Nedeľa, 25. Augusta 2024, 21:17
Auto doskladané, doladené, funkčné, menilo sa nasledovné:
- turbo zo 170kW M57N2 motora
- zvody zo 170kW M57N2 motora (štifty na pôvodných zvodoch boli vcelku KO a bol to veľký problém dať dole)
- celohliníkový intercooler z E60 (nepraskne ako plastovo-hliníkový z E39)
- čidlo na railovej rampe
- elektrická regulácia turba sa musela spojazdniť a zapojiť
- downpipe a custom príruba na výfuk
- nejaké tie hadice a tesnenia
- kódovačky
- výmena motorového oleja a domčeka olejového filtra
jeden malý problém ostal, a to že to dymí pri plnej záťaži, čidlo v saní dáva iba jeden bar, ale auto ožilo neuveriteľne, krásne ide až do obmedzovača, je to svižné, rýchle, nedá sa to opísať a porovnať s tým aké to bolo na začiatku... pojazdím, vyskúšam a uvidím, následne pôjde CP3 čerpadlo a rampa a to by mohlo vytlačiť ešte nejaké kone k dobru. Ale už teraz je to viac ako jazditeľné a som spokojný, môžem ísť na doskladávačky interiéru, estetiku atď...
-
Prílohy
-

-

-

-

-

-

-

-

INSTAGRAM: korado_korado