... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666

 
											Andy7391 napísal:Zdravim chlapci,
chcel by som sa vas spytat jednu vec. Poskulujem trochu po E91 v diesli 318, alebo 320 a chcel by som vas hlavne spytat na sprevodovanie tychto modelov. Ked pozeram na internete videa, tak niektore tocia na sestke pri 130 km/h 2100 otacok, niektore 2500, alebo viac.
Ako je to s automatom a manualom? Ktory ma dlhsiu sestku? A mam pocit ze od r. 08 (viac pasikovany otackomer) su tie prevodove stupne dlhsie ako dovtedy.
A takisto mam trochu obavy zo zadneho nahonu, kedze som doteraz mal len prednokolku a mam trochu respekt voci zadnemu pohonu a snehu. Nie je to velmi smyklave?
Dakujem pekne za odpovede vsetkym

Andy7391 napísal:Zdravim chlapci,
chcel by som sa vas spytat jednu vec. Poskulujem trochu po E91 v diesli 318, alebo 320 a chcel by som vas hlavne spytat na sprevodovanie tychto modelov. Ked pozeram na internete videa, tak niektore tocia na sestke pri 130 km/h 2100 otacok, niektore 2500, alebo viac.
Ako je to s automatom a manualom? Ktory ma dlhsiu sestku? A mam pocit ze od r. 08 (viac pasikovany otackomer) su tie prevodove stupne dlhsie ako dovtedy.
A takisto mam trochu obavy zo zadneho nahonu, kedze som doteraz mal len prednokolku a mam trochu respekt voci zadnemu pohonu a snehu. Nie je to velmi smyklave?
Dakujem pekne za odpovede vsetkym

 
											Kallon napísal:
do zadokoly nechod, ja mam uz druhu zadokolku a to je strasny omyl automobiloveho priemyslu
dobra rada: tu ti nikto neodporuci predokolku, prevez sa na zadokolke - mozno nejaku dlhsiu streku a potom uvidis ci respekt opadol alebo sa znasobil
 
  
  prečo aj závodné autá majú potom zadný náhon ,ked je napi...?  RWD autá sú najlepšie stíhačky jednoznačne
   prečo aj závodné autá majú potom zadný náhon ,ked je napi...?  RWD autá sú najlepšie stíhačky jednoznačne  pokial nemá zadokolka samosvorný diferenciál, tak sa jej nemusíš báť,lebo chodiť šmykom na suchu s otvoreným diffom je umenie ...
 pokial nemá zadokolka samosvorný diferenciál, tak sa jej nemusíš báť,lebo chodiť šmykom na suchu s otvoreným diffom je umenie ...SigSauerBang napísal:
Na zadokolku sa musí šofér narodiť , musíš s nou cítiť,inak DSC ani nevypínaj. Zadokolka je najlepší náhon, predokolka je pre ženy a 4x4 pre bojkov,akurát pre bezpečnú jazdu,do snehu alebo na cesty,kde je slabá trakcia,určite S 4x4 nie je tolko srandy ako s RWD

prečo aj závodné autá majú potom zadný náhon ,ked je napi...? RWD autá sú najlepšie stíhačky jednoznačne
pokial nemá zadokolka samosvorný diferenciál, tak sa jej nemusíš báť,lebo chodiť šmykom na suchu s otvoreným diffom je umenie ...

 , musis presne vediet, co sa deje vpredu, co sa deje vzadu, ako je citlivy plyn... Zadokolka bude v zakrutach vzdy rychlejsia ako predokolka, ked to s nou vies. Tie auta su uzasne, co sa tyka jazdnych vlastnosti, lepsie vyvazene oproti predokolkam, velmi dobre citatelne a dost skoro ta upozornuje, ze sa nieco deje a mas cas zareagovat. Pretacavy smyk, aj ked ta mozno prekvapi, je lepsie korigovatelny, ako nedotacavy. Ten nemas ako skorigovat, mozes robit co chces a auto ide rovno.
 , musis presne vediet, co sa deje vpredu, co sa deje vzadu, ako je citlivy plyn... Zadokolka bude v zakrutach vzdy rychlejsia ako predokolka, ked to s nou vies. Tie auta su uzasne, co sa tyka jazdnych vlastnosti, lepsie vyvazene oproti predokolkam, velmi dobre citatelne a dost skoro ta upozornuje, ze sa nieco deje a mas cas zareagovat. Pretacavy smyk, aj ked ta mozno prekvapi, je lepsie korigovatelny, ako nedotacavy. Ten nemas ako skorigovat, mozes robit co chces a auto ide rovno. tá E91 má tak dokonalú elektroniku, že pokiaľ nevypneš DSC a nejazdíš ako odtrhnutý z reťaze tak jediné čo ti dovolí je naozaj mierny šmyk napr. pri výjazde z križovatky a hneď zasiahne.. moja mamina tiež jazdí skoro stále toyotu Yaris, tuším 0,9 trojvalec, tak je zvyknutá plyn držať na podlahe a keĎ sadla do 130kW 320tky tiež sa čudovala prečo jej to s tým autom na mokrej ceste v zákrutách sekne a bliká jej žltý trojuholníček na prístrojovke.. potom sme jej vysvetlili, že si treba všímať viac tachometer a mať ľahšiu nohu na plyne.. to DSC podrží fakt dosť a nahradí aj veľa skúseností.. vždy je však lepšie, keď sa na dákom bezpečnom mieste naučíš jazdiť so zadným náhonom aj bez elektroniky.. osobne som na zadnom náhone začínal - žigulák, tam to bolo kvôli pomeru váhy 110% vpredu a vzadu si mal pocit ako keby ti to niekto ešte aj od zeme zdvíhal v zime zaujímavé, ale stačilo vreco do kufra a bolo to super.. v rodine sa u nás jazdi na BMW 10 rokov, lyžujeme veľa a nikdy nebol problém kvôli zadnému náhonu a keď sa s autom trochu "zžiješ", tak aj na zasneženej ceste za sebou necháš väčšinu ostatných.. ako píšu všetci chce to citlivejšiu nohu na plyn a najlepšie je ak máš tu možnosť previezť sa na aute o aké máš záujem, prípadne niečom podobnom..
  tá E91 má tak dokonalú elektroniku, že pokiaľ nevypneš DSC a nejazdíš ako odtrhnutý z reťaze tak jediné čo ti dovolí je naozaj mierny šmyk napr. pri výjazde z križovatky a hneď zasiahne.. moja mamina tiež jazdí skoro stále toyotu Yaris, tuším 0,9 trojvalec, tak je zvyknutá plyn držať na podlahe a keĎ sadla do 130kW 320tky tiež sa čudovala prečo jej to s tým autom na mokrej ceste v zákrutách sekne a bliká jej žltý trojuholníček na prístrojovke.. potom sme jej vysvetlili, že si treba všímať viac tachometer a mať ľahšiu nohu na plyne.. to DSC podrží fakt dosť a nahradí aj veľa skúseností.. vždy je však lepšie, keď sa na dákom bezpečnom mieste naučíš jazdiť so zadným náhonom aj bez elektroniky.. osobne som na zadnom náhone začínal - žigulák, tam to bolo kvôli pomeru váhy 110% vpredu a vzadu si mal pocit ako keby ti to niekto ešte aj od zeme zdvíhal v zime zaujímavé, ale stačilo vreco do kufra a bolo to super.. v rodine sa u nás jazdi na BMW 10 rokov, lyžujeme veľa a nikdy nebol problém kvôli zadnému náhonu a keď sa s autom trochu "zžiješ", tak aj na zasneženej ceste za sebou necháš väčšinu ostatných.. ako píšu všetci chce to citlivejšiu nohu na plyn a najlepšie je ak máš tu možnosť previezť sa na aute o aké máš záujem, prípadne niečom podobnom.. 
 
 
 
 a ja by som ti to aj vyskúšať dal, ale mám 4kolku
  a ja by som ti to aj vyskúšať dal, ale mám 4kolku  
Andy7391 napísal:Zdravim chlapci,
Ked pozeram na internete videa, tak niektore tocia na sestke pri 130 km/h 2100 otacok, niektore 2500, alebo viac.

salat napísal:Paradox, ale na 320d musite tocit viac pri rovnakej rychlosti, ako u 318d.