... všetko o BMW ...
Fuxxo napísal:ale ved f30 tiez bola na konci zivotnosti..oni len nechceli vyrobit najidealnejsiu limuzinu sveta menom F10 540i B58, lebo inac by si nikto nekupil G30 (to je joke samozrejmety vole pacient faktbohuzial, nikto iny na svete si nemysli ze F10 je lepsie auto ako G30 (lebo objektivne proste nieje
), takze ostanete sami ano
a preco? lebo F10 bola uz na konci zivotnosti ked B58 prisiel do F30LCi.. takze naco by to robili.
mna skor zaujalo ze to je downgrade pocitovo oproti vytunenemu dizlu, akurat mam aj ja taky co je asi tiez vytuneny, ale teda dokedy? do 2500 otacok? zasadny rozdiel ze tych 450nm v B58 mas vpodstate v celom spektre. 800 v tom dizli mas tak 1000 otacok a potom to je hluche a uz ten downgrade neni az taky downgradehlavne ked to poladis trocha aby sa to priblizilo aspon takej 375 konovej verzii, tak som zvedavy potom..
xener napísal:330 je dobre mat nato, aby si bol na FB, ze vodica BMW namerali ako isiel 210 po dialnici a dostal ,,odstrasujucich 800 EUR pokutu,,naco je dobre mat - Tachac do 330 ?
pipanie pasov sa da nastavit napr od 50kmh, myslim ze 60 je tam najvyssia rychlost.
mas aj bocne radary ?