... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Ederon
Príspevky: 140
Registrovaný: 6.9.2008
Kraj: Bratislavský

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:05

Moje auto ma jazdit na 98 oktanovy benzin, takze tankujem V Power Racing...
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:05

GOOSE napísal:
Pre mna za mna tankujte aj fekálie :lol:


uz nie si aktualny, mercedes to robi uz davno
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:07

Max-Max napísal:
uz nie si aktualny, mercedes to robi uz davno



8)
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:07

Hlavne ze to ide :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
daweed
Príspevky: 580
Registrovaný: 17.9.2007
Bydlisko: BA

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:25

Mno tak cela tato diskusia ma tu uuuplne dostala...

Infiltrovane audi tu pise, ze vacsie oktany su na hovno, max max ze "dokonca aj s tymto senzorom ktory upozornuje RJ na samodetonacie sposobene vyssim oktanom"... Ako nestiham sa cudovat ze to tu uz nikto nestopol.

Zacal by som maxovim komentom a to tak, ze prave vacsie oktanove cislo sposobuje ze NEDOCHADZA ku detonaciam a nie naopak ako max pise. V tom je aj prave caro toho benzinu a preto JE lepsi ako menej oktanove.

Samozrejme ze nesmieme cakat, ze pri kazdom serbli co ma motor to nieco spravi. Tu sa to odzrkadluje podla toho, aku ma auto kompresiu, popripade tlak preplnania. Ide o to, ze pokial su oboje velke a da sa tam sajs 95ka tak ten benzin buchne pri tom stlaceni este skorej ako je zapaleni svieckou a uz je problem na svete. Pokial je tam kvalitny benzin, tak auto moze tlacit ovela viacej a aj tak si to odpali svieckou ked treba a tym padom podstatne vacsi vykon. Pri vysokovykonnych preplnanich motoroch je bezne, ze rozdiel medzi 98 a 100 oktanom vie byt aj 40koni.

Co sa tyka beznych motorov bez turba, ktore maju nastavenu kompresiu a vsetko na 95ku tak tam bude rozdiel minimalny, ale predsa bude.

Jeden priklad, ktory som tu uz pisal, ale napisem ho znova. Kamarat mal 600ku Horneta a kedze bol studak tak si urobil prieskum co je prenho lepsie tankovat. Dal plnu 95ky a najazdil X kilometrov. Potom tam dal plnu 100 oktanu, zaplatil o 100Sk viacej ale spravil aj podstatne viacej kilakov na tu plnu nadrz. Po preratani zistil, ze ci da 95ku alebo 100ku tak ho kilometer stoji stale rovnako. Neviem ake kompresie maju motorky, ale kazdopadne v tomto pripade to fungovalo a rozdiel bol. Nehovoriac o tom, ze ten motor isiel ovela kultivovanejsie, ale o tom sa tu uz pisalo.
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Utorok, 14. Októbra 2008, 09:41

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Pežot

Utorok, 14. Októbra 2008, 12:16

Nuž teda tak som asi dobre pozeral, podľa toho čo vraví Dávid :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Utorok, 14. Októbra 2008, 16:00

daveed: predtym, nez ma zacnes citovat, precitaj celu vetu a potom sud..pretoze ja som napisal, ze knock senzor je prave na to, aby to upravil a motor dokazal spracovat rozne oktany... za dalsie, ano, vyssi oktan je odolnejsi voci samodetonacii... ale v motore na to urcenom!.... motor 95 potrebuje svoju zmes upravit a na to sluzi hadaj co....

nebudem sa tu uz natahovat, salene hodnoty tu davate a zabijate dramatickym poklesom spotreby a podobne.... veselo pokracujte, aspon sa pobavime. Sa divim, ze na to este neprisli vo fabrike, nemuseli by vyvijat nove motory, stacilo vyrabat furt to iste a iba odporucit tankovat vysie oktany.
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

Utorok, 14. Októbra 2008, 17:38

daweed keby si si este raz precital prispevky max maxa a moje tak by si zistil ze to co si napisal ty sme pisali aj mi dvaja... nevadi stava sa
This is my rifle. There are many like it , but this one is mine.My rifle is my best friend. Without me, my rifle is useless.Without my rifle, i am useless
 
Užívateľov profilový obrázok
chembos
Príspevky: 1772
Registrovaný: 20.3.2008
Auto: 530d&320i
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou

Utorok, 14. Októbra 2008, 19:41

aj ja nieco napisem ked sa to tu tak rozobera, ale v podstate nic nove :D

hmm ja som isteho davnejsieho casu pozeral nieco s imprenzou ohladom toho testu benzinu,
a spocivalo to vtom ze imprenza ma nejaky senzor ktory si dokaze zistit aky benzin clovek do nadrze naleje a podla jeho oktanikov prestavy samotne spalovanie(netusim co pretoze z benzinov som debil) ale nieco asi ako predzapal alebo..... no neviem
ale ISTO tam bol rozdiel, zato by som dal ruku do ohna,
lenze, ked clovek ma bezne auto, ktore je rado ze ma nieco natankovane a nema ziadne taketo divocizne senzori, tak tomu auto je to maximalne jedno co donho lejete za benzin
zevraj to maju len sportove alebo nejak upravene auta v sebe
nuz videl som to tak to sem pisem
>BMW g31 30xD
>BMW f10 530xd ex
>BMW e70 X5 30d ex
>BMW e92 330xd ex
>BMW e60 525xd ex
>BMW e39 535i ex
>BMW e36 320i QP ex
>Jeep Cherokee 2,5TD Limited ex
>BMW e39 525 TDS ex
 
Romeo
Príspevky: 641
Registrovaný: 16.3.2008
Auto: BYD
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Utorok, 14. Októbra 2008, 19:41

azmodan napísal:
daweed keby si si este raz precital prispevky max maxa a moje tak by si zistil ze to co si napisal ty sme pisali aj mi dvaja... nevadi stava sa


tbh, chcel to shrnut lebo je to rozpisane na 4 strany a 90 % toho je OT :roll: , think a bit...
Klub netvoria autá, ale ľudia.

BMWklub.sk /// Vsetko o vaších komplexoch.

VW Golf MK4 biturbo, ///W Power Chiptuning na 386 PS.
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Utorok, 14. Októbra 2008, 19:42

wow takze zacnem tankovat 100 a mozem chodit na sprinty? :lol: :D :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
WooDoo
Príspevky: 546
Registrovaný: 5.3.2008
Auto: BMW e34 535iA
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Utorok, 14. Októbra 2008, 23:17

http://sk.wikipedia.org/wiki/Okt%C3%A1n ... D%C3%ADslo

http://referaty.atlas.sk/prirodne_vedy/ ... 23/?page=1

A nehadajte sa! 8)

Inac, ked som bol maly chlapec este na zakladnej, tak si pamatam, ze mi ucitelka chemie povedala, ze cim vacsie oktanove cislo je tym je cistejsi benzin, bez kadejakych prisad. Cize pri spalovani 100 oktanoveho benzinu ostava voda. Proste tym som chcel naznacit, ze ked nam lietaju lietadla nad hlavou a vidime tie biele oblaky za nimi tak je to voda lebo udajne lietadla lietaju vacsinou len na 100vku. Ale uz si presne znienie nepamatam. Takze sa mozem mylit. Chemik niesom tak ma nedrbte.
BMW e36, M3 1/43///BMW e36, 320i ...ex///BMW e34, 535iA...príbeh|in time|
 
Užívateľov profilový obrázok
WooDoo
Príspevky: 546
Registrovaný: 5.3.2008
Auto: BMW e34 535iA
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Utorok, 14. Októbra 2008, 23:29

Este jedna vec.

Raz som sa rozpraval s jednym vojakom. Vravel, ze si kradli letecky benzin na nemenovanom vojenskom letisku a tankovali si ho do svojich aut. Potom im na to prisli a boli z toho prusery. Vravel, ze ked mal letecky benzin v aute, tak to islo ako raketa. Lenze spominal, ze to nicilo motor. Asi tam bolo treba pridavat olej.
BMW e36, M3 1/43///BMW e36, 320i ...ex///BMW e34, 535iA...príbeh|in time|
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Utorok, 14. Októbra 2008, 23:35

kerozin je nieco uplne ine

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 219 neregistrovaných