Štvrtok, 8. Júla 2010, 22:37
Treba to realne vyskusat alebo pozret papiere od vyrobcu, 525i M50 bezVanos ma napr pri 90ke 7,1l podla manualu co akurat kukam teraz. Taka 520i zase 7,2. 518i tu este nemam. Ale nakolko je to 4valec a bude sprevodovany aby na tej 90 ke tocil rozumne otacky, urcite bude mat spotrebu okolo 6l. Ono rozdiely su male medzi 4 a 6 valcom, pak male medzi 6 a 8 valcom, a takto si zoberies ved si kupis 540i a jazdis na spotrebu. Ale kazdy ma iny vkus, nieco ine potrebuje, a s kludom s 518i zajazdim mensiu spotrebu ako s mojou 525kou a pri jazdach ked nebudem potrebovat predbiehat ziadne auta. Preto je to o tom co potrebujes a co vyuzivas, nie ze odsudis rovno ten motor. Ty mas styl ze s 518i by si spravil vyssiu spotrebu ako s 540i lebo by si siel u 518ky skoro na doraz, co u 540 nie. Na druhu stranu niekdo id ekludne a na 518ke zajazdi za 6,5 na 525ke za 7,5 a na 540ke za 9. Prejdes 1000km a mas rozdiel 10l oproti 525ke a 25l oproti 540ke. A co je dnes 1000km. Jazdim len tak sem tam, mam pocit ze skoro vobec nejazdim a za rok 5 az 6tis km na svojom. A zrzau mas za rok usetrenych oproti 525ke 50l benzinu. To je okolo 70 eur. Hmm 70 eur a vymenim za to nieco na naprave, alebo filtre s olejom, alebo opravim ten blatnik, hocico, zatial nie som tak dobe ze bych povedal ze 70 eur rocne mozem zobrat a vyhodit von oknom. A to hovorim o uuplne rovnakych trasach, s uplne rovnakymi premavkami, preto tych 70 eur navyse u dakoho za 525ku moze byt zbytocny luxus. A to nehovorim navyse benzin u 540ky. Proste niekto chce 540i , ma 540i, niekto chce 525i, am 525i, niekto chce 518i tak ma. A tvrdit ze neobehne okrem kombajnu nic je scestne, co potom taka M20B20??
Nur Original ist Legal.