... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Mouse
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 13.2.2014
Auto: bmw 530 XD
Kraj: Nitriansky

ChipTuning – zárobok po slovensky

Streda, 5. Marca 2014, 17:26

S lambda sondou nič nie je ... v aute je všetko (úplne všetko) vymenené a nové (nič repasované) - originál z BMW RIJA - Bavaria, s.r.o. Nitra.
S autom chodím pravidelne aj na diagnostiku či už k nám do NR alebo do TT.

Asi hodinu pred príjazdom do BA som sa pretekal 50 Km z Mitterndorf an der Fischa do Hainburgu s 535d (nečipnutou)
Nehovorím... možno sa naozaj mýlim a skutočne mám niečo v aute ... nejakú tú skrytú závadu...
ale tým pádom má skrytú závadu aj kamarátove BMW 535d a aj susedove ... keď som ich bez problémov vždy ponechal.

Nechcel som nikoho očierňovať a ani ohovárať ... iba napísať moju skúsenosť v priebehu 2 dní a úplne iné výsledky meraní.
S autom sa nič nerobilo ... stálo v garáži... po Nitre behám na svojej 300c ... takže na druhý deň išlo úplne to isté auto s tým istým softom Braňovi ...a výsledky máte o post vyššie.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Streda, 5. Marca 2014, 18:44

Neviem ale ja som nikde necital ze by D-Racing ociernova,zeby nadaval na Firmu ako taku,ze by kydal na ich pracu.D-Racing si hajil len svoju robotu ze to co v reale upravil aj v aute je a to je rozdiel.Tu skorej padlo ociernovanie zo strany cloveka co to auto meral,ktory povedal ze to auto nieje nacipovane a potom kydol na upravcu!Realne majitel auta poznal.Na to aute sa robila pred meranim diagnostika?Ked niekto tvrdi ze tomu auto nieco je a ze preto sa vykon nenameral!Jedine co ma auto chyby,tak su chyby okolo dpf,lebo je odstranene a vyprogramovane ale niesu zakryte chyby!To auto je na diagnostike 5x rocne(O frajerku majitela nieje tak starane ako o jeho auto) a rucim za to ja osobne, ze je v poriadku!Ako moze niekto namerat na brzde na aute nizsi vykon ako je v reali na ceste,ked to auto je rychlejsie ako seriovky 535d?Ako moze mat auto relne namerane zdychlenie zo 60-100 o viac ako sekundu lepsi cas po cipe ako z origo softom?Toto su otazky pre toho,co bol prvy co povedal ze to auto nieje nacipovane a ze uprava nieje Ok?


A co sa tyka zavodou tak D-Racing porazil 335d viac krat,poctivo sledujem videa aj vysledky,ak bude treba prilozim aj vysledky z jednotlivych zavodou,ktore su oficialne....ale tu myslim ze nema vyznam sa hadat kto je rychlejsi a kto ho ma vecsieho......

Tak ci tak tu na na SK to bude vzdy tak,ze jeden kyda na jednoho druhy na druheho a iba on je majster sveta.....

Ps:Auto po merani v BA nebolo cipovane,ani nijak opravovany,len na zaklade merania v BA bol do auta nahraty origo soft odmerane zrychlenie na ceste a nahraty soft napset upraveny povodny ktory malo auto aj v BA a zmerane zrychlenie a vysledok -viac ako jedna sekunda po nacipovani zo 60-100.....aby sa zakaznik ujistil ze jeho auto realne nacipovane bolo a D-racing svoju pracu odviedol.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 00:29

Aj som rozmyslal ,ci dat vobec prispevok :D ked to tu vidim,,,ale treba uviest par veci na pravu mieru..

Najprv k teme upravy tu dotycneho auta:

1.Nikdy som neviedol ziadnu "spinavu politiku" proti ziadnej fy!!! (skor opacne sa stretavam z pocutia od zakaznikov,a presne takto sa docitam na forach) ,ti co ma poznaju vedia ze dokonca ani nechcem komentovat upravy inych upravcov!!

2.Majitela komentovaneho auta som spoznal az pri uprave auta a nasledne ked mi zavolal z otazkou "nizkeho grafu z brzdy"..TERAZ CITUJEM :Auto podla jeho slov po uprave je rychlesie ako 535d (270) a testoval to z viacerimi autami,a nejde mu do hlavy preco na grafe bol skoro originalny vykon.... kedze pruznost auta po uprave bola zmerana uz pri uprave, porovnalo sa zo seriou (navysenie na pevnom kvalte3 o 1s 60-100) ..a preistotu sme to hodili do X kalkulatorov na nete,kde vyslo navysenie 37ps /100Nm...kedze si to chcel nadalej overit tak som mu vybavil meranie na inej brzde..nic menej,nic viac..

3.Vady na elekronika auta neboli ziadne,,a uz urcite nie LAMBDA SONDA...jediny problem auta je obcasne zatrhavanie 4x4..

tot je vsetko k tejto teme,, nemam zaujem tu riesit nejake hadky,,pre mna je podstatne,,ze majitel auta bol s pracou spokojny,sam videl ze auto je rychlejsie ako 535d,tak nemohlo mat 237ps..a toto mal otestovane davno predtym ako ma oslovil ,ze by chcel ist na inu brzdu...
****************************************************************************************************

tema 2 :

predpokladam ,ze prispevok pisal asi P.Soltys,,,

Neviem preco ma stale potrebu prepierat sprint 402m :D ,,,ale dam len pre upresnenie par faktou a tech informacii,ked to tu uz nacal..

moje auto :2004 e46 330d (magnet vstreky) vaha 1680kg (sezona 2012 vykon 360ps/840Nm,,,na konci sezony 380ps/890Nm)

auto profitunig : e90 facelif 335d (piezo vstreky) biturbo (myslim ze vahovo podobne auto,akurat o 2genracie novsie a lepsi system vstrekovania),myslim ze vtedy na forach propagovany vykom 410ps/900Nm (ak som sa netrafil tak ma urcite opravi :D)
sezona 2012:
Ano je pravda ,ze v sezone 2012 vyhraval,,ale uz len zaiteresovany vedia ,ze ja to mam ako zabavku ,a jazdim popri tom slalomi a kopce,,a tym davam prioritu,cize odklony kolies v sezone 2012 cez 3stupne!!!! (na starte mi utiekol o auto a potom az do ciela rovnako).pred poslednym pretekom svidnik som auto zrovnal a nastavil na sprint,,(prisiel som uz ked zacalo prsat),ale oba testovacie suboje som vyhral,,na 1.miesto celkovo mi stacilo len 9bodov,,,co by sa vo finale mohlo zadarit :D ,,ale "zazracne" boli zrusene finalove jazdy pre dazd :),,,,nevadi nic si stoho nerobim aj druhe mieto je miesto...ide predsa o zabavu...

sezona 2013:
tak tu sa prejavili nastavenia naplno :D,,na starte som isiel o auto dopredu ja!! a to na vsetkych subojoch!! (stacilo mi 380ps :) na posledny pretek uz radsej auto ani neprislo.. ,,,vyhovarat sa na inych jazcov asi moc nezaberie,,nakolko ste sadli za volant aj vy,,a cas bol este horsi ...

A tesim sa na Vas v sezone 2014 :D (a kludne mozeme posedet pri kave, u mna je to o zabave nie o hadkach :) nevadi ze budem druhy,treti, styridsiaty,hlavne ,ze je dobra parta :D

DonUzo d-racing.sk
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Mouse
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 13.2.2014
Auto: bmw 530 XD
Kraj: Nitriansky

ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 03:04

Občasné jemné trhanie pohonu 4x4 vyriešené pred pár dňami = výmena oleja v automatickej prevodovke ( preplach + vyčistenie ) a nová vaňa s filtrom ( orig. BMW aj olej, aj filter ).
Auto radí ako šepot kvetín ... plynulo ... ticho ... dynamicky ... pri kickdowne a 4x4 žiadne šklbanie/trhanie.
Kto tvrdí, že olej v prevodovke je doživotný = kokotina
Poondiata výmena oleja a filtra a hneď to cítiť ... a to som mal vaňu s filtrom pomerne čistú.
Nechcem si ani len predstaviť, aký rozdiel to musí byť pre majiteľa, čo ma filter plný pilín a olej ako blato.

Rada pre majiteľov BMW . . . aspoň každých 90 000 ten olej a filter vymeniť. ( keď 60 000 sa vám zdá skorý interval a finančne náročný )

cena za ORIG. VAŇU + OLEJ + PRÁCA = 450 €
 
profituner
Príspevky: 35
Registrovaný: 10.1.2009

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 09:18

Ci auto bolo, nebolo pokazene sa vyjadrovat nebudem. Auto bolo u nas iba odmerane a bolo odmerane spravne. To je moj postoj, za ktorym si stojim.
Ked tak si dajte urobit na tie merania znalecky posudok, no aby sme my ako firma zakaznikom klamali, aby sme ociernili iny firmu a potom zarobili 300,-€, fakt to je smiesne a hlupe.
Ohovaranie " zarobok po slovensky"
Hlavne nejake krcmove reci, ze tu niekto isiel na rovnako so seriovym 535d a preto ma auto 260 anie 230PS! Nejake meranie s rozdielom sekundu pred a po uprave! nehnevajte sa. Ak by ta 525 xd mala aj 280PS, tak seriovemu 535d nebude stihat na suchej ceste ani nahodou. Auto malo o 100NM u nas podmeranie viac ako seria, tedy rozdliel tam urcitet citit bol,ale malo iba 230PS, na tom s anic nemeni.
Taketo porovnavania, ako keby sme sa bavili po 10tom poldeci kto, ma vacsiu cicinu. Uplna skoda casu a kto nieco taketo tvrdi, vie o toho o autach a BMW velmi malo.
Co sa tyka D-racing postoju k meraniam na brzde a k inym firmam. Mate to otvorene napisane na vasej stranke, ze na brzde sa da klamat a vobec to nieje potrebne zariadenie.
Nejake podobne nazory prezentuje tento majitel 525d. Tak co si mam o tom mysliet? Ok akceptujem nazor,ale nesuhlasim.
V kazdom pripade je to vas bezny argument pre zakaznikov.
Co sa tyka pretekov. Pozrite si vysledky a uvidite. V kazdom pripade sa tu toho vela nezmenilo.
Ja som uz v roku 2007 jazdil na diesli casy na urovni 11,0-11,5. Ano bol to special na sprinty,ale nik sa za ten cas u nas k tomu ani nepriblizil.
Ja to beriem tiez ako zabavu a rad sklonim hold pre lepsim. No musi byt lepsi, nie len o tom rozpravat.
Mna uz nebavi chodit casy na urovni 13 sekund a preto sa budem radsej zabavat na inom aute, kde mozem chodit pod 10 sekund.
S 335d som jazdil iba jednu sezonu, kde som vyhral kazdy pretek a to je fakt. Minuly rok ste nas dva krat porazili,to je tiez fakt, no ja som jazdil inym auto
V kazdom pripade kavu si dat mozme a pozvanie prijmam.

Ivan Soltys - PROFITUNING
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 09:27

Nechcem tu do niekoho zbytocne rypat, ale osobne ak by som si daval nieco "cipovat", tak by som to urcite nerobil bez merania pred a po uprave. Uz len kvoli tomu, ze meranim pred by bolo na 100% jasne, ci je vsetko v poriadku a moze sa zacat s upravou. A to iste po uprave aby sa odhalili pripadne prepady v krutaku ak by bol nejaky problem. Placebo je svina a velky podiel na "citelnom zvyseni vykonu" mava aj lahsia penazenka zakaznika :mrgreen:

A uz vobec by som nedaval robit upravu niekomu stylom "Jasne, vsetko spravime, stretnime sa na pumpe na Vajnorskej, tam to nacipujeme a prevezieme sa." (Tym som nepovedal, ze niektory z tu spominanych upravcov to tak robi) Ked uz davam nieco robit a platim za to tak nech to ma trosku uroven...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:09

"lebo to je momentalne jedina funkcna Maha 4x4, okrem nasich. "

...prosím ťa, a to je načo je dobré takéto klamanie???
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:19

donuzo napísal:
...
moje auto :2004 e46 330d (magnet vstreky) vaha 1680kg (sezona 2012 vykon 360ps/840Nm,,,na konci sezony 380ps/890Nm)

auto profitunig : e90 facelif 335d (piezo vstreky) biturbo (myslim ze vahovo podobne auto,akurat o 2genracie novsie a lepsi system vstrekovania)
...

Medzi E46 a E90 je rozdiel jednu gemeraciu pokial viem :wink:
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
jkk
Príspevky: 2867
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Bratislavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:23

facelift sa tiez berie ako jedna generacia :wink:
EX: E91 330xd `08
EX: E46 330i `00
EX: E46 323i `99

Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.
 
 
Užívateľov profilový obrázok
jkk
Príspevky: 2867
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Bratislavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:30

teraz som si zrovnal pojmy a beriem spat, kazdopadne som sa nad tym nikdy nepozastavoval a aj facelift bral ako novu generaciu, kedze sa vacsinou tykaju aj technickych zmien auta...ale to je moj problem :mrgreen:
EX: E91 330xd `08
EX: E46 330i `00
EX: E46 323i `99

Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:39

ice.blade napísal:
facelift je facelift jak to moze byt nova generacia auta :D neblazni skor si myslim ze to bral generacne podla motora



Je celkom bezne, ze pri facelifte prichadzaju aj nove motory, ako napriklad momentalne pri X3 20d, takze Donuzo nie je tak uplne mimo - konkretne u E90 330d pri facelifte prisiel novy motor s hlinikovym blokom a vyssim vykonom, u 335d som si nie isty...
Chlapci, menej machrovania a viac studovania... ](*,)
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6521
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:42

sak presne o tom som pisal E90 335d z predface M57N2 na poface N57 a hned z toho ma o 2 generacie novsi motor nez E46 330d M57N
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:47

Do E9x sa N57 nikdy nedaval pokial viem. Ten sa daval az do F3x
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 220 neregistrovaných