Streda, 20. Februára 2019, 09:52
Tak olejnicova sracka rozobrata do posleho srobu, umyta, premerana, vyhonovana.. moze sa skladat nazad. Po prejdeni kazdeho dielu odhliadnuc aj od vymien oleja ktore tu urcite neboli podla normalnych ludi ale podla retard standardu BMW LL, ten motor uz po 250k vyzaduje generalnu opravu. Od vrchu su to vadne hydrozdvihatka, ventilove gufera ako kamen, netesne vyfukove ventily kvoli korozii sediel, klasicke zabetonovanie sacich ventilov hovnami z EGR. Samozrejme rozvody, loziska spodku, menej klasicky hladky vybrus, upchate odvodove drazky stieracich kruzkov. Z lahsich veci potom uniky oleja od VSADIAL, uniky chladiva z prasknutych plastovych prirub, spraskany tlmic torzn. kmitov a.k.a. remenica, loziska vodnej pumpy, male turbo v prdeli.. a urcite som este nieco zabudol. Cize skromna rada pre niekoho co by uvazoval o N47/N57 s najazdom cez 200k.. dont. Alebo iba za cenu ktora pokryje demontaz motora a kompletnu GO z gruntu. Chodiace zaolejovane mrtvoly.
-
Prílohy
-
