... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Helldiver napísal:To je skoda, lebo tam v technike su dopodrobna rozobrate vsetky styri moznosti ako spravit ostru etu, tabulka s kompresnym pomerom podla pouzitych piestov a zrovnania hlavy atd, ja to mam cele precitane nie raz. Rovnako aj pekne "navody" s fotkamy ako upravit M30 alebo M20 motor, ako postavit hoodne ostry M10 dvojliter a tak, perfektna stranka na velmi slusnej urovni...
Helldiver napísal:Financne a vobec najjednoduchsie je postavit ostru etu (problem je postavit ostru etu aby nieco vydrzala...) to mas len eta kluku + 320i ojnice... samozrejme neratam vsetky rozne tesnenia ktore musis dat nove ked rozoberas, praca pri uprave piestov (aj ked to chce len trpezlivost a pevnu ruku, spravis bez probleomv pilkou na zelezo doma alebo frezou) atd. S tym ze takto postavena 327i vobec neni slaba, dokonca v nizssich rychlostiach a na odpich deklasuje aj 335i (mam v kompe video ze sprint 327i proti 335i), vo vyssich sa uz prejavi objem a 335i ostru etu dozenie a predbehne...