... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Helldiver napísal:Pocut z kolesa nejake skripave zvuky ked ho zdvihnes a otacas rukou, ide tazssie ako druhe (OK) koleso? Ked po jazde prilozis ruku na naboj podozriveho kolesa, je vyrazne horucejsi ako naboj na druhom (OK) kolese?
GOOSE napísal:ak ti to robi od určitej rychlosti tak to mne robila hardy spojkaMne trasie volantom od 110km. A teraz som si vsimol, ze ked idem rovno mam volant otoceny mierne doprava. Mam chybu v riadení?
GOOSE napísal:hardy spojku skontroluješ lahkoTy kokos tak ja uz som z toho v p.
ramena, naboje, riadenie, hardyspojka...
kua tak co mam vymenit? Mam peniaze len na jednu veca vlastne ani na to nemam.
Pepe napísal:Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva.
lajo napísal:No vymenili aj ten náboj a trasie. Ale dal som tam kotúče ATE POWERDISC, to sú také s vyrytou čiarou aby to lepšie odvádzalo bordel alebo tak, či to nie je tým, ale sa my zdá, že to je rovnaké, ako pred výmenou. No takže ja som už v P. Mám nové všicko a trase, tlmiče, silentbloky, čapy, proste všetko. Akurát na druhej strane som nevymenil ten náboj. Jj, aj kolesá sú vyvážené, ale robilo to aj so zimnými.
Pepe napísal:Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva. Máš ich zodraté a pri intenzívnejšom brzdení sa prehrejú a trocha sa zvlnia, z toho to trasenie volantu. Kotúč sa može trocha vrátiť do povodného stavu, ale to vlnenie ti už ostane navždy, pokiaľ ho nevymeníš. Vymeň čím prv, lebo ti vymláti aj čapy a máš o problém navyše.
Druhá vec, ktorá može sposobiť deformáciu je, že rebrovanie na chladenie kotúča je značne hrdzavé a povypadávané a tým sa tiež dokáže zdeformovať, ak keď na oko je ešte dosť hrubý.
hartge30 napísal:no ,tie uloženia nieje zly napad ,tiež som nad tym uvazoval.Tak sa pripojim, takisto mi trasie volantom, začína to pri stovke a vyššie, pri brzdení takisto, vymenil som silentbloky ramien, meral som kotúče jeden ma 0,10mm, druhy 0,17 merane na aute, čo je podla servis. manuálu v tolerancii, uvádzajú 0,20mm. Hrúbka kotúčov je daleko pred min. Tak ma napadá čo horné ulozenie tlmiča. Ked však čítam čo všetko sa tu povymienalo tak som z tohoNemam však teraz čas nejako sa tomu venovat a skúsit tie uloženia