Nazdar bavoráci, ja síce namám bmw ale problémy s brzdami detto

Tak keď sa auto kupovalo malo cca 45t a necelé 2r a už vtedy vybroval brzd pedál vtedy to kupoval brat, tak sme vymenili pri 54t komplet brzdy zadok aj predok bo bola ovalita okolo 12% náprava bola ok. Brat najazdil cca 26t a znova vybrácie ale už do volantu a to som to auto už mal ja tak som dal do servisu origo vw. V jednom mi povedali že treba meniť komplet ložiská aj náboje 450,-€ + kotúče

v druhom že to je kotúčmi že blbosť meniť náboje tak som vymenil len kotúče PN, platne mi nechali bo boli ešte 80%, len ich zrovnali, náprava bola kontrolovaná a všetko 100%. Po výmene to šlo jak hodiny žiadne vybrácie až pri takých 12t sa to sem tam prejavilo ale nie že by to vybrovalo ale také akoby nepravidelné dobrzďovania ovalita Ľp koleso 7% a Pp 11% tak už som bol ko tak som chcel reklamovať kotúče, bo to bolo 9mesiacov ale to mi povedali že to je športovým štýlom že kotúče zreklamujú tak max 2 mes po nahodení!V ofirme mam fabku, ja viem že to nejde porovnávať ale tam mam 250t a to mi vychádza sada kotúčov na 85t

a pochybujem že by som to šetril

Tak som jazdil ďalej a teraz som bol znova merat ovalitu a je tam od výmeny asi 21t a zdalo sa mi že sa to zlepšilo a ovalita bola 4-5% a norma je do 8%. A ked tu čítam že nepomôže ani výmena komplet nábojov tak neviem potom už len plávajúce kotúče čo som sa dočítal na fore VW a tie sa prispôsobia ževraj aj agresívnemu štýlu jazdy

a stoja na moju doru 280/22 13t CZK tak teraz neviem či sa do toho daŤ až sa mi tieto úplne odpravia.
A ešte k tým kotúčom čo som menil nebol to žiadny šunt ale vždy origo vw a stáli sada kotúčov + dosky PN 9t + robota

tak tak a auto má výkon 105 k takže žiadne žihadlo, neviem jak by mi vyzerali kotúče pri 150k
