... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

Ako ste na tom s DPF?

1. Funguje mi bezproblémovo
96 (40%)
2. Mám s ním problém a hľadám riešenie
47 (20%)
3. Vymenil som ho za nový/zánovný
8 (3%)
4. Dal som ho vyčistiť
39 (16%)
5. Dal som ho odstrániť
50 (21%)
 
Celkom hlasov: 240
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
VT-535BH
Príspevky: 1192
Registrovaný: 29.8.2009
Auto: E60 535d
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Piatok, 11. Januára 2013, 00:11

Radový občan tejto republiky (samozrejme aj iných) bude ekologicky zmýšľajúci v tom prípade ak to bude preňho výhodné prípadne nebude nadmieru drahé. Ak bude DPF filter dotovaný v zaujímavých percentách prostredníctvom Ekofondu a cena bude o niečo málo vyššia než cena čistenia filtra, vtedy si tento DPF s radosťou zakúpim. :^o :D
Tomáš

BMW E60 535d, ///M Sport Package, AC Schnitzer Roof Spoiler, 19" Styling 172 M, Hartge Springs, H&R spacers
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Utorok, 22. Januára 2013, 10:49

jedna otazocka na tych ktori maju odstraneny dpf:ako je na tom stav turba po nejakom najazde km?pytam sa lebo pocujem aj taky nazor ze verzie 530d EU3 maju inak konstruovane turbo na prevadzku bez dpf,ja mam zatial dpf vycistene a funkcne ale uvazujem do buducna ci odstranenie casom nesposobi koniec turba vo verzii EU4, existuju dva objednavkove kody na turbo e60-cize nejaky rozdiel tam asi bude?dakujem
 
speedfred
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: particle filter

Utorok, 22. Januára 2013, 21:17

ja mám necelých 50.000km a zatial OK,z toho bolo možno 35-40.000 bez úpravy SW-iba vykuchaný dpf
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: particle filter

Streda, 23. Januára 2013, 19:08

Ty máš vykuchané dpf a nemáš to upravené softvérovo? Ved tam sa deje ten prístrek nafty či?
 
speedfred
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: particle filter

Streda, 23. Januára 2013, 23:10

teraz to už upravené mám,ale nemal som a nebol žiadny rozdiel,musel som jazdiť.
 
Užívateľov profilový obrázok
LOFTY
Príspevky: 24
Registrovaný: 5.2.2011
Auto: BMW530xd
Kraj: Banskobystrický

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 09:51

gsxrr napísal:
jedna otazocka na tych ktori maju odstraneny dpf:ako je na tom stav turba po nejakom najazde km?pytam sa lebo pocujem aj taky nazor ze verzie 530d EU3 maju inak konstruovane turbo na prevadzku bez dpf,ja mam zatial dpf vycistene a funkcne ale uvazujem do buducna ci odstranenie casom nesposobi koniec turba vo verzii EU4, existuju dva objednavkove kody na turbo e60-cize nejaky rozdiel tam asi bude?dakujem


Nechápem čo tu riešite, ja mám na mojej XD-éčke motor chipnutý na 280PS/650Nm a super pohodička. Ešte som tam sekol KN filter a spriechodnil DPF filter/nie úplne vykuchal aby v ňom dunelo ako v starom hrnci/a odinštalovaný z RJ aby tam zbytočne nevstrekovalo naftu a voz driape ako blázon a aj spotreba je super, ale napodiv hlavne od cca 130km/hod citelne. Je to na každom osobne ako sa rozhodne, či si to upraví, resp. nechá továreň!!!
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 11:44

niekto tu tuším písal niečo v spojení so žhavičmi a regeneráciou..neviem či si pamätám správne, ani či som to videl tu..., bolo to tuším niečo také ,že funkčnosť žhavičom má vplyv na spustenie regenerácie..tuším tu bolo, že ak auto nedosiahne pracovnú teplotu (povedzme porucha termostatu) a ak nefunguje viac žhavičov, alebo možno aj iba jeden, tak si auto nespustí regeneráciu, či??? V prípade, že je to tak...zaujímajú ma hlavne tie žhaviče (nemám s nimi problém, iba sa pýtam)...čiže ak povedzme nefunguje jeden, alebo dva žhaviče, tak spustí regeneráciu, či nie? Dá sa spustiť vynútene pri nefunkčných niekoľkých žhavičoch, cez diagnostiku, v prípade, že sa automaticky nespustí?
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 11:55

PSnoopy363 napísal:
niekto tu tuším písal niečo v spojení so žhavičmi a regeneráciou..neviem či si pamätám správne, ani či som to videl tu..., bolo to tuším niečo také ,že funkčnosť žhavičom má vplyv na spustenie regenerácie..tuším tu bolo, že ak auto nedosiahne pracovnú teplotu (povedzme porucha termostatu) a ak nefunguje viac žhavičov, alebo možno aj iba jeden, tak si auto nespustí regeneráciu, či??? V prípade, že je to tak...zaujímajú ma hlavne tie žhaviče (nemám s nimi problém, iba sa pýtam)...čiže ak povedzme nefunguje jeden, alebo dva žhaviče, tak spustí regeneráciu, či nie? Dá sa spustiť vynútene pri nefunkčných niekoľkých žhavičoch, cez diagnostiku, v prípade, že sa automaticky nespustí?


regenerácia sa nespusti kym nemas funkcne vsetky zhavice,riadiacu jednotku zhavenia a samozrejme termostaty,inak ak ti odide co len jeden zhavic a nevymenis ho vcas,tak ti odpali aj riadiacu jednotku zhavenia,neviem presne kedy ale je to dane myslim poctom startovacich cyklov motora
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 11:57

LOFTY napísal:

Nechápem čo tu riešite, ja mám na mojej XD-éčke motor chipnutý na 280PS/650Nm a super pohodička. Ešte som tam sekol KN filter a spriechodnil DPF filter/nie úplne vykuchal aby v ňom dunelo ako v starom hrnci/a odinštalovaný z RJ aby tam zbytočne nevstrekovalo naftu a voz driape ako blázon a aj spotreba je super, ale napodiv hlavne od cca 130km/hod citelne. Je to na každom osobne ako sa rozhodne, či si to upraví, resp. nechá továreň!!!


ja nepochybujem ze ti to dobre jazdi.len sa pytam na skusenosti so zivotnostou turba nic ine
 
Užívateľov profilový obrázok
Joey
Príspevky: 471
Registrovaný: 4.5.2009
Auto: BMW 320d E90 2006
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 13:46

Keď máš zlý aspoň jeden žhavič tak regenerácia sa ti nespustí. Ja som mal tiež zlý jeden žhavič, ale všimol som si to až vtedy keď už bolo dpfko zanesené, tak dal som vymeniť žhaviče a regenerácia bola zapnutá cez soft a nalial som tam PRO-TEC DPF Super Clean. Pre istotu som pozeral aj termostaty a žial ich mám pokazené aj aj lebo nad 75C mi teplota nešla. Ale zas som prešiel nejakých 200km a ťah auta sa citelne zlepšil, takže neviem či sa s regeneráciou súvisí teplota alebo že by tomu malo stačiť tých 70C?
NOW: BMW320d E90
EX: BMW318d E46 M47N
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 15:50

gsxrr napísal:

regenerácia sa nespusti kym nemas funkcne vsetky zhavice,riadiacu jednotku zhavenia a samozrejme termostaty,inak ak ti odide co len jeden zhavic a nevymenis ho vcas,tak ti odpali aj riadiacu jednotku zhavenia,neviem presne kedy ale je to dane myslim poctom startovacich cyklov motora



...tak ste ma zase potešili :D Lebo mám asi 2 žhaviče KO...viem, žiadna veľká veda, ale také blbé mi to príde s celým tým sprostým DPF-kom...dobre, že už gumy nemusia byť správne dofúkané, lebo ak máš defekt na rezerve, tak ti nespustí regeneráciu...:D p!či!!! Vie niekto na čo sú tam žhaviče, keď je povedzem vonku 30°C...načo musia byť funkčné? Veď aj celú zimu mi zaplo žhavenie asi 5x, keď som ráno štartoval...mama moja! Človek aby len pri diagnostike sedel, že kedy odíde nejaký žhavič, alebo termostat, lebo pálka 2 000 - 3 000€ ;) aká paráda....niesom lakomý na moje auto...ale no...
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 19:06

Žhavenie si funguje stále ale ikonka ti vyskočí v krutej zime keď nie je dostatočný čas na dožhavenie mám taký pocit. Alebo vtedy keď odomkneš a necháš dlho kľúčik v zapalovaní tak prestane žhaviť a potom keď náhle naštartuješ tak môže ukázať ikonku
 
gsxrr
Príspevky: 95
Registrovaný: 18.12.2010
Auto: bmw
Kraj: Prešovský

Re: particle filter

Štvrtok, 31. Januára 2013, 20:35

PSnoopy363 napísal:


...tak ste ma zase potešili :D Lebo mám asi 2 žhaviče KO...viem, žiadna veľká veda, ale také blbé mi to príde s celým tým sprostým DPF-kom...dobre, že už gumy nemusia byť správne dofúkané, lebo ak máš defekt na rezerve, tak ti nespustí regeneráciu...:D p!či!!! Vie niekto na čo sú tam žhaviče, keď je povedzem vonku 30°C...načo musia byť funkčné? Veď aj celú zimu mi zaplo žhavenie asi 5x, keď som ráno štartoval...mama moja! Človek aby len pri diagnostike sedel, že kedy odíde nejaký žhavič, alebo termostat, lebo pálka 2 000 - 3 000€ ;) aká paráda....niesom lakomý na moje auto...ale no...


presne tak,tak raz za 3 mesiace zajdem na diagnostiku skontrolovat ci sa nieco nebabre, tych fajnovosti s elektronikou u nasich aut je viac,napr vypalis hmlovku a skus ju nevymenit vcas,naisto sa ti odporuci niektora riadiacka co s tymi svetlami suvisi atd.....tie zhavice men cim skor,tak ako pise patkola auto si prizhavuje samo podla potreby a uzivatel to ani nevie
 
PSnoopy363
Príspevky: 185
Registrovaný: 16.12.2012
Auto: BMW 530xd E60 LCI
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Bušince

Re: particle filter

Piatok, 1. Februára 2013, 08:48

gsxrr napísal:

presne tak,tak raz za 3 mesiace zajdem na diagnostiku skontrolovat ci sa nieco nebabre, tych fajnovosti s elektronikou u nasich aut je viac,napr vypalis hmlovku a skus ju nevymenit vcas,naisto sa ti odporuci niektora riadiacka co s tymi svetlami suvisi atd.....tie zhavice men cim skor,tak ako pise patkola auto si prizhavuje samo podla potreby a uzivatel to ani nevie



no dobre, však vymením ich, nejde o to...ale tak ani auto nemám oveľa viac ako 3 mesiace...asi 4-5 mesiacov ho mám....hmlovky mi aj tak stále píše, lebo mám LED-kové a majú menší odber, takže na tie mi stále píše poruchu...takisto osvietenie ŠPZ a aj PDC, ale PDC bude len chyba kontaktu, lebo som mal nárazník demontovaný a odvtedy sa serká...
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: particle filter

Piatok, 1. Februára 2013, 15:12

Chalani ako robia v MM racingu DPF off? Kuchajú ho alebo prevŕtavajú alebo odrežú časť kde je dpf napr. na E91 je DPF spolu s KAT tak som videl aj tak že odrezali z tej buksy celú časť kde bolo DPF a spojili tie dve časti do kopy a vytvorili malú buksu? Ako to je?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní