... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
marosss napísal:Pripojím sa aj ja k tejto téme. Tak isto 320d 100kw a tak isto chvílková strata výkonu citelná na 4. a 5tom stupni s chvílkovým znížením spotreby. Keď sa mi to podarí pridám sem aj krivku výkonu meraného na BMWday v profituningu. Autu namerali výkon 140 PS, ale na krivke boli viditelné velké pády.Ako prvé sa ma človek čo to meral pýtal či mám auto chipované, ja som ho nechipoval a keďže predošlí majiteľ už bol starší človek,tiež pochybujem. Povedali mi že to bude určite váha vzduchu(povedali to naraz dvaja Profitunneri). Cez víkend som bol v BMW v Ba a pýtal som sa či mi po napojení na diagnostiku budú vedieť povedať, či mám K.O.alebo O.K. váhu vzduchu. Vraj len keď kúpim novú a dám si niekde zmerať výkon a porovnám s tou krivkou z profituninngu tak uvidím, či to bolo tým.Tak to ďakujem za odbornú radu.Keby mal niekto tento problém s týmto istým motorom a podarilo sa mu ho vyriešiť tak napíšte ako. Túto tému som našiel na fórach viackrát, ale vačšinou zostali nedokončené s tým, že človek čo ten problém mal ani nenapísal, či to nejako doriešil alebo téma úplne odbočila.
Stále ma to ťahá začať výmenou váhy vzduchu, je vždy nutné po jej výmene robiť nejaké programové úpravy?, niekde som čítal, že sa auto po nejakých km s váhou spáruje(iný výraz ma nenapadol) samo.Po odpojení váhy, ide auto ovela horšie a spotreba je vysoká. Može byť váha len funkčná a nefunkčná, alebo funkčná ale hodnoty už nemerá úplne presne?
alfi666 napísal:ak si skusal aj ine turbo, tak to bude asi odchadzajuce cerpadlo.. na tychto autach casty problem...
a odisiel mi vykon..pridaval som a velmi pomaly sa rozbiehalo miestami skoro nic..turbo piskalo..trosku iny zvuk mal motor a spotrebu mi ukazovalo aj cez 15litrov takze do nudzaku sa to asi nedostalo..pred tyzdnom som bol na diagnostike a naslo mi tuto chybu KONTROLA TLAKU ROZVODNEHO VEDENI VSTRIKOVACE PALIVA PRI VZNICENI ZMESI 4B90... plus doplnujuca info...NEDOSTOCNY TLAK ROZVODNEHO VEDENIA VSTRIKOVACE PALIVA PRI VZNICENI ZMESI MOTORU...bol som na diagnostike lebo mi menili zhavice ale aj po vymeneni zhavicov mi auto nechcelo nastartovat na poloteply motor..studeny motor v pohode ale zohrial som motor na prevadzkovu a zastal som na polhodinu..potom som chcel nastartovat a auto chytilo asi len na nejaky 6-7 krat.. 
alfi666 napísal:svanto - nemiesaj sem problem s tvojim common-railom... je to uplne iny system a nedaju sa so 100kW porovnavat... a cim dalej tym viac sa mi zda, ze tebe odchadza to vstrekovacie cerpadlo tak ako ti pisal v tvojej teme Luky...
jura55 napísal:... auto tahne, pak 2000 - 2200 pokles zatahu (poklesne i ukazatel spotreby) a pak zas zaber (projevuje se jen na 4. a 5. zarazenem stupni)...
...dira v zatahu je ted 2000-2000 a pak jeste 2400-2500 ot/min-1, coz nasere :)...