... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Nedeľa, 30. Októbra 2011, 23:06

Mňa len napadlo či to vrčanie v jeho aute zmizne ak ten pliešok vybere a EGR bude zavretý(bez podtlaku).Aspon bude vedieť či to robí pliešok alebo samotný EGR.Ale keď vrčanie prestane po prešlapnutí brzdy,skôr to bude mať niečo s podtlakom.Takisto ak auto chvílami neťahá-podtlak ovláda aj turbo,či...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Olo*
Príspevky: 338
Registrovaný: 15.9.2009
Auto: 320d 110kw
Kraj: Bratislavský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 31. Októbra 2011, 00:02

ViktorDDD napísal:
u TDS sa nič nestane keď sa EGR zaslepí, problém je až u novších euro 4 tuším, takže tú plechovú záslepku tam môžeš nechať ale odpoj aj podtlakovú hadičku a koniec niečim zablenduj, ja to tak mám riešené na mojom už rok a pol bez problému

Pozri prispevok od clena kami ---> http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=2154&st=0&sk=t&sd=a&start=360

" a je třeba ,aby se EGR podtlakem hýbal ,byť naprázdno ,neboť se může stát,že ventil po delší době v nečinnosti ,nemusí 100% zavírat apd. "
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 31. Októbra 2011, 08:56

preto tam je ten pliešok, že keď to ostane pootvorené ajtak sa tam výfukové plyny nevedia dostať, a egr neplánujem zapojiť naspäť takže mne je to jedno
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 31. Októbra 2011, 18:57

OK,pochopil...A čo za plech ste tam dali?Materiál?Hrúbka?Priemer si odmerám aj sám :-"
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 1. Novembra 2011, 15:22

ja som tam dával klasický pozinkovaný plech hrúbku neviem ale je dosť tenký a ani po 25tis. km sa neprepálil ani nič, a to mi vraveli že mám dať hrubší lebo sa tento raz-dva prepáli, zatiaľ to drží
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 1. Novembra 2011, 18:55

Tak tam skúsim dať niečo aj ja.Plech dajaký nájdem,pre zaujímavosť vyčistím EGR a uvidím čo to porobí po nejakom čase...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Blondak
Príspevky: 148
Registrovaný: 15.2.2010
Auto: 725tds
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PB

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 11. Novembra 2011, 08:16

dozvedel som sa že v robote mame ultrazvukovu vaničku do ktorej sa zmesti sanie + maju ešte aj nejaky špeci pripravok na rozpuštanie karbonu. Ak bude možne tak im to tam zanesem a potom hodim foto.
 
suchtoxxl
Príspevky: 245
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: bmw 525tds E39
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ilava

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 11. Novembra 2011, 14:57

Blondak napísal:
dozvedel som sa že v robote mame ultrazvukovu vaničku do ktorej sa zmesti sanie + maju ešte aj nejaky špeci pripravok na rozpuštanie karbonu. Ak bude možne tak im to tam zanesem a potom hodim foto.



Z toho by si si mohol spravit biznis,mozno by si viacej z nas dalo k tebe vycistit sanie,ci?
 
Blondak
Príspevky: 148
Registrovaný: 15.2.2010
Auto: 725tds
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PB

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Piatok, 11. Novembra 2011, 15:37

tiez ma to napadlo :) ale zatial budem rad ak sa mi to v praci podari vycistit sebe. A mozno sa mi podary ze budem moct helfnut dalsim, uvydim.
 
Bangysko
Príspevky: 25
Registrovaný: 5.9.2011
Auto: BMW e91 520d M47n2
Kraj: Košický

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 27. Marca 2012, 20:45

Caute vsetci...Kupil som si 525 tds.A tiez mam problem,neviem ci s EGR ventilom alebo cerpadlom.No lenze ja mam 2 kovove trubicky vyvedene z EGR vetilu smerom dole..v jednej je zapojena hadicka auto ide asi do 170 km a potom dalej nema tah..No ak som to prepojil do druhej trubicky uz absolutne neslo tak...Slo asi 110 a viac nie..Moze to byt s ineho auta,alebooo nekae pokazene ? dakujem pekne za pomoc.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 27. Marca 2012, 21:47

keď to neide viac ako 170 tak to bude moc rozladený rozvod a čerpadlo, alebo upchatý kat, a keď na EGR sú 2 vývody tak podtlaková hadička sa dáva na ten ktorý je priamo na tom podtlakovom ventile, ale jednoducho si vyrež kúžok z plechu a zaslep s ním trubku ktorá ide zo zvodov do EGR a tak to vyskúšaj že ako sa správa
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Utorok, 27. Marca 2012, 22:29

Bangysko napísal:
Caute vsetci...Kupil som si 525 tds.A tiez mam problem,neviem ci s EGR ventilom alebo cerpadlom.No lenze ja mam 2 kovove trubicky vyvedene z EGR vetilu smerom dole..v jednej je zapojena hadicka auto ide asi do 170 km a potom dalej nema tah..No ak som to prepojil do druhej trubicky uz absolutne neslo tak...Slo asi 110 a viac nie..Moze to byt s ineho auta,alebooo nekae pokazene ? dakujem pekne za pomoc.


Bacha aby si nezablokoval prívod vzduchu. Inak ti bude nasávať len to čo pôjde z výfuku. Dostaneš klubácku cenu za:

:mrgreen: najzelenšie beemvee.

Ale nie...
Je dôležité aby piest na egr nebol uvoľnený - to sa prejaví blbým voľnobehom, roztrasením. Proste plyny sa dostanú do sania vtedy keď nemajú hlavne na voľnobehu. Ideálne vymeniť EGR za funkčné, alebo zaslepiť prívod výfukových plynov (nie veľmi zelené riešenie).
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 08:37

minulý týždeň som bol na emisnej s tdskom so zaslepeným EGR a dostal som ešte aj pochvalu že sú až prekvapujúco dobré výsledky :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 09:31

ViktorDDD napísal:
minulý týždeň som bol na emisnej s tdskom so zaslepeným EGR a dostal som ešte aj pochvalu že sú až prekvapujúco dobré výsledky :wink:


Odpojením EGR sa zníži dymivosť a CO.
Ale sa zvýši NOx. A toto sa u nás nemerá :D

Keď si pozriete fotky Californie, tak vidíte že tam nieje modrá obloha ale žltá. To sú NOxy.
Obrázok
To nieje piesočná búrka

Čím účinnejší motor, tým menej dymivosti a CO. Ale tým viac NOx. EGR zníži NOx, ale zvýši CO a dymivosť. Na CO je tam oxidačný katalizátor, na dymivosť DPF.

:mrgreen:

EDIT: kto parkuje na dvore, tomu to môže byť jedno, no kto parkuje v blízkosti svojho okna/dverí alebo do garáže, tieto výpary NOx môžu spôsobiť rôzne problémy na zdraví (pri častejšom vystavovaní. NOx je oblak ktorý sa vo vzduchu len tak nerozpustí).
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 28. Marca 2012, 10:47

Keď mám pravdu povedať tak mne na emisnej namerali na 320D 150ps niekolkonásobne nižšie emisie ako určuje EK a to z odpojeným EGR.....BMW ma velmi dobré spalovanie, to čo ma bmw karbon po 400 000 km tak to má škoda už pri 70 000km, často to vidim na turbach kde povlak na bmw je minimalny aj pri 300 000km a pri škode už pri 100 000km musíš čistit variabilitu na turbe......keby tí amíci nemali také veľké objemy a taku spotrebu na autach tak aj im by sa lepšie dýchalo....)))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných