... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
obchodna sekcia
 
oseldusan
Príspevky: 350
Registrovaný: 4.4.2009
Auto: Ex E39, E61, F10,G05
Kraj: Žilinský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 9. Marca 2011, 13:02

Ozaj ked sa mi stane nieco podobne ako tomu chlapikovi na X5ke na youtube, zaradit rychlost, brzdu, a pomaly pustit spojku ( radsej odsrat spojku ako zavarit motor ? Aj ked by ta spojka to mohla uhrat v pohode. ). Ak mam automat , ucpat privod vzduchu ? Rozmyslam spravne ?
ex E39 525D facelift
E61 530XD facelift
F10 530XD
G05 45e
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 9. Marca 2011, 17:33

podľa mňa zastaviť, zaradiť najvyšší stupeň ktorý je a spojku rýchlo pustiť aby sa vplyvom toho motor zadusil, keď budeš púšťať pomaly a bude prešmykovať tak tým sa dá auto znova do pohybu a motor sa nemusí zadusiť, ako podobné veci riešiť na automate to neviem
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 10. Marca 2011, 11:35

Jediným spôsobom ako zadusit automat, je vytrhnut nasavač k motoru a zapchat hadicu handrou,motor nebude mat vzduch a mal by skapat,nemám vyskušané....... :mrgreen: :mrgreen:
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
peterle
Príspevky: 65
Registrovaný: 3.4.2008
Auto: 320d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: PO, KE

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 10. Marca 2011, 15:27

A keby sa upchal vyfuk neskapal by?
 
Seids
Príspevky: 10
Registrovaný: 11.12.2010
Auto: BMW 530 D
Kraj: Košický

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 10. Augusta 2011, 22:20

starML "když si motor cucne olej z intercooleru je zde http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related"



otvoriť kapotu, odpojiť palivovú hadicu od palivového filtra a nezničíte ani spojku. bez paliva to jednoducho nejde
 
Užívateľov profilový obrázok
fano031
Príspevky: 689
Registrovaný: 1.4.2008
Bydlisko: Košice

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 10. Augusta 2011, 23:29

Seids napísal:


otvoriť kapotu, odpojiť palivovú hadicu od palivového filtra a nezničíte ani spojku. bez paliva to jednoducho nejde

Palivom je v tomto prípade olej v celom okruhu intercoolera...takže odpojenie palivovej hadičky od nafty ti nepomôže...najjednoduchšie je vyššie spomínané upchanie sania nasávaného vzduchu...
MERCEDES 126 R5 300 SD automatic ex
BMW E34 R6 524 TD ex
BMW E46 R4 320 D ex
BMW E38 V8 730 iA
BMW E70 xDrive 30d
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Streda, 10. Augusta 2011, 23:45

Seids napísal:


otvoriť kapotu, odpojiť palivovú hadicu od palivového filtra a nezničíte ani spojku. bez paliva to jednoducho nejde


Ono to ide na vlastny olej. Diesel nepotrebuje iskru, mozes vypnut motot, zastavit privod paliva, motor ide dalej az kym nevycicka svoj olej (je ho tam dost) a potom sa zadre :D
A mimo M57 palivovy filter neni pod kapotou,,,
 
Seids
Príspevky: 10
Registrovaný: 11.12.2010
Auto: BMW 530 D
Kraj: Košický

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 11. Augusta 2011, 22:54

A mimo M57 palivovy filter neni pod kapotou,,,
ja ho tam mam ale to s tým olejom som nevedel
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 15. Augusta 2011, 17:32

Odstránením egr bude zvýšená životnosť motora.
Na modernejších strediskách EK si radšej zapojte EGR aby nehlásilo chybu. Na EK už sa môžu pripojiť na OBDII, či prečítajú kódy to už neviem.

Na bežnej EK žiaden problém.
EGR sa otvára len pri záťaži a akcelerácii. Alebo sa mýlim?
 
MateX3
Príspevky: 1261
Registrovaný: 22.11.2009
Auto: firemné :-)
Kraj: Prešovský

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 15. Augusta 2011, 17:40

TT-SIMIK napísal:
Jediným spôsobom ako zadusit automat, je vytrhnut nasavač k motoru a zapchat hadicu handrou,motor nebude mat vzduch a mal by skapat,nemám vyskušané....... :mrgreen: :mrgreen:


Na to musíš byť trénovaný a mať vždy po ruke náradie.
V tej chvíli máš už všade dym a kým zhodíš z krytu motora všetky imbusy, samotný kryt a odpojiš hadicu od EGR aby si ho pridusil, trvá to hodne. A neriskoval by som pri tých otáčkach šahať do motora. Ešte niečo z motora vystrelí a máme tu druhý problém.

Výfukom to nepôjde.

Bože to nikto z vás za socíku nenatankoval do mopedu naftu??? :D
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 15. Augusta 2011, 17:51

MateX3 napísal:
Na bežnej EK žiaden problém.
EGR sa otvára len pri záťaži a akcelerácii. Alebo sa mýlim?


EGR je zavrete pocas volnobehu... a pri plnom plyne
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Pondelok, 15. Augusta 2011, 21:08

MateX3 napísal:
Odstránením egr bude zvýšená životnosť motora.
Na modernejších strediskách EK si radšej zapojte EGR aby nehlásilo chybu. Na EK už sa môžu pripojiť na OBDII, či prečítajú kódy to už neviem.

Na bežnej EK žiaden problém.
EGR sa otvára len pri záťaži a akcelerácii. Alebo sa mýlim?



Alebo upravit mapu egr tak aby nefungovalo a nehlasilo ziadnu chybu :D
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
suchtoxxl
Príspevky: 245
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: bmw 525tds E39
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ilava

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Štvrtok, 20. Októbra 2011, 18:34

moj problem zaslepovania EGR na 525 TDS:

ked zaslepim EGR plechom na privode od vyfuku,tak mi po zhasnuti motora ostane vrcat v motore nieco,podla bmwfans to je presure convecter,po neakom case to samo vypne,ale vypne to aj ked 3 krat stlacim brzdu.ked vyberem to zaslepenie v EGR tak to nerobi.skusal som to dvakrat v priebehu polroka a robilo to vzdy rovnako.a niekedy sa mi zdalo ze zo zaslepenym EGR chvilami auto tahalo horsie.Co vy nato?
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Nedeľa, 30. Októbra 2011, 21:22

Odpoj tomu ovládací podtlak a uvidíš či to bude robiť aj tak.Vyber ten plech,odpoj podtlakovú hadicu od EGR a niečím ju zablenduj.Ak to máš Euro 3,RJ nemá ako zistiť že EGR sa neotvára.Snímač to nemá žiadny,lambdu tiež nie...Ja to momentálne mám tiež takto odstavené a auto ide pekne.Zaberať začína niekde nad 1500ot,pekne plynule.
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: EGR ventil - zapojit, ci odpojit???

Nedeľa, 30. Októbra 2011, 22:37

u TDS sa nič nestane keď sa EGR zaslepí, problém je až u novších euro 4 tuším, takže tú plechovú záslepku tam môžeš nechať ale odpoj aj podtlakovú hadičku a koniec niečim zablenduj, ja to tak mám riešené na mojom už rok a pol bez problému
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných