou minulý týždeň na emisnej (bez EGR) 1,12 a to moje auto asi padá do inej kategórie lebo je tam povolená hodnota 2,8
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 19:47

ViktorDDD napísal:
1,02? :shock: ja som mal s mojou starou predkomôrkou minulý týždeň na emisnej (bez EGR) 1,12 a to moje auto asi padá do inej kategórie lebo je tam povolená hodnota 2,8


Určite tu budú kategórie podľa ročníkov. 1,12 na E34 tds, klobúk dole :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 20:07

no diki, vlastne už nie úplne e34 lebo je tam motor z roku 97, ale so starým motorom mal predchádzajúci majiteľ 0,75 :lol:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Endru08
Príspevky: 1
Registrovaný: 13.11.2012
Auto: BMW 318tds compact
Kraj: Trenčiansky

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 13. Novembra 2012, 13:28

Zdarec všichni , mám 318tds compact a chci zaslepit EGR ventil , už jsem ho měl venku a vyčistil sem ho , ale nevím jakou hadičku , trubku nebo co mám zaslepit a jak ... Díky za odpověd :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 13. Novembra 2012, 16:04

Endru08 napísal:
Zdarec všichni , mám 318tds compact a chci zaslepit EGR ventil , už jsem ho měl venku a vyčistil sem ho , ale nevím jakou hadičku , trubku nebo co mám zaslepit a jak ... Díky za odpověd :wink:

Par tem nizsie je o tom dost popisaneho :)
technicke-okienko/zaslepenie-egr-t21757.html
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
bulik6
Príspevky: 58
Registrovaný: 23.3.2012
Auto: BMW 320D E90
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 19. Decembra 2013, 16:27

Zdravim dnes som cistil EGR ventil,bol zasraty jak hovado :evil: .Takze po vicisteni som skusim manualny test zo šrubovakom či funguje, a fungoval.Tak som ho namontoval späť a skusil este jeden test takto :
http://www.youtube.com/watch?v=kqUckHmqZbI

No ked som nastartoval a pri pridavani pozrel do ventila,tak sa neotvaral,takze nechapem potom ci je vlasne dobry alebo nie :-k :-k

Vlasnim E90 320d 120kW

Vie mi niekto poradit??? Za každy nazor budem vdacný :thumbup:
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 20. Decembra 2013, 23:56

Preco by nebol dobry? Vsak tak to ma fungovat, EGR funguje len na volnobehu, lahkej zatazi, od urcitych otacok je vyradeny, a taktiez od urciteho atm. tlaku. Ako by to auto tahalo keby tlak z turba siel do vyfuku?
 
Užívateľov profilový obrázok
bulik6
Príspevky: 58
Registrovaný: 23.3.2012
Auto: BMW 320D E90
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Sobota, 21. Decembra 2013, 15:58

starynovy napísal:
Preco by nebol dobry? Vsak tak to ma fungovat, EGR funguje len na volnobehu, lahkej zatazi, od urcitych otacok je vyradeny, a taktiez od urciteho atm. tlaku. Ako by to auto tahalo keby tlak z turba siel do vyfuku?




Lebo vo video pridava a ventil mu pekne otvara a zatvara,no ja ked som pridal tak sa nic nedialo :-k
Preto si myslim ze je uz nahovno,a treba asi novy.
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Sobota, 21. Decembra 2013, 19:35

ViktorDDD napísal:
1,02? :shock: ja som mal s mojou starou predkomôrkou minulý týždeň na emisnej (bez EGR) 1,12 a to moje auto asi padá do inej kategórie lebo je tam povolená hodnota 2,8

tak to si mal ake paradne, ja na tej mojej chipnutej marhe som mal 1,32, povolene 2,4.......

btw kolega s Jettou 1,9TDI rocnik 2007 mal cez 1,5.....
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Sobota, 21. Decembra 2013, 19:47

a to tam vtedy túroval a opakoval merania asi 10min. lebo nechápal predomnou šiel nejaký passat 2,0tdi a tam namerali o niečo viac ako u mňa
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
čouky
Príspevky: 184
Registrovaný: 23.2.2012
Auto: E46
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 20. Marca 2014, 22:10

Počúvajte, keď som zaslepil EGR po chvíli bežania motora cca 10min-možno 15, sa zasvietila kontrolka ako keď je do*ebkaná lambda, je to OK?

Dík za odpoveď.
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/110kw-touring-t90822.html

BMW E46 320i M54B22
BMW E46 320d M47N
BMW E83 X3 M47N
EX BMW E36 318i M40
 
F!0d0r
Príspevky: 785
Registrovaný: 29.12.2011
Kraj: Zahraničie

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 21. Marca 2014, 11:16

tak mas euro 4 kde sa to len mechanickym zaslepenim neda musis aj softom inak ti bude vzdy vyhadzovat tu kontrolku(chyba motora)
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 21. Marca 2014, 11:34

respektive zaslepit privod do egr no nechat priechodnu ovladaciu hadicku. egr ti sice otvarat bude ale nebude ti tahat bordel spet do sania ;-)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných