Sobota, 11. Októbra 2008, 19:50
chlapci, v prvom rade auto ktore nema na motore cidlo klepania - knock senzor - tam si mozete liat aj 110oct a nestane sa nic, pretoze riadiaca jednotka dokaze urobit len nepatrne zmeny v predstihu vzhladom na palivo.... ina vec je na karburatoroch, tak je urcita moznost, pripadne na starych jetronicoch. tam sa da hybat rozdelovacom.... ale u akehokolvek serioveho motronicu je to iba placebo efekt pokial tam nie je aj senzor klepania... dokonca aj s tymto senzorom ktory upozornuje RJ na samodetonacie sposobene vyssim oktanom a teda dochadza k zmene predstihu, sa da tato zmena korigovat radovo iba v 2-3 oktanoch, ked mas auto na 95 a nalejes tam 100, tak zmena dokopy hovno.... je fakt, ze chod motora je kultivovanejsi, ale iba na volnobeh, za jazdy je to uplne bez zmeny...
na margo testov, skuste sa zamysliet, preco prave Shell vyhral... treba podporit predaj, nie? podplatime redakciu, zaplatime peknu dovolenku, dame na pol roka zapocizat nejake auto a hned sa tie testy lepsie robia....