... všetko o BMW ...
BMW 1 white napísal:Preco sa mi zdá zadný interíer svetlejší ako predný?
ako som uz pisal vyssie, foto na rychlo....

, ale tak pribudla požiadavka - Tempomat. Takže podmienky boli dané aj za cenu toho že keď žiadne auto nebude, budem čakať. Žiadne auto nebolo, a skúšal som pozerať aj 323i, aj jedna bola ale hneď sa predala v priebehu dňa. Samozremje boli tam všeliake autá ale zas každé sa mi nepáčilo. Chcel som pôvodný stav, žiaden Tuning, a keď aj bola pekná 323i tak stála toľko že som si povedal že za tie prachy nech je to už 328i. Jedna potom bola, ale keď som tam zavolal, týpek povedal že je v servise, že volačo sa robí s hlavou, že budúci týždeň...... takže také auto nechem. Nič. O pár týždňov vybehla pekná 328i. V M-pakete, 1998 ročník, super výbava. pekná čierna. Dohadujem si nejaký odvoz a volám týpkovi. Nedvíha... nedvíha celý deň. Na ďalší deň nedvíha. Veľké sklamanie vo mne. Hladám si ďalej. dal som hladať bez filtra len tak M3 sedan. Ročník 1996 a viac cena 9000e a viac ktoré nemám. Pozerám aj bielu M3. Cena mi prišla až moc dobrá na výbavu a ročník. Pri detailoch v inzeráte je písané že motor 3.2 US 240 PS. Výkon mi prišiel super, ale bál som sa M3 čo sa týka údržby a hlavne náhradných dielov a toho že kto vie ako predtým na tom aute behal predchádzajúci majiteľ/majitelia. + nevedel som či sa to bude dať prihlásiť keď že je to s USA. A v tom sa objavilo na fóre čierne M3 U cupé na predaj. Sledoval som inzerát... a začal nasávať informácie o tejto verzii. Volačo sa mi marilo o USA verzii M3 ale vôbec ma to nenapadlo, až potom, keď som si prečital tú českú stránku o M3jkách kde bola spomenutá aj táto verzia. Hlava z menšieho objemu 2,8 a jednoklapkové sanie 2,5i boli pre mňa ideálne kôli spotrebe, a celkovo sú to skorej zohnateľné veci. Rysovalo sa v mojej hlave pekny vykon-znesitelna spotreba.... bolo jasne. Rozsvietila sa mi v hlave žiarovka, a hneď ráno kamarát telefonoval do nemecka na inzerát. Odkázal len tolko že auto je v poriadku a že je odhlásené, že je druhý majiteľ po starom dedkovy s USA. Nevedel som do čoho presne idem, ale vedel som že to bude pecka. Celý víkend som bol nervózny a nevedel sa dočkať kedy to auto uvidím. v utorok voláme že prídeme na druhý pozrieť to auto, ale týpek vraví aby sme mu zavilaly za hodinu, že ho má prísť niekto pozrieť.... Strasne sa mi rozbuchalo srdce a ostal som celý nervózny, poviem vám, že to bola krutá hodina, po ktorej mi spadol kameň zo srdca, ked povedal že OK, na druhý deň končí o 14 tej v práci a ž emá potom čas. Nakoniec sa mi podarilo v utorok neskoro večer vycestovať zo Zlatých Moraviec do Frankfurtu cca 900km na otcovom Volve S70 LPG, s kamarátom a jeho frajerkou. cesta trvala 14 hodín a prišli sme presne o 13tej hodine. Malo prśiť s tretnutie s týpkom.... čakali sme hov jednej uličke a ja som bol strašne zvedavý na čom príde... prišiel asi tak cca 30 ročný týpek na fialovej E36 M3 cupé, nádherna. Išli sme spolu do mesta do podzemnej garáže. Zrazu som stál pred ňou. Ostrím zrak. ............. skúmam auto opticky. Ostatný sa o niečom rozprávajú, týpek nemec niečo tuším hovoril aj mne ale ja som nevnímal. Pozeral som detailiky na karoserií. Našiel som niekoľko detailíkov ktoré sa mi nepáčili na aute, a celkovo kazili na mňa dojem. je jasné že na foto to vidieť nebolo, aj som s tým rátal ale možno až nie tak ako to bolo. To už týpek otváral auto... baterka KO, auto stálo po Inspection II 4 mesiace v tej garáži. Pozrel som olej, bol nádherný čistučký nový doplna. Kamarát s frajerkou boli hotový s toho auta, oni vôbec netušili čo ideme zobrať.. proste keď som im povedal M3 tak nemali šajnu o čo pôjde. Pripojil som štartovacie káble. Týpek naštartoval... nadhera, origo zvuk. Krásny zvuk. chvilku hlluk, poial išiel sytič ale potom tichúčko. Hneď som počúval VANOS. za studena bol úplne potichu žiadne zvonenie, hrkanie, cinkanie, rapčanie, proste nič, iba beh motoru. Ale to mi už týpek ukazoval servisku že s tým chodí do servisu, a že auto je pod kapotou v poriadku, a uznal že je tam nejaký škrabanec, ale že za takú cenu aku sme sa dohodly mu budem ešte neskôr ďakovať, aje keď neviem no veď uvidíme. Týpek nevyzeral ako pretekár aj keď nás bol previezť jazdil normálne, ale zato ja som dal športovejšiu jazdu trošku ale aj to len 2jka, 3jka. lebo veď v Nemecku v obci čo môžete? auto super, nič nebúchalo, akurát troška šuchne prave zadné koleso, keď prudko pridáma sedia 4ria v aute. Riadenie super, išlo rovno, koniec koncov aj protokol s geometrie bol k autu. Brzdy - trošku sepálené predné kotúče ale niesú krivé 10 000 míľ určite vydržia, budem ich šetriť zatiaľ, zadné kotúče ako nové. Motor ťahal super hneď od spodku, bol som prekvapený, a aj rozhodnutý že to auto beriem. Auto po druhom majiteľovi. Prvý dedko, a druhý ktorý vyzerá že jazdil ako človek, staral sa o auto, chodil do servisu... podla mňa to mal zimnú M3, kedže sú na nejj zimné gumy, aj keď mi povedal že v zime bola nejazdená čomu moc ale neverím, ale možno len jednu dve zimi jazdila. týpka niekde šuchlo o ľad, pooškieral nárazníky a esteticky auto zanedbal, spravil servis a odstavil auto po zime do garáže. Týpek sa až tak nevyznal keďže mi nevedel ani povedať čo je taka vec pod kapotou, čo neviem ani ja do teraz. Takže týpek nebol žiadny domáci kutil a garážmajster, ale každých 8000 až 10000 míľ dal auto do servisu podľa plánovanej údržby od výrobcu, čo má zdokladovaťeľné v servisnej knižke + potvrdenia o zaplatení. Motor bol suchý takže po technickej stránke mi prišlo auto absolútne v poriadku..... Spísala sa zmluva, vybavily sa prenosky, vyplatil som auto a davaj domov vysmiaty ako maly chlapec :) 


po_e87 napísal:Waw velmi pekny clanok. No citit s toho velku lasku k E36. Velmi ti to prajem aby si bol s nim spokojny !![]()
![]()


