... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

Ako ste na tom s DPF?

1. Funguje mi bezproblémovo
96 (40%)
2. Mám s ním problém a hľadám riešenie
47 (20%)
3. Vymenil som ho za nový/zánovný
8 (3%)
4. Dal som ho vyčistiť
39 (16%)
5. Dal som ho odstrániť
50 (21%)
 
Celkom hlasov: 240
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: particle filter

Nedeľa, 17. Februára 2013, 22:13

M57N E60 530d maju DPF mimo kat
M57N E60 525d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 530d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 525d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 530xd maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 525xd maju DPF z katom(2 v poradí)

takto by to malo byt......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
DesertFox
Príspevky: 250
Registrovaný: 16.6.2012
Auto: BMW 525d E60
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: particle filter

Utorok, 19. Februára 2013, 07:23

TT-SIMIK napísal:
M57N E60 530d maju DPF mimo kat
M57N E60 525d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 530d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 525d maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 530xd maju DPF z katom(2 v poradí)
M57N2 E60 525xd maju DPF z katom(2 v poradí)

takto by to malo byt......



Niesu tam odchýlky v ročníkoch ? Ja ho mám napr. presne v strede. VIN: CN39614
Here's the Rule Breaker ... It appears to be a normal BMW 5 series, until you start it up. Yeees, Lucifer has come to our little world with milk and petrol ! (Jeremy Clarkson).

Madonna vs. BMW M5
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: particle filter

Utorok, 19. Februára 2013, 11:36

Ano može byť,ale tak na 90% by to malo platit :wink:
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: particle filter

Streda, 20. Februára 2013, 12:37

TT-SIMIK napísal:
M57N E60 525d maju DPF z katom(2 v poradí)

dpf mimo kat
aspon na mojom (chvalabohu)
 
biggiejr
Príspevky: 152
Registrovaný: 19.2.2012
Auto: BMW,e61-525d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: particle filter

Streda, 20. Februára 2013, 20:47

coWon napísal:
dpf mimo kat
aspon na mojom (chvalabohu)



tiez to mam tak
 
Užívateľov profilový obrázok
Vladdo01
Príspevky: 738
Registrovaný: 7.11.2010
Auto: VW TOUAREGII 3,0 TDI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Viničné

Re: particle filter

Pondelok, 25. Februára 2013, 19:17

dnes som na EK dosiahol celkom slusne hodnoty, predpokladam ze to ma na svedomi vycistenie DPF (BMW 530D 2005, cca 200KW od mmracingu)
Prílohy
fotka(10).JPG
VW TOUAREG II 3,0TDI
EX A6 2,8FSI quattro C7
EX BMW 320D F31
EX BMW 530D E61
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 09:28

Čaute borci. Moje DPF-ko si už zrejme vyžaduje regeneráciu, podľa diagnostiky, ktorá vypísala, že už je potrebná, lebo je na 50 niekoľko % zadrbané, alebo čo. Včera som išiel zo ZV do TT po dialnici...vyše 100km dialnice. Myslíte, že mi za ten čas zregenerovalo DPF-ko? Pretože som si nevšimol žiadne rapídne zvýšenie spotreby na eko gauge. Otáčky sa pohybovali po dialnici v rozmedzí od takmer 2 000 do blízko 3 000 ot./min.. Niekde som tu čítal, že regeneruje iba do 2 000 ot./min.. Tak cestou domov mám jazdiť do 2 000? alebo to je jedno? Ináč žhaviče mám všetky nové, aj termostaty, takže zrejme nič nebráni regenerácii, čo sa týka technického stavu a diagnostika tiež písala, že je regenerácia zrealizovateľná..niečo v tom zmysle. Ináč auto 530xd LCI, spotreba za túto cestu 7,5 - 7,7l, 3/4 cesty dialnica, ak vám to niečo pomôže. Auto hodím na diagnostiku, keď prídem domov, len chcem vedieť či som šiel správne, aby sa zapla regenerácia, alebo ako to napravím cestou domov, aby mi nepísalo, keď budem na diagnostike, že na regeneráciu stále čaká....díky.
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 11:29

Vladdo01 napísal:
dnes som na EK dosiahol celkom slusne hodnoty, predpokladam ze to ma na svedomi vycistenie DPF (BMW 530D 2005, cca 200KW od mmracingu)

ja som mal 0,02 :mrgreen:
tiez som predtym cistil dpf a bol som si ho aj zmerat, ake ma hodnoty (hodnoty noveho mal) :-"
aj spotreba padla dolu
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 13:33

PSnoopy363 napísal:
Čaute borci. Moje DPF-ko si už zrejme vyžaduje regeneráciu, podľa diagnostiky, ktorá vypísala, že už je potrebná, lebo je na 50 niekoľko % zadrbané, alebo čo. Včera som išiel zo ZV do TT po dialnici...vyše 100km dialnice. Myslíte, že mi za ten čas zregenerovalo DPF-ko? Pretože som si nevšimol žiadne rapídne zvýšenie spotreby na eko gauge. Otáčky sa pohybovali po dialnici v rozmedzí od takmer 2 000 do blízko 3 000 ot./min.. Niekde som tu čítal, že regeneruje iba do 2 000 ot./min.. Tak cestou domov mám jazdiť do 2 000? alebo to je jedno? Ináč žhaviče mám všetky nové, aj termostaty, takže zrejme nič nebráni regenerácii, čo sa týka technického stavu a diagnostika tiež písala, že je regenerácia zrealizovateľná..niečo v tom zmysle. Ináč auto 530xd LCI, spotreba za túto cestu 7,5 - 7,7l, 3/4 cesty dialnica, ak vám to niečo pomôže. Auto hodím na diagnostiku, keď prídem domov, len chcem vedieť či som šiel správne, aby sa zapla regenerácia, alebo ako to napravím cestou domov, aby mi nepísalo, keď budem na diagnostike, že na regeneráciu stále čaká....díky.

mala by ti v pohode prebehnut,len zahrej motor chod ustalenou rychlostou a ono to prebehne,nezabudni mat dotankovane,viem ze je potrebne aj urcite mnozstvo paliva v nadrzi
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 13:52

gsxrr napísal:
mala by ti v pohode prebehnut,len zahrej motor chod ustalenou rychlostou a ono to prebehne,nezabudni mat dotankovane,viem ze je potrebne aj urcite mnozstvo paliva v nadrzi


Teplotu som sledoval a bola vždy okolo 88 - 90°C...a mal som niečo nad pol nádrže keď som odchádzal a teraz mám ani neviem, ale tuším vyše 1/4 nádrže....a musím ísť ustálenou rýchlosťou, alebo na ustálenom plyne? Lebo tak hore kopec, potom zase klesanie...rýchlosť sa mení...začnem obiehať a nejaký chuj sa zo zadu objaví, tak musím pridať nech sa ukľudní a potom už ani nemá chuť obiehať, lebo by mu ani 2 motory nestačili :D.....tak no....alebo mám skúsiť cestou domov tempomat na 130 a tak nechať?
 
biggiejr
Príspevky: 152
Registrovaný: 19.2.2012
Auto: BMW,e61-525d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 14:12

PSnoopy363 napísal:

Teplotu som sledoval a bola vždy okolo 88 - 90°C...a mal som niečo nad pol nádrže keď som odchádzal a teraz mám ani neviem, ale tuším vyše 1/4 nádrže....a musím ísť ustálenou rýchlosťou, alebo na ustálenom plyne? Lebo tak hore kopec, potom zase klesanie...rýchlosť sa mení...začnem obiehať a nejaký chuj sa zo zadu objaví, tak musím pridať nech sa ukľudní a potom už ani nemá chuť obiehať, lebo by mu ani 2 motory nestačili :D.....tak no....alebo mám skúsiť cestou domov tempomat na 130 a tak nechať?


Daj si tempomat auto sa zariadi samo...
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Pondelok, 4. Marca 2013, 14:55

biggiejr napísal:

Daj si tempomat auto sa zariadi samo...


Okej, tak si dám tempomat na 130 a ideš....síce posledných asi 20km som išiel na tempomate 110..a potom som podvihol asi na 114...tak možno zregeneroval DPF :)
 
Užívateľov profilový obrázok
andush
Príspevky: 162
Registrovaný: 3.2.2011
Auto: E60 530D
Kraj: Trnavský

Re: particle filter

Streda, 6. Marca 2013, 18:51

neviete co sa porobilo? zacala mi svietit kontrolka a napisalo Increased emission. mam 2003 bez skrtiatej klapky na egr cize by tam dfpko nemalo byt? dnes mi zaslepovali egr. moze to byt tym? :|
Daj si 30 otčenášov! :D

ex Škoda 120L
ex Lancia kappa 2,4TDs
ex Škoda octavia kombi 2,0
ex Škoda octavia L&K 20V turbo
ex VW passat combi 1,9TDI
ex BMW E39 530D
ex Hyundai Terracan
ex VW Touran

BMW E60 530D
Volkswagen PASSAT 2.0TDI
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: particle filter

Streda, 6. Marca 2013, 20:28

andush napísal:
dnes mi zaslepovali egr. moze to byt tym? :|


Ano presne tym to je ;).. ked sa EGR zaslepi, musi sa aj odstranit z mapy.
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
mareko258
Príspevky: 2363
Registrovaný: 5.4.2009
Auto: BMW E61
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Streda, 6. Marca 2013, 20:32

PSnoopy363 napísal:
Čaute borci. Moje DPF-ko si už zrejme vyžaduje regeneráciu, podľa diagnostiky, ktorá vypísala, že už je potrebná, lebo je na 50 niekoľko % zadrbané, alebo čo. Včera som išiel zo ZV do TT po dialnici...vyše 100km dialnice. Myslíte, že mi za ten čas zregenerovalo DPF-ko? Pretože som si nevšimol žiadne rapídne zvýšenie spotreby na eko gauge. Otáčky sa pohybovali po dialnici v rozmedzí od takmer 2 000 do blízko 3 000 ot./min.. Niekde som tu čítal, že regeneruje iba do 2 000 ot./min.. Tak cestou domov mám jazdiť do 2 000? alebo to je jedno? Ináč žhaviče mám všetky nové, aj termostaty, takže zrejme nič nebráni regenerácii, čo sa týka technického stavu a diagnostika tiež písala, že je regenerácia zrealizovateľná..niečo v tom zmysle. Ináč auto 530xd LCI, spotreba za túto cestu 7,5 - 7,7l, 3/4 cesty dialnica, ak vám to niečo pomôže. Auto hodím na diagnostiku, keď prídem domov, len chcem vedieť či som šiel správne, aby sa zapla regenerácia, alebo ako to napravím cestou domov, aby mi nepísalo, keď budem na diagnostike, že na regeneráciu stále čaká....díky.



vymenil si aj RJ zhavicou??? to je dolezite tiez, lebo samotne vymenit zhavice bez RJ nema zmysel.....a RJ ked nie je OK tak co viem regeneracia by sa ani nemala spustit....
Obrázok
http://www.varialdetail.sk/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní