... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:jeden vstrek aby toto robil? ako mám na pláne všetky dať na repas ale nezdá sa mi že kvôli jednému vstreku to nebude od 3000 ťahať...Druhu trysku vymen….
ALAS napísal:zistím, ale bolo mi povedané že všetky hodnoty čidiel sú v poriadkuJo to bude vstrek, alebo cidlo na raily posila zle data, aky tam je nastaveny maximalny tlak po tej uprave?
korado napísal:Mozno fakt odveci, ale napada ma ci to nemoze sposobovat remenica. Ak mas po ruke nejaku druhu, tak by som to vyskusal vymenit…Takže malé info, po dnešku vymenené:
- commonrail čerpadlo z auta ktoré malo 270t km a motor umrel na nasatú klapku zo sania (nepomohlo)
- repasované vstreky (nepomohli)
- nové čidlo na railovej rampe (nepomohlo)
bez zmeny, stále to pri 3000-3200 zaklepe a treba preradiť
dali sme aj sériovú RJ + EWS + spínačku, tá ide točiť do 4300 na rozdiel od upravenej kde voľnobeh točí len 3700-3800 ale aj tak to zaklepe
starý fachman motorár sa na tom bol previezť a dosť ma vystrašil piestnym čapom že je jeden KO, ale osobne som to ešte nepočul pri M57-čke, posledná varianta je výmena motora ale to by som fakt nerád robil
takže toľko, koniec hlásenia, hľadáme chybu ďalej