... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
TT-SIMIK napísal:Žije, žije.....(som človek čo sa vždy snaží všetko dotiahnut do konca aj ked to občas trvá aj 3 roki)..turbo druhé, a dokonca už aj trysky mám tie čo majú byť EU3 a zapísané,auti ide ako nové,ale musím povedať že ide ešte lepšie ked dám dole klimový remeň a to citelne hlavne rozbeh!!!!!!Až so neveril ako 320D 110kw ide....po troch rokoch som to doriešil a to mi nikto nevedel pomôcť a prišiel som na to vlastným úsilím!!!!!......))))
PS: chalani čo chcete pomôct nepíšte mi sukromné správy,ale píšte to do vlákna,tu sa vám budem snažiť pomôcť,ale riešiť vás všetkých cez pm,nieje šanca!!!!!!
PS1: Donuzo probém bol len v tom,že to moje turbo bol hybrid, mechanik sa ho snažil pred tromi rokmi prestavať z elektorického ovládania na podtlakové, a tam bol pes zakopaný, nebol problém nahodit ventil podtlakový,ale nebol tam najprv doraz na spodnom tlaku a bolo mierne rozhodené pri hornom tlaku a v tom bol cely problém,turbo sa nedokázalo zosúladiť z motorom, kedže sám dobre vieš čo urobí jedna otáčka na závite na doraze variability a o tom by mohol hovoriť aj ondriso čo si sám to repasované turbo doladil(klobúk dole),ja som na to nemal nervy po 3 rokoch a jednoducho som turbo vymenil a to čo tam malo isť!!!!!!A už si len užívam zátah v celom rozmedzí otáčok!!!!
PS2:Tý čo máte problém zo zátahom od spodu,tak musíte riešit hlavne tieto veci,už som to písal snad 15x!!!!!
1. musia byt podtlakové hadičky dokonale skonrolované,nie len "okom cez zatvorenú kapotu",proste treba prejst celé vedenia od vývevy až po turbo, egr, klapky v sáni,ak by na vedení bola netesnost tak je problém na svete!!!!
2.Skontolovať pohyblivosť regulatora(variability na turbe) hlavne pri naštartovanom a teplom motore,či nezadrháva(vtedy sa kov roztahuje)!!!!
3.Skontrolovať či drží podlakový ventil na turbe (odpojit podtlakovú hadičku posunut regulator na doraz k dorazu,zapchať vyvod na podtlak prstom a pustit regulator, regulator musi ostat v tej polohe posunutej,ked pustíš prst,tak musí sa vratit do 0 polohy,vracia ho struna vo vnutri)
4.skontorlovať či správne funguje elektricky ventil čo reguluje podtlakový ventil na turbe(poprípade vyskušať ten z egrka, dajú sa zameniť)
5. snimač tlaku na sani(aj ked pochybujem,že by bol zlý,či nieje zanesený karbónom,nachádaza sa na zadnej strane sanie na pravo ked stojiš pre autom,je na 10mm matici)
6.váha vzduchu ci je ok
Poradie zvolte podla obtiažnosti,treba začat podtlakami a regulaciou turba!!!!!
TT-SIMIK napísal:Žije, žije.....(som človek čo sa vždy snaží všetko dotiahnut do konca aj ked to občas trvá aj 3 roki)..turbo druhé, a dokonca už aj trysky mám tie čo majú byť EU3 a zapísané,auti ide ako nové,ale musím povedať že ide ešte lepšie ked dám dole klimový remeň a to citelne hlavne rozbeh!!!!!!Až so neveril ako 320D 110kw ide....po troch rokoch som to doriešil a to mi nikto nevedel pomôcť a prišiel som na to vlastným úsilím!!!!!......))))
PS: chalani čo chcete pomôct nepíšte mi sukromné správy,ale píšte to do vlákna,tu sa vám budem snažiť pomôcť,ale riešiť vás všetkých cez pm,nieje šanca!!!!!!
PS1: Donuzo probém bol len v tom,že to moje turbo bol hybrid, mechanik sa ho snažil pred tromi rokmi prestavať z elektorického ovládania na podtlakové, a tam bol pes zakopaný, nebol problém nahodit ventil podtlakový,ale nebol tam najprv doraz na spodnom tlaku a bolo mierne rozhodené pri hornom tlaku a v tom bol cely problém,turbo sa nedokázalo zosúladiť z motorom, kedže sám dobre vieš čo urobí jedna otáčka na závite na doraze variability a o tom by mohol hovoriť aj ondriso čo si sám to repasované turbo doladil(klobúk dole),ja som na to nemal nervy po 3 rokoch a jednoducho som turbo vymenil a to čo tam malo isť!!!!!!A už si len užívam zátah v celom rozmedzí otáčok!!!!
PS2:Tý čo máte problém zo zátahom od spodu,tak musíte riešit hlavne tieto veci,už som to písal snad 15x!!!!!
1. musia byt podtlakové hadičky dokonale skonrolované,nie len "okom cez zatvorenú kapotu",proste treba prejst celé vedenia od vývevy až po turbo, egr, klapky v sáni,ak by na vedení bola netesnost tak je problém na svete!!!!
2.Skontolovať pohyblivosť regulatora(variability na turbe) hlavne pri naštartovanom a teplom motore,či nezadrháva(vtedy sa kov roztahuje)!!!!
3.Skontrolovať či drží podlakový ventil na turbe (odpojit podtlakovú hadičku posunut regulator na doraz k dorazu,zapchať vyvod na podtlak prstom a pustit regulator, regulator musi ostat v tej polohe posunutej,ked pustíš prst,tak musí sa vratit do 0 polohy,vracia ho struna vo vnutri)
4.skontorlovať či správne funguje elektricky ventil čo reguluje podtlakový ventil na turbe(poprípade vyskušať ten z egrka, dajú sa zameniť)
5. snimač tlaku na sani(aj ked pochybujem,že by bol zlý,či nieje zanesený karbónom,nachádaza sa na zadnej strane sanie na pravo ked stojiš pre autom,je na 10mm matici)
6.váha vzduchu ci je ok
Poradie zvolte podla obtiažnosti,treba začat podtlakami a regulaciou turba!!!!!
donuzo napísal:
no pekne :)
aspon tak ze si to dokopal :) ja to riesim jednoduchsie,,vycitam mapy,pozrem co to ma tlacit,,sadnem do auta povozim sa a hned viem ci sedi tlak v celom rozsahu otacok,,ked nesedi tak sa hlada chyba,,a to uz ide rychlejsie :)
ozaj robil som teraz jednu 320d EU4 ,kua neveril by si aky vykon sa da s toho vykopat :)
TT-SIMIK napísal:
veril by som veril.....)))som tvoj buduci zakaznik.....))))ale až na jar.....))))pojdeme na nejakych 200ps,to mi stači...))))))
Ňukiy napísal:ja mám iba 100kw/manuál, ale že by ma tlačilo do sedadla to nemôžem povedať... ale to zrýchlenie tam je okolo 2000-2500ot, ale ja mám problém že niekedy cítim ako keby to turbo malo výpadok, na chvíľu prestane ťahať cca pri 3000ot...
Rado koľko koníkov máš teraz s chipom?
lucker napísal:je to normálne veď pri rozbiehaní býva najväčšia spotreba a hlavne pri jednotke a dvojke to môže byť trochu skreslené keď to BC prepočítava podľa aktuálnej rýchlosti....
1,9 TDi PD majú veľmi dobrý záťah od spodu čiže berú sa už od 1500ot. ale ináč majú veľký turboefekt pri akceleracii kopnú hneď odspodu ale so zvyšujúcimi sa otáčkami stratia na sile ťahajú rovnako na pol plynu ako aj plný plyn...
BMW má zas spodok od 1500ot. dosť hluchý ale keď sa motor dostane k 2000ot. ťahá pekne a plynule a ako oprie do sedačky pri 2000ot. tak ma drží opretého skoro až do obmedzovača
donuzo napísal:
no pekne :)
aspon tak ze si to dokopal :) ja to riesim jednoduchsie,,vycitam mapy,pozrem co to ma tlacit,,sadnem do auta povozim sa a hned viem ci sedi tlak v celom rozsahu otacok,,ked nesedi tak sa hlada chyba,,a to uz ide rychlejsie :)
ozaj robil som teraz jednu 320d EU4 ,kua neveril by si aky vykon sa da s toho vykopat :)
TT-SIMIK napísal:No ak ti netlaci od 1900 tak je to na hovno....nieco je zle....treba na to mrknut odbornym okom...:))Tieto nabehy sa daju vzdy vyriesit....