... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
neowell
Autor témy
Príspevky: 165
Registrovaný: 14.1.2008
Auto: E 36 323i limo r.v96
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ŠAĽA

Streda, 11. Júna 2008, 13:51

jaro napísal:
hardy spojku skontroluješ lahko :wink:
kde mam tu spojku hladat a ako ju mam skontrolovat?
 
lajo
Príspevky: 294
Registrovaný: 27.9.2007

Štvrtok, 12. Júna 2008, 22:36

jaro napísal:
a čo tak vymedzovacie podložky na elektrony,maš ich tam?

Nemám žiadne podložky. Je treba?
320D E91
ex - 530i Touring E39
ex - 320D E46
 
lajo
Príspevky: 294
Registrovaný: 27.9.2007

Štvrtok, 12. Júna 2008, 22:39

Pepe napísal:
Nečítal som všetky komentáre, ale na 99% je v prdeli kotúč /brzdový/ alebo hneď obidva. Máš ich zodraté a pri intenzívnejšom brzdení sa prehrejú a trocha sa zvlnia, z toho to trasenie volantu. Kotúč sa može trocha vrátiť do povodného stavu, ale to vlnenie ti už ostane navždy, pokiaľ ho nevymeníš. Vymeň čím prv, lebo ti vymláti aj čapy a máš o problém navyše.
Druhá vec, ktorá može sposobiť deformáciu je, že rebrovanie na chladenie kotúča je značne hrdzavé a povypadávané a tým sa tiež dokáže zdeformovať, ak keď na oko je ešte dosť hrubý.

Nové kotúče, nové platničky, nové silentbloky, nové tlmiče, repasované spodné ramená, čapy ok.
320D E91
ex - 530i Touring E39
ex - 320D E46
 
lajo
Príspevky: 294
Registrovaný: 27.9.2007

Štvrtok, 12. Júna 2008, 22:45

hartge30 napísal:
Tak sa pripojim, takisto mi trasie volantom, začína to pri stovke a vyššie, pri brzdení takisto, vymenil som silentbloky ramien, meral som kotúče jeden ma 0,10mm, druhy 0,17 merane na aute, čo je podla servis. manuálu v tolerancii, uvádzajú 0,20mm. Hrúbka kotúčov je daleko pred min. Tak ma napadá čo horné ulozenie tlmiča. Ked však čítam čo všetko sa tu povymienalo tak som z toho :evil: Nemam však teraz čas nejako sa tomu venovat a skúsit tie uloženia :wink:

Tie horné uloženie tlmičov ešte skúsim, ale moc neverím že by to pomohlo. Ešte by som dodal, že mi ťahá auto cez vyšlapané kolaje, tomu možno to pomôže. A hardy spojku budem meniť, keď bude čas, tú čo ide od seva k volantu. Ale inak som už z toho auta :(
320D E91
ex - 530i Touring E39
ex - 320D E46
 
Užívateľov profilový obrázok
neowell
Autor témy
Príspevky: 165
Registrovaný: 14.1.2008
Auto: E 36 323i limo r.v96
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ŠAĽA

Piatok, 13. Júna 2008, 15:46

no tak ze vymenil som naboje kolies za nove SKF a vysledok ?????no aby som bol presny tak zlepsilo sa to o nieco ale stale trasie volant ale ked brzdim pri 100km/h inac je to ok este mi zostava ta hardy spojka a inak uz neviem pozrim pre istotu aj tie capy a pojdem na geometriu
 
Užívateľov profilový obrázok
paul
Príspevky: 168
Registrovaný: 26.12.2007
Auto: E36 E46 E90 E60
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava-SK

Pondelok, 16. Júna 2008, 22:14

Hardy spojka s trasenim volantu nic nema !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BMW je BMW !!!
 
pexo
Príspevky: 138
Registrovaný: 23.5.2008
Auto: E39 530i BlackBeauty
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Piatok, 20. Júna 2008, 15:39

kamo, mne to robilo to iste. najprv som vymenil komplet capy. potom to trochu ustalo a po par mesiacoch to zacalo zase triast. ale len pri brzdeni. nakonieco som vymenil brzdove kotuce, oblozenia a problem zmizol.
 
Užívateľov profilový obrázok
neowell
Autor témy
Príspevky: 165
Registrovaný: 14.1.2008
Auto: E 36 323i limo r.v96
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ŠAĽA

Nedeľa, 22. Júna 2008, 19:55

no skusim ich dat na sustruch a vyrovnat a ked nie tak kupim nove
 
Užívateľov profilový obrázok
bawor
Príspevky: 224
Registrovaný: 28.12.2006
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 22. Júna 2008, 23:10

nechcem byt cinik, ale kup nove a budes mat pokoj.....
BMW e34 520i
BMW e30 318is.....obidve diamantschwaz-metallic ©©=00=©©
 
Užívateľov profilový obrázok
simumarek
Príspevky: 165
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: BMW 318tds Touring
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky, Nitra

Utorok, 1. Júla 2008, 15:14

Ahojte mám podobný problém, ked idem asi 80 - 130 km/h tak mi začne brutálne triasť volantom, keď ho pustím tak sa hýbe +- 1cm, najprv mi to zacalo robit pri brzdeni, tak som vymenil kotuče za nové, teraz už to pri brzdení nerobí, robí to iba pri jazde, a aj to niekedy, nie stále. Niekedy idem aj 100km a nič a inokedy 100km trasie. Kolesá som už dával prevažovať a aj som ich rôzne poprehadzoval ale stále to robí. Neviem teda čo to môže byť ale čo som sa tu na fóre dočítal tak vraj nejaké čapy. Vedel by mi to niekdo potvrdiť alebo vyvráťit prípadne aj na nejakej schéme ukázať, ktoré čapy to sú a ako sa dávajú dole? Aby som vedel čo mam zhánať a prípadne či si to viem aj sám urobiť alebo auto bude musieť ísť do servisu?
Vie mi niekto poradit?
BMW 318 tds Touring MaxTDi
 
Užívateľov profilový obrázok
simumarek
Príspevky: 165
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: BMW 318tds Touring
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky, Nitra

halooo

Streda, 2. Júla 2008, 12:31

Poprosil by som rady, chcem to mať čo najskôr s krku 8)
BMW 318 tds Touring MaxTDi
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 2. Júla 2008, 13:57

simumarek napísal:
Vie mi niekto poradit?


toto tipujem skorej na gumy.. ak si ich ale vylucil, tak capy riadenia..

mne od 100 zacalo triast prave koleso a boli to predne ramena..
komplet predok - nove ramena s capmi + zadne silentbloky + tiahla riadenia s axialnymi capmi + zvisle stabilizacne tycky vyjdu dokopy cca na 8000 bez roboty..
riadenie som si dal spravit (ca 1000) a ostatne som si robil sam..
teraz som stastny jak srob, 200km/h a nikde nic ani netukne..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
alu
Príspevky: 219
Registrovaný: 3.5.2007
Bydlisko: Piestany | Herford

Streda, 2. Júla 2008, 18:29

Ak to robi iba pri brzdeni tak to budu na sto pero kotuce.Ak maju este dostatocnu hrubku a chces usetrit nove tak vykusaj toto: Chod na dialnicu, rozbehni to na 180/200 a prudko zbrzdi na 20 a potom znova pridaj a vzduchom ich vychlad. Samo ze musis davat pozor ci nijake auta nejdu.

Oni sa vzdy zohnu bud pri bocnom naraze napr. obrubnik alebo pri prudkom brzdeni.Ten kotuc ostane zeravy a po zastaveni s nadalej stlacenym brzdovym pedalom sa zformuje.Preto ak chces usetrit nove tak to skus ale nieze zastavis a ostanes stat so stlacenou brzdou lebo to este viac dodrbes.
Ja som ich tak uz raz dal do pucu a fungovali ako nove.

peter
Dokonalost sa da opisat vela slovami alebo aj jednoducho skratit ´´BMW´´

Kto neskoro brzdi,ide dlhsie rychlejsie!!!
Best Motor Worldwide!
Bavarian Machine on Wheels!
Bavarian Murder Weapons!
 
alu
Príspevky: 219
Registrovaný: 3.5.2007
Bydlisko: Piestany | Herford

Streda, 2. Júla 2008, 18:34

Takze ty co maju nove kotuce a trasie to stale tak sa treba pozriet ci so zvysovanim rychlosti rastie aj ta traslavost volantu.
Ak nie, co je ten najcastejsi pripad a pri tej 80/100 prestane tak treba dat predne disky vyvazit.Stoji to pa korun a velky vysledok.Niekto asi trochu suchol disk o obrubnik,neviditelne volnym okom sa ohol a trasie volantom.

Ak trasie od 120 vysie tak su to zadne disky

Ak trasie stale a s naberanim rychlosti nabera aj ten traslak tak treba ist do nejakeho slusneho servisu kde uz aj bmw videli a daj skontrolovat ramena, loziska,zavesenie,...
Dokonalost sa da opisat vela slovami alebo aj jednoducho skratit ´´BMW´´



Kto neskoro brzdi,ide dlhsie rychlejsie!!!

Best Motor Worldwide!

Bavarian Machine on Wheels!

Bavarian Murder Weapons!
 
Užívateľov profilový obrázok
simumarek
Príspevky: 165
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: BMW 318tds Touring
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky, Nitra

Štvrtok, 3. Júla 2008, 06:45

Kotúče mám nové, takže tými to nie je, menil som ich minulý víkend. Problém je len v tom, že trasie to len niekedy, niekedy v tých rýchlostiach idem normálne a ani to nezatrasie a inokedy áno.
BMW 318 tds Touring MaxTDi

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných