Piatok, 6. Septembra 2024, 11:25
voMacK poda mňa myslel tým celým hlavne ten typ ľudí, ktorí naozaj len zbytočne lejú peniaze, ktoré nemajú do áut, ktoré nemá zmysel držať pri živote. Ľudí, ktorí často majú nízky vek a desiatky % svojej výplaty lejú do starých vrakov v domnienke, ze "ich 20 ročné BMW je lepšie ako 5 ročná Oktavka (btw nie, nie je) namiesto toho, aby tie peniaze dali do niečoho rozumnejšieho - sebarozvoja, bývania, investícií. Aj tu na fóre boli ľudia, ktorí sem už nechodia, čo tu vypisovali príbehy a "starali sa" o svoje autá a potom mi známi, ktorí ich poznali hovorili, s akými spotrebákmi títo ľudia skončili - práve kvôli starým vrakom. Tri roky "investovania do auta s dušou"= nakoniec spotrebák 25k€ a splátka, ktorá žere výraznú časť výplaty a auto, ktoré je stále bezodnou studňou.
Je niečo iné, keď človek, ktorý má už zázemie venuje čas a peniaze niečomu zaujímavému - ako tu boli napr. 850CSi, Mká atď., prípadne si len sám servisuje svoje staršie auto v rozumnej miere. Ale oživovať staré vraky, alebo swapovať svoju daily 318i na 330i a podobne naozaj nemá zmysel.
E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler
daily MB GLB 2021
E90 330i EX