... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 10. Júna 2008, 14:22

Helldiver napísal:
Pocut z kolesa nejake skripave zvuky ked ho zdvihnes a otacas rukou, ide tazssie ako druhe (OK) koleso? Ked po jazde prilozis ruku na naboj podozriveho kolesa, je vyrazne horucejsi ako naboj na druhom (OK) kolese?


predpokladam ze to by robilo keby boli rozmrvene niektore valceky v lozisku,
ak tam je iba vola, nemyslim ze taketo priznaky sa prejavia..
ale urcite to skontrolujem..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
lajo
Príspevky: 294
Registrovaný: 27.9.2007

Utorok, 10. Júna 2008, 22:13

No vymenili aj ten náboj a trasie. Ale dal som tam kotúče ATE POWERDISC, to sú také s vyrytou čiarou aby to lepšie odvádzalo bordel alebo tak, či to nie je tým, ale sa my zdá, že to je rovnaké, ako pred výmenou. No takže ja som už v P. Mám nové všicko a trase, tlmiče, silentbloky, čapy, proste všetko. Akurát na druhej strane som nevymenil ten náboj. Jj, aj kolesá sú vyvážené, ale robilo to aj so zimnými.
320D E91
ex - 530i Touring E39
ex - 320D E46
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Streda, 11. Júna 2008, 07:56

a čo tak vymedzovacie podložky na elektrony,maš ich tam?
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Streda, 11. Júna 2008, 09:46

Mne trasie volantom od 110km. A teraz som si vsimol, ze ked idem rovno mam volant otoceny mierne doprava. Mam chybu v riadení?
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Streda, 11. Júna 2008, 09:47

GOOSE napísal:
Mne trasie volantom od 110km. A teraz som si vsimol, ze ked idem rovno mam volant otoceny mierne doprava. Mam chybu v riadení?
ak ti to robi od určitej rychlosti tak to mne robila hardy spojka
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Streda, 11. Júna 2008, 09:55

Ty kokos tak ja uz som z toho v p.

ramena, naboje, riadenie, hardyspojka...

kua tak co mam vymenit? Mam peniaze len na jednu vec :( a vlastne ani na to nemam.
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 11. Júna 2008, 09:56

jaro napísal:
ak ti to robi od určitej rychlosti tak to mne robila hardy spojka


este aj skruteny kardan to robi.. vtedy tak od 10 km/h .. :-({|=
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Streda, 11. Júna 2008, 10:13

GOOSE napísal:
Ty kokos tak ja uz som z toho v p.

ramena, naboje, riadenie, hardyspojka...

kua tak co mam vymenit? Mam peniaze len na jednu vec :( a vlastne ani na to nemam.
hardy spojku skontroluješ lahko :wink:
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Pepe
Príspevky: 272
Registrovaný: 1.11.2007
Auto: bembo
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Puchov

Streda, 11. Júna 2008, 10:25

Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva. Máš ich zodraté a pri intenzívnejšom brzdení sa prehrejú a trocha sa zvlnia, z toho to trasenie volantu. Kotúč sa može trocha vrátiť do povodného stavu, ale to vlnenie ti už ostane navždy, pokiaľ ho nevymeníš. Vymeň čím prv, lebo ti vymláti aj čapy a máš o problém navyše.
Druhá vec, ktorá može sposobiť deformáciu je, že rebrovanie na chladenie kotúča je značne hrdzavé a povypadávané a tým sa tiež dokáže zdeformovať, ak keď na oko je ešte dosť hrubý.
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Streda, 11. Júna 2008, 10:33

hmm to su dobre info toto
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 11. Júna 2008, 10:35

Pepe napísal:
Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva.


no aspon poslednu stranu si mohol citat..

lajo napísal:
No vymenili aj ten náboj a trasie. Ale dal som tam kotúče ATE POWERDISC, to sú také s vyrytou čiarou aby to lepšie odvádzalo bordel alebo tak, či to nie je tým, ale sa my zdá, že to je rovnaké, ako pred výmenou. No takže ja som už v P. Mám nové všicko a trase, tlmiče, silentbloky, čapy, proste všetko. Akurát na druhej strane som nevymenil ten náboj. Jj, aj kolesá sú vyvážené, ale robilo to aj so zimnými.
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
hartge30
Príspevky: 77
Registrovaný: 15.10.2007
Bydlisko: Žilina

Streda, 11. Júna 2008, 12:45

Pepe napísal:
Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva. Máš ich zodraté a pri intenzívnejšom brzdení sa prehrejú a trocha sa zvlnia, z toho to trasenie volantu. Kotúč sa može trocha vrátiť do povodného stavu, ale to vlnenie ti už ostane navždy, pokiaľ ho nevymeníš. Vymeň čím prv, lebo ti vymláti aj čapy a máš o problém navyše.
Druhá vec, ktorá može sposobiť deformáciu je, že rebrovanie na chladenie kotúča je značne hrdzavé a povypadávané a tým sa tiež dokáže zdeformovať, ak keď na oko je ešte dosť hrubý.


Tak sa pripojim, takisto mi trasie volantom, začína to pri stovke a vyššie, pri brzdení takisto, vymenil som silentbloky ramien, meral som kotúče jeden ma 0,10mm, druhy 0,17 merane na aute, čo je podla servis. manuálu v tolerancii, uvádzajú 0,20mm. Hrúbka kotúčov je daleko pred min. Tak ma napadá čo horné ulozenie tlmiča. Ked však čítam čo všetko sa tu povymienalo tak som z toho :evil: Nemam však teraz čas nejako sa tomu venovat a skúsit tie uloženia :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Streda, 11. Júna 2008, 12:55

hartge30 napísal:
Tak sa pripojim, takisto mi trasie volantom, začína to pri stovke a vyššie, pri brzdení takisto, vymenil som silentbloky ramien, meral som kotúče jeden ma 0,10mm, druhy 0,17 merane na aute, čo je podla servis. manuálu v tolerancii, uvádzajú 0,20mm. Hrúbka kotúčov je daleko pred min. Tak ma napadá čo horné ulozenie tlmiča. Ked však čítam čo všetko sa tu povymienalo tak som z toho :evil: Nemam však teraz čas nejako sa tomu venovat a skúsit tie uloženia :wink:
no ,tie uloženia nieje zly napad ,tiež som nad tym uvazoval.
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
k_michal
Príspevky: 359
Registrovaný: 18.7.2007
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BB-LC

Streda, 11. Júna 2008, 13:07

Co sa tyka tych "power discov", moja skusenost
pri normalnom brzdeni by nemali triast hucat a pod., cize OK
pri prudkom brzdeni ked sa drazky zarezu do platnicky budu jemne chviet a trochu hucat,
ako ked vybehnes na mačacie hlavy, proste zvuk s vysokou kadenciou
ale hlavne ich treba pomaly zabehavat a to plati pre vsetky kotuce.
takze to nie je akcia na jednu hodku ale 1000 az 2000km.
Naposledy upravil/-a k_michal v Streda, 11. Júna 2008, 13:09, upravené celkom 1 krát.
Obrázok
E36-328i coupe-ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Streda, 11. Júna 2008, 13:08

No mne sa podvozok tiez nejak nezdal, tak som vymenil uplne vsetko, od tlmicov cez ich ulozenia, ramena, silentbloky, tycky riadenia, prevodku riadenia, pomocny cap riadenia a teraz sa mi zda ako keby som riadil auto co prave vyslo zo showroomu, teda podvozkovo mam taky pocit:))) A najvacsia zmena bola ked som vymenil ramena (vybite capy) a pomocny cap riadenia... Tlmice mali vplyv skor na rozhupanost a stabilitu auta...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných