Takže bolo by na čase doplniť aj nejaké info o aute.
Motor:
Jedná sa o 3,2 litrový blok motora, hlava z 2,8i sanie to má jednoklapkové z 2,8i.
Motor na prvý pohľad vyzerá ako nejaká M52 kvôli saniu. K parametrom dodám info neskôr.
Motor má najazdených 134 000míľ čo je približne 214 000km. Je suchučký tichý, čiže nevyzerá že by mu niečo bolo, čerstvo vymenený olej. Interval výmeny oleja podľa servisnej knihy bol 8000 až 1000 míľ, čo je cca max do 16 000km, čo je si myslím ideálne. V takomto intervale som približne menil olej aj na mojej bývalej 318i. Vždy som sa riadil olejservisom (zelené štvorčeky) na tachometri.
Výbava:
čo sa týka výbavy tak celkom slušná, až na pár drobností čo mi chýba s predchádzajúceho auta, ale zas mám aj niečo nové.
Okná v elektrike - všetkých 5, kožený interiér, vyhrievané predné sedačky, veľký BC, licht-paket (osvetlenie zrkadielok na clonítkach+osvetlenie pod nohami), tempomat, zrkadlá origo M3 ale zdá sa mi ako by šoférové nevyhrievalo

, diaľkové ovládanie, alarm, origo hudba Radio BMW reverse (nemá výstup na CD menič, čo by sa mi hodilo, budem to riešiť v blízkej budúcnosti). Asi tak zhruba všetko, ale chýbajú mi veci na ktoré som bol zvyknutý ako napríklad cúvacie senzory, lakťová opierka, operky hláv vzadu mi až tak nechýbajú ale chýba mi záclonka, je to tam také prázdne teraz.
Auto je na motosportoch elektrónoch, ale na zimných gumách
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
takže v blízkej dobe budem potrebovať leťáky, lebo zimné musím ušetriť na zimu, lebo 15" nové zimáky na elektrónoch čo mi ostaly sa tam asi nevojdu, ani som to neskúšal, len som sa pozrel na brzdy a....
