... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Helldiver napísal:Akurat tie znacky na tej hlave nie su myslene ako jedinecna tuningova moznost pre Too Fast& Too Furious Boysale v pripade ze sa z nejakeho dovodu skrivi hlava, tak ked sa rovna, tak aby bolo z coho uberat
Max-Max napísal:mizu2101 napísal:hehe no vdim ze najjednoduchsie by bolo asi kupit nove silnejsie auto...:) takze na leto ma to asi caka...ale ked ja sa mojho krasavca nejak nechcem vzdat
uz by bol najvyssi cas napisat ake auto aky motor
mizu2101 napísal:pokial si dobre myslim mas take tmave iso a chodievas tu nedaleko na tahanovce kde byvam trafil som sa ? :) inaksie este taka otazka este som o tom nepocul rozdiel v 325i a ete cize 2,7 rozdiel v motoroch je iba zdvihom kluky ? vrtanie je tam rovnake ?nebojte sa ladu nemam...to by som asi nepisal tu. mam e36 318is coupe, 97 r.v.![]()
co sa tyka tej octavie. je to 96 kw 6kvalt, ide to perfektne pri polovicnej spotrebe..ale tak uz pri dlhsej trati zas mal problem s tou octaviou. taze az tak nastavaty som zas nebol.:)
Helldiver napísal:no parada takze tam nie je ani moc problem s vecami ak je kluka tak teoretycky ti ani netreba rozoberat vrch iba so spodu kluku a pripadne nove loziska sice motor musi ist tak ci tak von pretoze ako dostanem von zotrvakTak tak, vrtanie (a vlastne cely blok) je uplne rovnaky, vacsii objem je tam spraveny zdvihom kluky (81mm namiesto povodnych 75mm), rovnaky zdvih kluky ma inac aj 324d/td (da sa pouzit, je pevnejsia - kovana narozdiel od odleivanych pre benzinaky ale je aj znacne tazssia takze by som to robil jedine pri nejakej turbo uprave...)
Lada Drifter napísal:pokial si dobre myslim mas take tmave iso a chodievas tu nedaleko na tahanovce kde byvam trafil som sa ? :) inaksie este taka otazka este som o tom nepocul rozdiel v 325i a ete cize 2,7 rozdiel v motoroch je iba zdvihom kluky ? vrtanie je tam rovnake ?
Helldiver napísal:jou jou dik za info ja neviem po nemecky takze moc by som si tam na fore nepomohol :)No ale samozrejme nemozes pouzit eta kluku + 325i ojnice s piestami, ved to by potom ten piest isiel pri max zdvihu o 6mm viac hore a to je sakra vela, ventily by to asi neprijali moc ustretovotakze treba kratsie ojnice esteze je BMW trochu lego a mozes pouzit ojnice z dvojlitra alebo ety (tie maju 130mm, narozdiel od 135mm ojnic 325i, takze piesty budu len o 1mm vyssie, trocha stupne kompresia ale to je len dobre a este v unosnych medziach), potom je uz jediny problem len to ze 325i piesty maju "vyssi", ktory by sa zasekol o vyvazovacie zavazia na eta kluke - treba skratit plast piestov... Uplne najjednoduchsie je rovno dat eta kluku+ ojnice+ piesty do 325i bloku (alebo rovno aj cely eta blok aj s vnutornostami), ale je to imho blbost, lebo eta piesty su uplne inac tvarovane, budes mat velmi nizku kompresiu a zdaleka nebude mat spalovaci priestor tak optimalny tvar ako s 325i piestami, takze by som urcite pouzil tie a skratil plast... Dost je o tom popisane na http://www.e30.de