Vdaka za odpoved, je mi uplne jasne, ze SMG v M3 je uplne ina ako moja AT

len ma napadlo, ci aj take vykonne prevodovky tymto trpia, resp. ako to je osetrene...
Takze, ak som spravne pochopil, blbnutie na aute s AT radsej nie a u mojho x-drive dvojnasobne nie, prevodovka na to nie je velmi stavana a ak sa to bude prehanat, odserie si to... Blbnutie, pri ktorom by som neublizoval prevodovke nie je mozne?
Takisto viem, ze v 523i je uplne ina prevodovka, nez v 530d (hovorim teraz o F1x) a ze povedzme 535i ma vlastne slabsiu (na mensi krutak stavanu) prevodovku nez 530d a ta AT v benalovom 6-hrnci je krutakom na urovni chrochtaveho 4-hrnca...
Otazka: Plati vseobecne, ze cim silnejsia prevodovka (vyssi krutak), tym spolahlivejsia a menej kazova?